Mode & Beauty alle pijlers

Stomme vraag over positiekleding

31-08-2012 09:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Misschien een stomme vraag over positiekleding (ben geen mama), maar online zag ik een erg leuk jurkje staan die ik heel graag zou willen hebben alleen....het is een zwangerschapsjurkje...heel leuk . Mijn vraag is, kun je deze ook gewoon dragen als je niet zwanger bent? of zit dat dan gek?
ligt aan het model, doe is een plaatje/linkje?
Bij zwangerschapskleding is het voorpand vaak langer dan het achterpand, daar moet je wel even opletten.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
hm tja ligt eraan. Ik heb positieshirts die ik nog steeds wel draag. Het zijn gewoon shirts die lekker rekbaar zijn, dus dat zit altijd wel goed.

Je zou het jurkje natuurlijk gewoon kunnen bestellen, passen en evt retour sturen als het toch niks is.
Het gaat om dit jurkje

http://www.zalando.nl/mam ... -blauw-m6421c01j-503.html
Ik zou het niet doen. Het is sowieso een jurkje van 13 in het dozijn. Je vindt zoiets toch wel ergens anders, maar dan niet als zwangerschapsmodel?
Volgens mij is hier de buik al in "gemodelleerd" en staat het niet zo mooi als je niet zwanger bent.
quote:Chadidja schreef op 31 augustus 2012 @ 09:51:

Ik zou het niet doen. Het is sowieso een jurkje van 13 in het dozijn. Je vindt zoiets toch wel ergens anders, maar dan niet als zwangerschapsmodel?eens
TO ik denk dat dit jurkje niet echt mooi zal staan als je niet zwanger bent, maar je kan het altijd proberen.

Als je dit jurkje aanklikt staat er een panty naast waar bij staat: Dit zou u ook kunnen bevallen
Het is gewoon een stretch Jurkje.. Ik zou het gewoon doen als je hem leuk vind.. Laat je niet gek maken door de vivaMonsters
quote:royal_lady schreef op 31 augustus 2012 @ 10:26:

Laat je niet gek maken door de vivaMonsters zoals jezelf bedoel je?
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo te zien zit hier echt een voorgevormde buik in. Lijkt me geen gezicht dus.
I am surrounded by morons
Ik heb op het begin van m'n

Zwangerschap een positietrui-achtig ding van mamalicious gekocht in dezelfde stof en deze viel heel raar. Nu met m'n dikke buik staat ie super! Dus ik zou het er niet op wagen..

Maar goed, je kan het altijd weer terug sturen

Toch?
Ik heb deze met lange mouw! Hij is stretch en ik kan hem nu (zonder buik inmiddels weer) ook nog gewoon aan. Heb ook een trui van mama licious die ik ook nog gewoon draag nu. Je ziet het niet en er is geen buik in voorgevormd. Het is een soort fijn gebreide stof die heel erg rekt dus.
Tegenwoordig kun je de meeste positiekleding ook gewoon dragen als je niet zwanger bent. Er zijn soms wel wat kledingstukken waar een beetje een voorgevormde buik in zit, maar dat zijn er maar erg weinig. Ik heb zelf een webwinkel met positiekleding en draag eigenlijk alleen nog maar positiekleding, jurken en tops en ik ben dus niet zwanger
Ik snap het niet echt. Dit soort jurkjes vind je toch echt overal?

Als het nou een heel bijzonder speciaal jurkje was die alleen in positiemodel verkrijgbaar is snap ik dat je twijfelt, maar dit soort jurkjes vind je in iedere winkel.
Als zij nu déze net heel leuk vindt..

Gewoon bestellen, bij Zalando kun je het makkelijk retour sturen.
quote:lottekeNL schreef op 01 september 2012 @ 09:55:

Als zij nu déze net heel leuk vindt..

Gewoon bestellen, bij Zalando kun je het makkelijk retour sturen.Dan moet ze die bestellen natuurlijk.
Ja, er zitten toch bepaalde details aan (gerimpelde mouwen, boordje, lint) die niet standaard op alle jurkjes zitten en die zij toevallig net heel leuk vindt.

Heb je al besteld, TO?
Waarom gewoon bestellen je kunt het retour sturen???

Je ziet toch dat deze alleen te dragen is met een '' Buik ''.

Denk dat het heel raar zal zitten als je geen buik hebt.

Dan kun je bij voorbaat al zeggen dat je hem retour moet sturen, zulke jurkjes hebben ze ook wel bij de h&m hoor, en dan in gewone modellen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Grappig dat je als niet-zwangere kijkt bij positiemode. Ik ben zwanger en ik vind positiemode óf lelijk óf het is totaal mijn stijl niet. Ik kijk dus in gewone winkels naar jurkjes en tunieken en heb zelf twee oude broeken omgebouwd tot zwangerschapsbroeken.
quote:wished- schreef op 01 september 2012 @ 10:52:

Waarom gewoon bestellen je kunt het retour sturen???

Je ziet toch dat deze alleen te dragen is met een '' Buik ''.

Denk dat het heel raar zal zitten als je geen buik hebt.

Dan kun je bij voorbaat al zeggen dat je hem retour moet sturen, zulke jurkjes hebben ze ook wel bij de h&m hoor, en dan in gewone modellen.

Omdat hiervoor in het topic iemand post dat ze deze heeft en er geen buikje in hoeft.

Maar als ze deze ook hebben bij H&M ben jij vast wel zo aardig dat je een bijna gelijke vindt (dus met rimpelmouwtjes, lint en brede boord) en even een linkje/plaatje post.
Omdat het positiekleding is, wordt er natuurlijk een foto gemaakt met iemand die een buik heeft. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het zonder buik niet te dragen is. Die buik vorm zit er echt niet in. Alleen als er rimpels/plooien aan de zijkant zitten, dan staat het niet mooi zonder buik maar dat is bij dit jurkje niet zo, dus prima te dragen als niet zwangere!
quote:Twisted schreef op 31 augustus 2012 @ 10:36:

Zo te zien zit hier echt een voorgevormde buik in. Lijkt me geen gezicht dus.Dit.
Met de buik op de foto is het jurkje aan de voor- en achterkant even lang. Zonder buik is de jurk dus langer aan de voorkant en dat is volgens mij niet wat je wilt. Maar bij Zalando kun je natuurlijk gewoon bestellen en anders weer retourneren.

Ik vind het een heel leuk jurkje trouwens. Degenen die zo'n jurkje ergens anders zien (maar dan niet als positiemode), kunnen jullie even laten weten waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven