Mode & Beauty alle pijlers

Sluier bij bruidsjurk

13-06-2016 22:20 23 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het plannen van onze bruiloft. En zo ook met mijn bruidsjurk. Mijn bruidsjurk is ivoorkleurig. Mijn vraag: wat voor kleur sluier past daarbij? Of maakt dat eigenlijk niet veel uit?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ivoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dezelfde kleur.
In en in wit
Groen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mij is aangeraden om dezelfde kleur of, als het echt niet anders kan, een tint donkerder te kiezen.

Kijk ook naar de stof van de sluier en of dit 'past' bij de jurk die je hebt gekozen.
dezelfde kleur. Of wat had je dan gedacht? een rode of zwarte?

Met een witte sluier gaat je jurk er grauw uitzien, dus je kunt volgens mij de sluier niet kopen zonder de jurk in de buurt te hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 13 juni 2016 @ 22:24:

dezelfde kleur. Of wat had je dan gedacht? een rode of zwarte?

Met een witte sluier gaat je jurk er grauw uitzien, dus je kunt volgens mij de sluier niet kopen zonder de jurk in de buurt te hebbenRood natuurlijk, voor een sprookjeshuwelijk. Is Roodkapje vast aanwezig....
Seriously?
Geen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
waarom wil je een sluier?
Ivoor. Ik vraag me ook af wat voor kleur je anders dacht?
Ivoor in de zelfde tint!
Ik stemvoor fluoriserend roze. Dan val je lekker op.
Fuchsia
Ja en?
Geen sluier, alsjeblieft. Het staat in 99% van de gevallen truttig en goedkoop.
De sluier zoveel mogelijk in dezelfde kleur, dus ook ivoor. Al kan een beetje spierwit zorgen voor diepte in je sluier, denk de kantrand.

Nog twee opmerkingen:

is Anke je echte naam? Over het algemeen schrijft iedereen hier anoniem.

En kom gezellig meeschrijven in het trouwtopic, daar krijg je meer serieuze antwoorden dan hier. Ook tav andere vragen over je aanstaande huwelijk
Advies vragen in de zaak waar je je jurk gekocht hebt.
quote:polala schreef op 13 juni 2016 @ 23:57:

Geen sluier, alsjeblieft. Het staat in 99% van de gevallen truttig en goedkoop.Echt niet, zo'n lange sluier met kanten rand, prachtig!
quote:onnohoestsiroop schreef op 14 juni 2016 @ 07:36:

[...]

Echt niet, zo'n lange sluier met kanten rand, prachtig!Helemaal mee eens!
Ik vind een sluier ook niet mooi maar als je er dan toch een neemt dan ivoorkleurig.
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen. Ik vind bruiloften hardstikke leuk maar een sluier staat gewoon ouderwets en niet stijlvol. Er zijn al zoveel lelijke trouwjurken en dan ook nog die vreselijke dingen erbij...

De enige persoon die ik kan verzinnen waar bij het wel mooi was was Kate Middleton. Maar zelfs haar vond ik mooier zonder sluier. Bij gewone bruiden denk ik altijd 'Jeeh wat zonde' als ze een sluier dragen. Het is de middeleeuwen niet en je hebt die toeters en bellen niet nodig. Gewoon een stijlvolle jurk van mooie stof is zoveel beter.
Dit is toch gewoon een maffe vraag?
Ik heb ook eens een soort cape als sluier gezien. Dat was heel mooi maar past meer bij de winter en je jurk moet het kunnen hebben.

Maar kleur zou ik wel hetzelfde als je jurk doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven