Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo artiest vinden die bij je past. Hoe dan?

19-01-2021 22:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een tatoeage en ben opzoek naar een artiest die qua stijl past bij het plaatje in mijn hoofd. Alleen heb ik geen idee waar en hoe ik mijn zoektocht moet beginnen. Ik ken niemand met een tatoeage die ik om hulp zou kunnen vragen. Hebben jullie een idee?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
thee_leutje101 schreef:
20-01-2021 08:37
In Utrecht zit the Ink Society. Begonnen als shop voor vrouwen met alleen vrouwelijke artiesten. Ik denk dat het werk van Roos wel bij je past, zij doet veel met (heel) strak lijnenwerk. Je kunt haar werk vast wel ergens vinden op google. (Geen aandelen, ik vind het gewoon hele leuke mensen daar)
Deze ja! Roos is een vriendin van me, heb ook een tattoo van haar. Erg fijne shop, vrouwvriendelijk, licht en alle tattooeerders hebben een hele eigen stijl. Ze zijn altijd wel druk (gelukkig maar!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
20-01-2021 07:09
Geen tattoo is het sprekendst; geloof me.
Oh?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik toch Instagram aan ga maken. Heel veel werken er mee en verwijzen daar naar.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
-Summer- schreef:
20-01-2021 08:44
Ik vind de website snizoo echt een hele fijne. Hier kan je een hoop reviews lezen over een tattoo shop en vaak ook nog een bepaalde artiest .

Kijk op hun site voor de galerij, hier staan ze ook per tattoo artiest geselecteerd.
1 op het oog? Loop er eens binnen om je ontwerp te laten zien, ongetwijfeld hebben zij meteen de juiste artiest voor ogen.

Woon je toevallig in de buurt van Rotterdam? Dan heb ik tips voor je!
Dank je wel! Ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik hoor het graag.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
20-01-2021 09:12
Deze ja! Roos is een vriendin van me, heb ook een tattoo van haar. Erg fijne shop, vrouwvriendelijk, licht en alle tattooeerders hebben een hele eigen stijl. Ze zijn altijd wel druk (gelukkig maar!)
Oh wat leuk! Dan zijn we elkaar vast wel eens tegengekomen in het Utrechtse :)
Alle reacties Link kopieren
thee_leutje101 schreef:
20-01-2021 15:15
Oh wat leuk! Dan zijn we elkaar vast wel eens tegengekomen in het Utrechtse :)
Vast wel! Ik ken Roos vooral uit onze (post)puberteit, toen ze nog niet in het Utrechtse verkeerde overigens...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
20-01-2021 07:09
Geen tattoo is het sprekendst; geloof me.
:rofl:

Zo veel mensen, zo veel meningen..

Hier via volgen op instagram en toen nog fb. Vervolgens gastartiesten van Nederlandse shops zien. En dan bedenken welke afstand je ervoor wil overbruggen.

Helaas geen tips qua artiest, totaal andere voorkeur hier. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven