Subtiele winter geur
dinsdag 29 januari 2019 om 17:49
Hi,
Wie heeft voor mij de gouden tip voor een subtiele winter geur? De meeste parfums die ik in de winter draag zijn vrij sterk aanwezig, maar dat vind ik voor het werk niet zo geschikt. Iemand een fijne aanrader van een zacht luchtje dat goed is voor de winter? Frisse en bloemige geuren vind ik meer voor de zomer.
Thanks!
Wie heeft voor mij de gouden tip voor een subtiele winter geur? De meeste parfums die ik in de winter draag zijn vrij sterk aanwezig, maar dat vind ik voor het werk niet zo geschikt. Iemand een fijne aanrader van een zacht luchtje dat goed is voor de winter? Frisse en bloemige geuren vind ik meer voor de zomer.
Thanks!
dinsdag 29 januari 2019 om 18:28
Volledig eens met redbulletje ! Wat heb ik een hekel aan al die parfumluchtjes. Krijg er idd ook migraine van.redbulletje schreef: ↑29-01-2019 18:05Geuren zijn zelden subtiel. Als je regelmatig binnen een paar meter van mensen moet vertoeven kun je beter niets opspuiten om geen migraine te veroorzaken.
Ik gebruik gewoon zo'n steen van Crystal. Ruikt niets en werkt voor mij super.
dinsdag 29 januari 2019 om 19:29
Ha dat dacht ik met shampoo te doen. Echt BRANDEN niet normaal, tranen over mijn wangen. 2 druppels gebruikt. Dus eerst even heel voorzichtig proberen of dat goed gaat.
Heb jij een tip voor een olie die echt naar kaneel ruikt toevallig cateautje?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
dinsdag 29 januari 2019 om 19:43
Dan heb je teveel gebruikt.
Dan kom je in de geuroliën terecht. De Aldi heeft op dit moment setjes geurolie staan voor 3 euro 5 flesjes en naar mijn ervaring is dat prima spul, dus je kan je er geen buil aan vallen. Ik weet alleen niet of er kaneel bij zit.
maandag 11 februari 2019 om 23:21
https://www.thebodyshop.com/nl-nl/produ ... e/c/c00120
Ik heb deze in eau de parfum vorm, die is echt zo lekker voor de winter! Aangezien jij een subtiel luchtje zoekt, zou ik voor de eau de toilette kiezen. Zeker een aanrader om eens aan te ruiken, duur is die zeker niet!
Ik heb deze in eau de parfum vorm, die is echt zo lekker voor de winter! Aangezien jij een subtiel luchtje zoekt, zou ik voor de eau de toilette kiezen. Zeker een aanrader om eens aan te ruiken, duur is die zeker niet!