Mode & Beauty alle pijlers

Stinkende schoenen

22-03-2010 08:21 9 berichten
Ik heb ontzettend stinkende suede pumps. Ok, ze waren wat goedkoop, maar erg leuk, maar goeiedag wat een stank. Ook al gesprayd, middagje buiten laten luchten, maar niets helpt. Ze staan nu in de garderobekast en steeds als ik die deur opendoe, val ik bijna flauw. En ik heb ze nu al zeker een half jaar, stank wordt alleen maar erger.

Ik heb ze ook maar één keer aangehad. Had de hele dag het idee dat ik me moest verontschuldigen voor de stank die bij mij vandaan kwam.

Heeft iemand de gouden tip of zit er niets anders op dan ze bij het vuil verder te laten stinken?!
Alle reacties Link kopieren
Zweetstank of fabrieksstank? Dat scheelt nog al...

Verder weet ik het niet zo goed geloof ik...
668, the neighbour of the Beast
eh. Weggooien?
Nee, na 1 keer dragen heb ik nog niet zo'n zweetstank hoor! Het is fabrieksstank. De winkel is zo ongeveer de enige plek waar ik het niet rook.
Die geur krijg je er echt niet vanaf. Mijn zus heeft het ook gehad en hoewel de binnenkant van leer was, stonk de buitenkant echt heel erg.

Het is sneu, maar ik denk dat je ze wel kunt weggooien. Om nu de hele dag in een fabriekslucht te zitten is ook niet fijn
Vreselijk, ik heb dat ook een keer gehad... en helaas, van alles geprobeerd maar uiteindelijk de schoenen weggegooid. Ik koop in het vervolg toch maar niet die goedkope schoenen meer maar liever leer.
O bummer
Misschien komen je schoenen weer tot leven?
quote:Annie Ooi schreef op 22 maart 2010 @ 09:06:

Misschien komen je schoenen weer tot leven?..en lopen ze straks vanzelf weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven