Tanden bleken
maandag 15 mei 2017 om 20:17
Beste allemaal,
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij " the white smile company " om mijn tanden te laten bleken.
Echter pas na dat ik de afspraak gemaakt had sloeg de onzekerheid toe...
Wat als het mis gaat? Of als je er niets van ziet?
Ik heb een mooi recht gebit geen verkleuringen of anslag ofzo maar mag wel een tintje witter.
Zijn er hier dames of heren natuurlijk die hier ervaring mee hebben?
En vooral is er iemand die bij the white smile company in amsterdam is geweest?
Ik heb de afspraak morgen al, wel heb ik het zo afgesproken dat er eerst een consult is natuurlijk maar als ik wil houden ze aansluitend tijd over om gelijk van start te gaan!
Vind het heel spannend!
Groetjes
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij " the white smile company " om mijn tanden te laten bleken.
Echter pas na dat ik de afspraak gemaakt had sloeg de onzekerheid toe...
Wat als het mis gaat? Of als je er niets van ziet?
Ik heb een mooi recht gebit geen verkleuringen of anslag ofzo maar mag wel een tintje witter.
Zijn er hier dames of heren natuurlijk die hier ervaring mee hebben?
En vooral is er iemand die bij the white smile company in amsterdam is geweest?
Ik heb de afspraak morgen al, wel heb ik het zo afgesproken dat er eerst een consult is natuurlijk maar als ik wil houden ze aansluitend tijd over om gelijk van start te gaan!
Vind het heel spannend!
Groetjes
maandag 15 mei 2017 om 20:25
Ik heb geen ervaring bij het bedrijf dat je noemt maar wel met een bleekset vanuit de tandarts met bitje op maat. Het merk heet opalescence en is een bleekgel die ik een aantal nachten op rij in doe met het bitje. Ik gebruik het 1x per jaar om m'n tanden een beetje bleker te maken. Spierwit wordt het niet, maar het gele is wel weg. Verder geen bijwerkingen, dis niet zo spannend, alleen een paar dagen wat gevoelige tanden.
maandag 15 mei 2017 om 22:18
maandag 15 mei 2017 om 22:33
Ik vond het erg pijnlijk. Ik heb normaal niet zulke gevoelige tanden, maar dit deed daarna echt zeer. Ik ga het ook niet meer doen, uiteindelijk verkleuren je tanden toch weer en ik had geen zin in elke keer dat gevoel. Overigens ken ik ook mensen die nergens last van hebben, dus het hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook pijn doet.
My life, my way
maandag 15 mei 2017 om 23:10
sinnombre schreef: ↑15-05-2017 22:18Die behandeling was bij mij erg pijnlijk.
Pijnscheuten tijdens de behandeling en nog 2 dagen erna. Daarom zou ik het nooit meer doen. Ik was ook niet tevreden over het resultaat. Maar eigenlijk zagen mijn tanden er prima uit van te voren. Ik wilde net even dat verschil en een frisse blik.
Iedereen bedankt voor de reacties!Moniek1234 schreef: ↑15-05-2017 22:33Ik vond het erg pijnlijk. Ik heb normaal niet zulke gevoelige tanden, maar dit deed daarna echt zeer. Ik ga het ook niet meer doen, uiteindelijk verkleuren je tanden toch weer en ik had geen zin in elke keer dat gevoel. Overigens ken ik ook mensen die nergens last van hebben, dus het hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook pijn doet.
Maar wat was het resultaat bij jullie? En hoelang bleef dit?
En hadden jullie met of zonder peroxide gedaan?
dinsdag 16 mei 2017 om 00:41
Ik ben afgehaakt, vriendin heeft het laten doen. Ze had ook geen slecht/lelijk gebit alleen door roken/koffie enz wat verkleurd. Ze vond het ook pijnlijk en het resultaat was hetzelfde als bij mij na een paar dagen poetsen met Vitis Whitening tandpasta met oralB whiteningborsteltjes
Kort daarna, 3 maanden later begon alles al weer behoorlijk terug te kleuren naar hoe het was voor het bleken en poetsen was pijnlijk geworden.
Ze poetst nu ook met de Vitis tandpasta en nu heeft ze weer mooie witte tanden.
Ik zeg: niet doen, eerst die tandpasta proberen voor een paar euro (zie beauty-topic over welk product helpt echt van Strikjemetstippels) ook mijn tandarts zei doe maar niet, je glazuur wordt er iets poreuzer door en slijt makkelijker dus op termijn van de regen in de drup. Dan kan je alleen nog facings nemen.
dinsdag 16 mei 2017 om 10:14
dinsdag 16 mei 2017 om 12:06
dinsdag 16 mei 2017 om 18:47
Ik ben naar de White smile Company geweest, wel een andere vestiging dan jij.
Ik vond het resultaat behoorlijk tegenvallen. Ik heb redelijk witte tanden, geen verkleuringen of iets dergelijks. Ik wilde gewoon wittere tanden, echt wit zeg maar. Ik heb gekozen voor het middelste pakket met peroxide. Direct erna zag ik wel iets effect, maar dat was na twee weken weggetrokken.
Edit: Was bij mij volledig pijnloos. Nergens last van gehad!
Ik vond het resultaat behoorlijk tegenvallen. Ik heb redelijk witte tanden, geen verkleuringen of iets dergelijks. Ik wilde gewoon wittere tanden, echt wit zeg maar. Ik heb gekozen voor het middelste pakket met peroxide. Direct erna zag ik wel iets effect, maar dat was na twee weken weggetrokken.
Edit: Was bij mij volledig pijnloos. Nergens last van gehad!
anoniem_346470 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 18:59
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
7.64% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 18:55
Mensen reageren dat het enorm veel pijn deed en dit wil je weten? Ok. Nou, het resultaat was een paar maanden best aardig. Zat dezelfde avond dat ze waren gebleekt wel op de eerste hulp omdat ik van de zenuwpijn tegen het plafond zat. En kan jaren later nog steeds slecht koude/ warme dranken verdragen. Dus dat effect blijft met een beetje mazzel superlang.
dinsdag 16 mei 2017 om 20:07
Ik ben bang dat je dan gewoon van nature wat gelige tanden hebt. Troost je, dat zijn vaak wel de sterkste gebitten
Als je echt heel ontevreden bent zou ik eens met een (cosmetische) tandarts in gesprek gaan vaak kunnen ze met facings of schildjes voor weinig geld ook het aan zicht mooier maken. Als je een rijtje laat zetten kan je ook zelf de kleur kiezen. Google eens naar wat er zoal mogelijk is je wilt toch niet altijd met pijn in je mond lopen en glazuur dat verdwenen is groeit niet meer terug...
Laat je nog even weten of je gegaan bent en zo ja hoe het beviel en of je iets anders gaat bespreken met de tandarts?
Heb zelf een voortand die wat scheef stond zgn recht laten zetten gewoon met witte vulling. Kosten 69,- de rest werd vergoedt door de verzekering. Succes!
donderdag 18 mei 2017 om 10:36