Mode & Beauty alle pijlers

Studio Anneloes

27-10-2021 10:34 50 berichten
Wie is er bekend met het merk Studio Anneloes? Ik wil er graag het één en ander van aanschaffen. Maar vind het behoorlijk aan de prijs.
Wat is de kwaliteit van het merk en hoe is de pasvorm?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in nijmegen naar een winkel gegaan die hebben een redelijk groot en divers assortiment hiervan. Verschillende broeken gepast. Uiteindelijk een donkerblauwe broek en top gekocht. En vast basic van ze. Ik heb de wat dikkere stof genomen en ben lang dus ook die wat bij mijn lichaamsbouw het beste stond. En de basics blijven altijd te koop dus ik kan me outfit verder uitbreiden. Blijft wel mooi en ben er blij mee
MadameJean schreef:
27-10-2021 10:54
Kleiner dan welk ander merk dan?
Geen idee, ik koop van alles.
Ik heb een paar blousen van SA.
Summeriscomming schreef:
27-10-2021 12:24
Ik ben in nijmegen naar een winkel gegaan die hebben een redelijk groot en divers assortiment hiervan. Verschillende broeken gepast. Uiteindelijk een donkerblauwe broek en top gekocht. En vast basic van ze. Ik heb de wat dikkere stof genomen en ben lang dus ook die wat bij mijn lichaamsbouw het beste stond. En de basics blijven altijd te koop dus ik kan me outfit verder uitbreiden. Blijft wel mooi en ben er blij mee

Welke winkel is dat?
Persoonlijk vind ik JapanTKY mooier ‘gesneden’ en als je vooral zwarte kledingstukken koopt, JapanTKY blijft langer mooi dan SA.
SA vind ik ruim vallen, bijna net zo ruim als LaDress (in ben echt geen smal poppetje maar in LaDress heb ik ineens weer XS). Ik ben klein van stuk dus een broek of pantalon moet echt goed aansluiten anders ben ik net een vogelverschrikker. De travelstof van JapanTKY is ook iets dikker dan die van SA. Van SA zijn de Poppy blouses wel aan te raden bij een ruime voorgevel.
Altijd erg mooie kleding en goede kwaliteit.
Was niet bekend met het merk tot ik hier goede verhalen hoorde. Recent een broek gekocht en erg tevreden mee. Altijd op zoek naar broeken met ietwat uitlopende pijp en niet overal te vinden maar prima geslaagd bij Studio Anneloes.
lemoos2 schreef:
27-10-2021 12:31
Persoonlijk vind ik JapanTKY mooier ‘gesneden’ en als je vooral zwarte kledingstukken koopt, JapanTKY blijft langer mooi dan SA.
SA vind ik ruim vallen, bijna net zo ruim als LaDress (in ben echt geen smal poppetje maar in LaDress heb ik ineens weer XS). Ik ben klein van stuk dus een broek of pantalon moet echt goed aansluiten anders ben ik net een vogelverschrikker. De travelstof van JapanTKY is ook iets dikker dan die van SA. Van SA zijn de Poppy blouses wel aan te raden bij een ruime voorgevel.

Dat ligt er echt aan welk model je koopt. Mijn korte broeken van SA en mijn lange Japan TKY broek zijn echt exact hetzelfde qua stof.
De basics vind ik prima, kwaliteit is goed genoeg. De blouses met dessin vind ik over het algemeen truttig. Zowel qua snit als het motief. Broeken: ik heb een normale bilpartij maar bij mij scheurden de naden daar. Terug naar de winkel. Zou komen omdat het daar eerder slijt omdat ik zit (en opsta)??? Dit probleem heb ik bij broeken van andere merken niet.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik kende Japan TKY niet, net even bij perfectly basics gekeken, erg mooi spul allemaal, word er hebberig van.
Weet iemand ook welke winkel omgeving Rotterdam ze dit merk verkopen?
Ik pas idd liever bij merken en of kledingstukken die ik niet"ken".
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
lemoos2 schreef:
27-10-2021 12:31
Jaaaa, die zijn heel gaaf, vallen mooi en wat langer.
Helaas zijn de nieuwste kleuren en prints binnen no time uitverkocht. Viste op de site eergisteren nog achter het net voor de Poppy Puzzle....grof uitverkocht in alle maten. :cry:
sprokkelientje schreef:
27-10-2021 15:57
Jaaaa, die zijn heel gaaf, vallen mooi en wat langer.
Helaas zijn de nieuwste kleuren en prints binnen no time uitverkocht. Viste op de site eergisteren nog achter het net voor de Poppy Puzzle....grof uitverkocht in alle maten. :cry:

Effe wachten, dan staat het gewoon op Vinted :-D

(ook al bij ExpressWear gekeken?).
Enige merk waarvan jumpsuits mooi vallen. Flair broeken ben ik fan van, heb stapels SA sinds corona want netjes voor online meetings maar zit net zo lekker als een huispak.
ik heb ook diverse items van studio anneloes, ben er erg blij mee.

