Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerbroek ellende

13-07-2013 22:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb maat 42-44 waar ik al niet blij mee ben en ben hard bezig wat kilo's kwijt proberen te raken, maar daar schiet ik nu niets mee op. Ik wil graag een nieuwe spijkerbroek maar kan niets leuks vinden.

Iemand met ook zo'n maat die tips heeft? Een bepaald merk bijvoorbeeld die ook voor de wat grotere maat een hippe spijkerbroek heeft? Wat ik nu vooral tegenkom zijn van die (niet lullig bedoeld) "Miss Etam" stretch broeken die het nou net niet zijn...
We niet te duur en wel leuk.
Ga naar een goede jeansstore en laat je daar helpen. Vaak hebben de medewerkers daar een goed beeld wat bij jou lijf mooi past. Tuurlijk.. Kost waarschijnlijk wel gelijk heel wat meer, maar dan heb je wel goede kwaliteit die je ook nog eens goed staat
Ik ben erg fan van de vrouwenlijn van de Levi's (bold, demi bold etc). Als je naar een goede levi store gaat hebben ze zo de juiste spijkerbroek voor je te pakken. Broek kostte iets van 90 euro dacht ik maar het is goede kwaliteit dus daar heb je dan ook wel plezier van.
Bedankt! Ga morgen naar de WE en als ik daar niks vind door naar de jeansstore, goed idee. Vind het niet erg als het duurder is, heb ik er wel voor over
@dignity, bedankt, heb ff gegoogeld en die zijn inderdaad leuk! Ook maar eens gaan kijken. Kom eigenlijk nooit in zulke winkels omdat ik altijd denk dat ik daar toch niks pas omdat ik te dik ben...of dat de verkoopsters dat juist over me denken..
Spijkerbroeken van de H&M. Ikheb dezelde maat denk ik en die broeken zitten geweldig en blijven mooi. En dat voor max ¤40
Miss Etam heeft ook hartstikke leuke modellen en groot voordeel: ze zijn niet duur. Je hebt drie tot vier broeken voor de prijs van één Levi. Give it a try. Je ziet er echt niet aan af dat ze bij die 'mutsenwinkel' vandaan komen. En bij Didi kan ik ook altijd prima slagen.
S. Oliver broeken. Ik heb een paar heerlijke spijkerbroeken van hen in maat 42.
Bedankt voor de reacties, hier kan ik wat mee! En inderdaad, Miss Etam gaat natuurlijk ook met z'n tijd mee
Tsja, het is meer dat ik vind dat de spijkerbroeken van Miss Etam prima zijn, de rest van de kleding daargelaten. Dat zie ik los van elkaar.
G-star en dan misschien zelfs bij de outlet?
Esprit! Al jarenlang fan van deze spijkerbroeken. Heb maat 42. Prima pasvorm, prima kwaliteit!
Ligt ook maar net aan je bouw wat je past, staat en lekker zit. Ik heb spijkerbroeken van de WE, maar sinds een tijdje ook de C&A ontdekt. Voor 20 euro een spijkerbroek die me goed past en leuk staat. Ideaal!
Life is too short to waste time matching socks
Ik heb sinds een tijdje Tripper jeans en die zitten heerlijk. Heb er bv wel een lage van maar aan de achterkant is hij iets hoger ( valt niet op maar voorkomt wel de bouwvakkersspleet :-) ) heb ze gekocht bij open 32. Zijn wel wat duurder helaas (80 -à 90 ¤ ) maar doe er lang mee ze blijven mooi
moet wel zeggen dat toen ik wat zwaarder was geworden ik naar een goede spijkerboekenzaak ben gegaan en daar heb ik wel 10 broeken gepast om te kijken wat bij me paste en wat ik zelf ook leuk vond. Dus misschien is dat een goede start.

Succes ermee.
Voor met name stevige bovenbenen : S. Oliver. Heerlijk comfortabel

Stom hè, dat er bijna alleen maar skinny's en strakke straights verkocht worden.
Wat een drama al die skinny's! Ik heb stevige bovenbenen, maar een slanke taille. Geen porem dan, zo'n skinny. Überhaupt lastig om een broek te vinden die goed bij mijn bovenbenen zit zonder dat mijn buik twee keer in de taille past

Ik zou me ook laten adviseren bij een jeans winkel! Overigens heeft Miss Etam inderdaad prima spijkerbroeken (en dat is ook het enige ).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
@ blue yoshi: exact hetzelfde hier. Ik hoop dat de trend een keer overwaait!
Ja choucy, al is het maar voor onze ogen. Werkelijk iedereen propt zich in een skinny
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ik heb toen ik maat 42 had bij de c&a een leuke skinny gekocht.. wel een beetje stretchy, zat supergoed om mn kont en heerlijk comfy+voelde zacht aan. nog een pluspunt: hij was maar 19,90.

Echt heerlijke broek!

was trouwens echt een toevalstreffer, want normaal gesproken kom ik echt NOOIT bij de c&a..
daarom zweer ik bij de baggybroeken/boyfriend jeans lekker de ruimte bij je bovenbenen en billen
Levi heeft goede broeken voor jouw (mijn) maat. Ff advies vragen en dan expliciet vragen naar de broeken met verschillende vormen. Levi's heeft namelijk een lijn uitgebracht met bepaalde pasvormen voor bepaalde figuren. Curve, demicurve etc.
Esprit! Goede pasvorm, goede kwaliteit én goede kont in die broeken
Ik ben ook laaiend enthousiast over de levi's curve en met name de slim-leg. Wat een heerlijke broek. Ik heb er zelfs geen ceintuur bij nodig... heerlijk! Ze hebben ze zeker in jouw maat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven