Mode & Beauty alle pijlers

Thuis kleding

26-01-2020 18:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis kom van mijn werk kleed ik me meestal om naar fijn zittende, losse, zachte kleding. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik er tegenwoordig uit als ma flodder in die kleding. Het is wijd, slonzig en versleten. Tijd voor iets nieuws wat net zo comfortabel is maar er ook oké uit ziet.
Alleen geen idee wat. Sport kleding?? Wat hebben jullie thuis aan als relax kleding?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Een jogger inderdaad, die zien er nog best vrij netjes uit. Omdat ik lang ben moet ik altijd wel een beetje zoeken (die poptrash zijn me veel te kort), Maar zo iets bijvoorbeeld: https://www.missetam.nl/jogger-print-zw ... 5_751.html
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Legging met los shirt. Als ik dan buiten ga draag ik er een mooie lange jas over met boots.
Alle reacties Link kopieren
Hier lange benen, kan dus niet alles kopen.

Pas deze gekocht:
De zwarte met witte streep.

https://www.asos.com/nl/dames/tall/cat/ ... _1047:8472
Alle reacties Link kopieren
Rituals heeft hele fijne kleding die zacht en comfortabel voelt. Eigenlijk is het yoga kleding volgens mij, maar helemaal geschikt om thuis in te relaxen zonder er slonzig bij te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dan meestal een yogabroek aan en ofwel een dunne hoodie, ofwel een shirtje met vest. Als ik doordeweeks thuis kom uit het werk, alleen ben en geen bezoek meer verwacht dan doe ik alvast mijn pyjama aan.
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek of sportlegging met sweater. Doordeweeks loop ik daar meestal niet in, mijn gewone kleding zit ook prima. In het weekend trek ik dat ‘s ochtends aan tot ik ga douchen.
Alle reacties Link kopieren
Legging met gebreide jurk, mijn versie van yogapants met trui.
Heerlijk comfortabel en netjes genoeg voor een boodschap.
Meeste leggings van zeeman en de jurkjes van c&a.
En ouderwetse pantoffels met een (nep)bonten voering.
ik heb een aantal joggingbroeken en hoodies van Bjorn borg in leuke kleuren die ik aan doe als ik uit het werk thuis komt. Vriend doet dit ook.
Naar t werk draag ik nette kleding (colberts e.d.) en dat vind ik niet lekker om de hele avond aan te hebben. Daarnaast heb ik altijd katten gehad en wil ik niet dat alles on de haren gaat zitten.
We dragen ook geen schoenen in huis.
Alle reacties Link kopieren
Een joggingbroek, een oude trui en dikke sokken. Het ziet er niet uit en ik ga er gerust boodschappen mee doen (op slippers). Ik kleed me om zodra ik thuis kom. Mijn honden begroeten me vaak ook pas als ik weer van de trap naar beneden loop, want eerder krijgen ze toch geen aandacht gezien ik een hekel heb aan haren op mijn goede kleding.
wennas wijzigde dit bericht op 31-01-2020 22:11
1.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fleece pyjama zaaaaaaaaaalig!
Alle reacties Link kopieren
Een bamboe yogabroek!

Na kantoorwerk kleed ik me meteen om voor de sportles en daarin sta ik dan in de keuken te koken. Die outfit gaat na afloop van het sporten in de was en frisgedoucht trek ik dan mijn bamboe broek aan. Met bamboe hemd+longsleeve of t-shirt en/of 1 van mijn wollen vesten.

Zonde van bijvoorbeeld mijn panties om die in huis te dragen met vier katten. Kookluchtjes krijg ik op deze manier ook niet in mijn kantooroutfit.
Ik heb een hele fijne zwarte broek van de C&A ( Yessica ) waar ik altijd in rondloop thuis. Stretch stof, zit als gegoten en geen ritssluiting. Soort legging dus maar wel netjes en ik werk in een andere variant daarvan. Vroeger liep ik ook altijd in een joggingbroek maar ik vind deze lekkerder zitten.
Daarboven doe ik gewoon een longsleeve shirt aan en een vest of een hoodie.
Mijn onderburen dragen altijd onesies. Die vind ik er dan weer niet uitzien maar goed ze gaan er ook mee over straat.
Oh, ik gewoon een simpele joggingbroek en joggingvestje. Het kan niemand iets schelen hoe ik er op de bank bij hang. Mijn man ook niet. Als ik hem wil verleiden kan ik beter niks aantrekken. Hij loopt zelf meestal in een t-shirt en boxershort. Interesseert hem ook niks.

Naar buiten ga ik nooit in mijn chillkleren, dat kan echt niet.
Onesies buiten huis vind ik nogal raar staan eigenlijk.
Ze hangen zo vreemd om hè lijf heen. Alsof je een luier draagt en niet helemaal honderd bent, zeg maar....
Alle reacties Link kopieren
Pyjama of een joggingbroek met een oud shirt als ik de deur niet meer uit hoef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven