Spijkerbroek te kort
zaterdag 2 september 2017 om 10:09
Ik heb een spijkerbroek laten inkorten (flared model) en vind het nu te kort. Ik ben wel akkoord gegaan met de lengte en vind het dus lullig om terug te gaan. Als ik nu alles zelf los torn (?) en de broek zo laat, zal de stof dan erg gaan rafelen? Een beetje vind ik niet erg. De stof bestaat uit 92% katoen7% polyester 1% elastaan.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
zaterdag 2 september 2017 om 10:13
zaterdag 2 september 2017 om 10:38
Dat je pijpen nu minder uitlopen is niet zo gek als dat wijde gedeelte grotendeels ingekort moest worden. Bij mij moeten bijna alle broeken die ik koop ingekort worden want ik heb lengtemaat 30 en soms hangt 32 ook nog net goed. Heb ook wel eens een gave broek gezien maar toen ik hem aan had bleek dat dat gave grotendeels weg zou vallen. Jammer.
zaterdag 2 september 2017 om 11:44
Dat kan wel, maar niet als klacht. Gewoon zeggen wat je wel wil en opnieuw betalen.gizzmo-returns schreef: ↑02-09-2017 10:40Mee terug gaankan natuurlijk niet als het niet door hun fout is gedaan. Gewoon loshalen en maar zien, anders draag je hem sowieso niet meer toch?
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 17 september 2017 om 11:29
Ligt een beetje aan de stof en zou kunnen rafelen maar niet perse.
zondag 17 september 2017 om 12:55
Met een lockmachine een randje erlangs maken of met zo'n speciale steek op je naaimachine.
zondag 17 september 2017 om 14:03
Dan moet ik toch even langs de naaister vrees ik; heb zelf geen naaimachine..
Pientjexxxx schreef: ↑17-09-2017 12:55Met een lockmachine een randje erlangs maken of met zo'n speciale steek op je naaimachine.
zondag 17 september 2017 om 14:24
ja dat denk ik ook
zondag 17 september 2017 om 14:36
Hoogwater ook. Eigenlijk mag je de naaister op je blote knietjes bedanken voor je ultra-hippe jeans.
Dit is een model uit de resort collectie voor 2018 van Karen Walker.

Zie mezelf er niet in lopen, maar ja, het is wel mode, dus op zich mag het dan wel.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake