Mode & Beauty alle pijlers

Subtiele winter geur

29-01-2019 17:49 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wie heeft voor mij de gouden tip voor een subtiele winter geur? De meeste parfums die ik in de winter draag zijn vrij sterk aanwezig, maar dat vind ik voor het werk niet zo geschikt. Iemand een fijne aanrader van een zacht luchtje dat goed is voor de winter? Frisse en bloemige geuren vind ik meer voor de zomer.

Thanks!
Dsquared2, wood! Beetje houtachtig dus, heerlijk in de winter!
Laat je adviseren en ga wat testen in de winkel.
Geurtjes zijn zo verschillend qua beleving en reuk bij personen op zich.
Geuren zijn zelden subtiel. Als je regelmatig binnen een paar meter van mensen moet vertoeven kun je beter niets opspuiten om geen migraine te veroorzaken.
Koop een geurloze bodylotion en doe daar een paar druppeltjes etherische kaneelolie doorheen. Een subtiele verwarmende geur.
Ik ben zelf fan van een (zeer goedkoop) luchtje van pull and bear, potion

Afbeelding
redbulletje schreef:
29-01-2019 18:05
Geuren zijn zelden subtiel. Als je regelmatig binnen een paar meter van mensen moet vertoeven kun je beter niets opspuiten om geen migraine te veroorzaken.
Volledig eens met redbulletje ! Wat heb ik een hekel aan al die parfumluchtjes. Krijg er idd ook migraine van.

Ik gebruik gewoon zo'n steen van Crystal. Ruikt niets en werkt voor mij super.
Cateautje schreef:
29-01-2019 18:15
Koop een geurloze bodylotion en doe daar een paar druppeltjes etherische kaneelolie doorheen. Een subtiele verwarmende geur.
Ha dat dacht ik met shampoo te doen. Echt BRANDEN niet normaal, tranen over mijn wangen. 2 druppels gebruikt. Dus eerst even heel voorzichtig proberen of dat goed gaat.

Heb jij een tip voor een olie die echt naar kaneel ruikt toevallig cateautje?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
29-01-2019 19:29
Ha dat dacht ik met shampoo te doen. Echt BRANDEN niet normaal, tranen over mijn wangen. 2 druppels gebruikt. Dus eerst even heel voorzichtig proberen of dat goed gaat.

Heb jij een tip voor een olie die echt naar kaneel ruikt toevallig cateautje?
Dan heb je teveel gebruikt.

Dan kom je in de geuroliën terecht. De Aldi heeft op dit moment setjes geurolie staan voor 3 euro 5 flesjes en naar mijn ervaring is dat prima spul, dus je kan je er geen buil aan vallen. Ik weet alleen niet of er kaneel bij zit.
De luchtjes van Marc Jacobs vind ik altijd wel lekker. Niet zo heftig.
Zebra123 schreef:
29-01-2019 17:52
Dsquared2, wood! Beetje houtachtig dus, heerlijk in de winter!
Ja, deze! Een heerlijke geur, en echt winters. Ben er al jaren groot fan van!
https://www.thebodyshop.com/nl-nl/produ ... e/c/c00120

Ik heb deze in eau de parfum vorm, die is echt zo lekker voor de winter! Aangezien jij een subtiel luchtje zoekt, zou ik voor de eau de toilette kiezen. Zeker een aanrader om eens aan te ruiken, duur is die zeker niet!
Ik draag momenteel chloe nomade. Poederig. Zacht. Warm.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Nieuwe Lancôme Tresor Musc in een wit flesje.
wiezel schreef:
11-02-2019 23:56
Ik draag momenteel chloe nomade. Poederig. Zacht. Warm.
Ja, die is lekker
Cum non tum age
Dior Addict

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven