syosss buzzen
zaterdag 19 maart 2011 om 22:40
Heb de produkten vandaag binnen gekregen. En net meteen uitgeprobeerd. het ruikt lekker en mijn haar was lekker zacht. Leek voller aan te voelen na het föhnen. Maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn.
Overmorgen weer wassen met Syoss. Ben benieuwd.
Het zijn in ieder geval grote flessen. Volgens mij ga ik er lekker lang mee doen.
Maandag gaan de flessen mee naar de sportschool. Eens kijken wat de andere dames zeggen over het produkt.
Wordt vervolgd!!!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit produkt
Overmorgen weer wassen met Syoss. Ben benieuwd.
Het zijn in ieder geval grote flessen. Volgens mij ga ik er lekker lang mee doen.
Maandag gaan de flessen mee naar de sportschool. Eens kijken wat de andere dames zeggen over het produkt.
Wordt vervolgd!!!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit produkt
maandag 4 april 2011 om 21:10
Ik buzz hem ook.
Ik heb verschillende shampoos geprobeerd maar dit is zeker de slechte shampoo die ik ooit heb gebruikt.
Na een paar keer wassen, was mijn haar touw en het pluisde als een gek, terwijl ik gewoonlijk mooi zacht en glad haar heb.
Ben er dus al snel vanaf gestapt.
Omdat ik d8 dat het misschien aan mijn haar kon liggen, heb ik de bussen aan een vriendin gegeven, en die heeft dezelfde ervaring.
Nooooit meer kopen.
Ik heb verschillende shampoos geprobeerd maar dit is zeker de slechte shampoo die ik ooit heb gebruikt.
Na een paar keer wassen, was mijn haar touw en het pluisde als een gek, terwijl ik gewoonlijk mooi zacht en glad haar heb.
Ben er dus al snel vanaf gestapt.
Omdat ik d8 dat het misschien aan mijn haar kon liggen, heb ik de bussen aan een vriendin gegeven, en die heeft dezelfde ervaring.
Nooooit meer kopen.