Mode & Beauty alle pijlers

Staat dit?

20-04-2016 14:57 115 berichten
Ik heb zaterdag een feestje, nu heb ik een outfit bij elkaar is dit te doen of niet?

quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 20:42:

[...]

Mag een mening geven niet meer?

Zelfs bij bloedmooie vrouwen is het meestal niks:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 668091.jpg[/img]Hij zit ook heel lelijk strak richting haar poederdoos.
Ideetjes

quote:WaaromPorque schreef op 20 april 2016 @ 22:19:

[...]

Hij zit ook heel lelijk strak richting haar poederdoos.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_h schreef op 20 april 2016 @ 19:33:

[...]

Dikke onzin..

Ik vind de combi uit je op prima bedacht en hartstikke leuk. Die ketting is leuk en ik zou helemaal geen minder opvallend kettinkje doen. Slaat een beetje dood dan naar mijn idee.

Persoonlijk hou ik weer niet van wijde pijpen en daarom zou ik zelf deze jumpsuit niet kiezen maar met het idee is niets mis.Nog niet alles gelezen maar dit is exact wat ik ook dacht bij het zien van de OP en het lezen van de meeste reacties.
Ik vind de combinatie jumpsuit (als je slank bent) met de pumps en tas leuk. Maar de ketting is too much.

Als je niet heel erg ontzettend slank bent, lijkt het een zwangerschapspak of joggingpak en zou ik er niet voor gaan.
Ik hou zelf niet van de glanzend zilverkleurige pumps en clutch bij elkaar (te matchy zeg maar), en de ketting is zonde om te dragen bij deze halslijn. Bij de andere jumpsuits zou de ketting mooier staan.
Ik vind de combinatie in de OP het leukst, die jumpsuit zou ik zelf ook dragen, en ik heb helemaal niets met die dingen.

Ik vind die ketting overigens wel afschuwelijk, dus geen idee of dat bij elkaar past, ik vind het gewoon een lelijke ketting. Maar zoals je ziet in het topic, zoveel mensen, zoveel meningen.

Veel plezier op dat feestje!
quote:miss_h schreef op 20 april 2016 @ 19:33:

[...]

Dikke onzin..

doe een goeie broek aan en bekijk je kont:

Mooie rok:

Maar bij een jumpsuit lijkt het direct of je een luier aanhebt of een hangende olifantenkont

(vraag het de mannen in je omgeving maar eens)
quote:Ttass28 schreef op 20 april 2016 @ 15:42:

[afbeelding]

Dit zou ik ook wel leuk vindenLeuk, maar 10 cm langer nog veel leuker. Deze lengte maakt het een beetje goedkoop. Net iets boven de knie vind ik veel chiquer.
quote:gedanst schreef op 20 april 2016 @ 21:51:

Witte broek met off shoulder top wel doen:

http://roguelooks.tumblr.com/post/88053 ... x-whiteErg lelijke broek! De pijpen rimpelen en die scheuren snap ik niet.
als je de goede proporties hebt, staat een jumpsuit mooi bij zowel heel slanke als wat vollere vrouwen.

Het gaat om de lengte van je bovenlichaam/de plek van je taille en het model van je derriere.

Die fiesta-outfit van Maxima hierboven vind ik lelijk. Alsof ze carnaval gaat vieren.

Die rode en die donkerder blauwe vind ik haar heel mooi staan.

Laatst bij een filmpremiere had ze een jumpsuit aan met een print in bruintinten. Ook heel mooi!
quote:gedanst schreef op 20 april 2016 @ 21:51:

Witte broek met off shoulder top wel doen:

http://roguelooks.tumblr.com/post/88053 ... -x-whiteTO heeft niet dat maatje, vandaar het plaatje dat ik plakte.
quote:miss_h schreef op 20 april 2016 @ 22:13:

[...]

Jawel hoor dat mag natuurlijk altijd maar mijn mening is dat ik het onzin vind

Dit pak is inderdaad erg lelijk. Dat zal echt niemand staan...

Pardon ik dacht dat je het vrouwelijke model megadik vond ofzo. Dat leek mij ook al vreemd.

Dat jurkje is inderdaad ook niet erg flatteus.Haha nee hoor, ben geen pro ana typje ofzo
Bedankt lady's ik zag er leuk uit. Ik heb de op outfit aangehad. Leuk make-upje op knal rode lippenstift stond heel leuk veel complimentjes ook gehad.
Fijn Ttass, leuk dat je een update doet.

Je ziet, de volgende keer je eigen gevoel volgen. Dan komt het goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven