Mode & Beauty alle pijlers

Stoere laarsjes in maat 46

22-10-2021 16:23 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een paar zwarte leren laarsjes voor onder een skinny coated broek. Niet het klassieke laarsje met hakje maar meer een stoer laarsje met een lagere hak en bijv. een gespje. Tot overmaat van ramp ook nog een iets bredere dan normaal. Zijn die ergens te koop?
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
22-10-2021 20:46
Ja, present hier :-D . Ik ben 1.87 en mijn hoogste paar hakken is 11/12 centimeter, anders wordt het bukken bij veel deuren :rofl: .
Maar je noemt jezelf wel schorpioenTJE :-P
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
25-10-2021 13:10
Maar je noemt jezelf wel schorpioenTJE :-P

Sssssst!!! :there:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Alle dames die leuke tips hebben gegeven, dankjewel! Zit zeker wat bij en ik ga daar eens goed zoeken. Blij mee! 👍👍

En voor wie zich druk maakt over verkleinwoorden, get a life.
Ja ik zoek geen hoge laarzen en geen hoge hak. Ik zal de volgende keer het wel over een enkellaars met een lage hak hebben. Dan is vast iedereen happy.
Levo schreef:
25-10-2021 13:30
Alle dames die leuke tips hebben gegeven, dankjewel! Zit zeker wat bij en ik ga daar eens goed zoeken. Blij mee! 👍👍

En voor wie zich druk maakt over verkleinwoorden, get a life.
Ja ik zoek geen hoge laarzen en geen hoge hak. Ik zal de volgende keer het wel over een enkellaars met een lage hak hebben. Dan is vast iedereen happy.
Maar Levo toch! Laat het niet aan je hart komen.
'We' moeten toch iets kunnen zeggen. Anders blijft jouw topic alleen bij de openingspost en da's ook niet leuk.
Wat mij betreft is het alleszins niet slecht bedoeld.

Zorg maar dat je mooie laarzen vindt dan wordt dat alweer een topdag voor jou als je die aan hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven