Spijkerbroek ellende
zaterdag 13 juli 2013 om 22:46
Hallo,
Ik heb maat 42-44 waar ik al niet blij mee ben en ben hard bezig wat kilo's kwijt proberen te raken, maar daar schiet ik nu niets mee op. Ik wil graag een nieuwe spijkerbroek maar kan niets leuks vinden.
Iemand met ook zo'n maat die tips heeft? Een bepaald merk bijvoorbeeld die ook voor de wat grotere maat een hippe spijkerbroek heeft? Wat ik nu vooral tegenkom zijn van die (niet lullig bedoeld) "Miss Etam" stretch broeken die het nou net niet zijn...
Ik heb maat 42-44 waar ik al niet blij mee ben en ben hard bezig wat kilo's kwijt proberen te raken, maar daar schiet ik nu niets mee op. Ik wil graag een nieuwe spijkerbroek maar kan niets leuks vinden.
Iemand met ook zo'n maat die tips heeft? Een bepaald merk bijvoorbeeld die ook voor de wat grotere maat een hippe spijkerbroek heeft? Wat ik nu vooral tegenkom zijn van die (niet lullig bedoeld) "Miss Etam" stretch broeken die het nou net niet zijn...
zaterdag 13 juli 2013 om 22:56
zaterdag 13 juli 2013 om 23:04
zaterdag 13 juli 2013 om 23:07
zaterdag 13 juli 2013 om 23:50
zaterdag 13 juli 2013 om 23:52
zaterdag 13 juli 2013 om 23:54
zondag 14 juli 2013 om 00:25
Wat een drama al die skinny's! Ik heb stevige bovenbenen, maar een slanke taille. Geen porem dan, zo'n skinny. Überhaupt lastig om een broek te vinden die goed bij mijn bovenbenen zit zonder dat mijn buik twee keer in de taille past
Ik zou me ook laten adviseren bij een jeans winkel! Overigens heeft Miss Etam inderdaad prima spijkerbroeken (en dat is ook het enige ).
Ik zou me ook laten adviseren bij een jeans winkel! Overigens heeft Miss Etam inderdaad prima spijkerbroeken (en dat is ook het enige ).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zondag 14 juli 2013 om 00:31
Ik heb toen ik maat 42 had bij de c&a een leuke skinny gekocht.. wel een beetje stretchy, zat supergoed om mn kont en heerlijk comfy+voelde zacht aan. nog een pluspunt: hij was maar 19,90.
Echt heerlijke broek!
was trouwens echt een toevalstreffer, want normaal gesproken kom ik echt NOOIT bij de c&a..
Echt heerlijke broek!
was trouwens echt een toevalstreffer, want normaal gesproken kom ik echt NOOIT bij de c&a..