Vaak verkleuren donkerblauwe en zwarte items, maar bij dit merk blijft zowel de kleur als pasvorm en stof zo mooi alsof het nog nieuw is.
Ik heb een donkerblauwe en zwarte wijdere broek (model Renske), en dat zit net zo fijn als een joggingbroek: licht, soepel, zacht. Maar het ziet er wel heel netjes uit. En dan nog een zwarte strakke broek met een lang colbert (model skyhigh) er over. Heel sjiek, maar het draagt zo fijn.

Verder een rode poppy blouse, mijn enige blouse aangezien ik maat 80E heb en dan staan de knoopjes meestal (te)strak. maar niet bij dit merk.

Ik combineer de basics van studio anneloes met shirtjes en truien van andere merken. Het is relatief duur maar ik vind het zeker het extra geld waard.
LadyTramp schreef:
27-10-2021 16:01
Effe wachten, dan staat het gewoon op Vinted :-D

(ook al bij ExpressWear gekeken?).
Koop dit soort dingen liever niet tweedehands.
Je kan de kleding ook echt verpesten als je het te heet wast etc...
ik heb ook veel items van Studio Anneloes en ik ben wisselend enthousiast.
Ben heel tevreden over de kwaliteit van de travelstof.
Die is goed, het is makkelijk wassen en het droogt snel. Je hoeft het niet te strijken. En de kleuren blijven mooi.

Ik vind de jasjes en broeken mooi en zitten goed. Wel maat xxl (ik heb van boven 44).
Een aantal poppybloesjes maar die zitten toch te krap vind ik.
Daarnaast heb ik ook wat broeken. Het zit allemaal heerlijk en staat heel gekleed.

Ik moet zeggen dat ik de travelstof in de zomer niet lekker vind. Het leek mij juist zo handig om dit soort dingen mee te nemen op vakantie, want travelstof. Maar voor zuid Frankrijk of Barcelona is het mij echt te zweterig.
Gek genoeg vind ik travelstof juist helemaal niet zweterig, eerder 'koud'. Ik draag het graag in de zomer maar zodra het kouder wordt niet meer.
Lady_Day schreef:
28-10-2021 13:20
Gek genoeg vind ik travelstof juist helemaal niet zweterig, eerder 'koud'. Ik draag het graag in de zomer maar zodra het kouder wordt niet meer.

Niet gek, dat heb ik ook. Die extra dikke travelstof (nummer 3) vind ik nog wel gaan in de winter, maar die dunnere varianten vind ik ook koud.
Lady_Day schreef:
28-10-2021 13:20
Dit heb ik ook. Als het frisjes wordt ga ik over op iets anders
nou dat is wel vreemd inderdaad. Ik vind het veel te warm voor de zomer. Wel jammer, want het is juist zo handig om mee te nemen in de vakantiekoffer.
Amarilis schreef:
29-10-2021 12:14
nou dat is wel vreemd inderdaad. Ik vind het veel te warm voor de zomer. Wel jammer, want het is juist zo handig om mee te nemen in de vakantiekoffer.
Toen ik nog voor mijn werk op reis ging (voor de pandemie) had ik altijd alleen handbagage. Ik nam altijd travelstof spullen mee. Ideaal.
MarvelousMrsMaisel schreef:
27-10-2021 12:25
Welke winkel is dat?
Lijkt me deze...

JANSSEN DE HAAS MODE

Stikke Hezelstraat 36

6511 JZ Nijmegen

..als ik op de website van studio Anneloes zelf kijk (onder Winkels).
forumdame2011 schreef:
02-11-2021 12:54
Lijkt me deze...

Oei, volgens mij valt dit onder spam, je kunt beter even een berichtje sturen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
SweetFirefly schreef:
02-11-2021 12:58
Huh hoezo? Zij vraagt welke het is en ik zoek dat even op?
Nou ja, ik merk het wel. :-)
forumdame2011 schreef:
02-11-2021 12:54
Lijkt me deze...

JANSSEN DE HAAS MODE

Stikke Hezelstraat 36

6511 JZ Nijmegen

..als ik op de website van studio Anneloes zelf kijk (onder Winkels).
Klopt hier geweest. Zou wel even bellen als je voor wat specifieks komt of ze dat hebben in hun collectie. Ik ben nog altijd blij met mijn aankopen. Voor mij was dit de winkel die het dichts bij was om te bezoeken.
SweetFirefly schreef:
02-11-2021 12:58
Nee hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven