Tijgerprint hoe te combineren?

maandag 18 september 2017 om 10:37
Het is zo ver.
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".
Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.
En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.
Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".
Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.
En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.
Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
maandag 18 september 2017 om 13:46
Ik ben niet ordinair te slaan. Wat ik eigenlijk ook bedenkelijk vind...herfstappeltaart schreef: ↑18-09-2017 12:02Het spijt me maar ik vind echt niemand staan met panterprint.
Zelfs een chique dame krijgt er iets ordinairs door. Ik associeer het met de Veerkampjes, woonwagenkampen en de wallen
Ik zou er best eens lekker ordinair uit willen zien, maar het is al snel tuttig.
maandag 18 september 2017 om 13:50
maandag 18 september 2017 om 13:59
Yep onze koningin is vreselijk ordinairherfstappeltaart schreef: ↑18-09-2017 12:02Het spijt me maar ik vind echt niemand staan met panterprint.
Zelfs een chique dame krijgt er iets ordinairs door. Ik associeer het met de Veerkampjes, woonwagenkampen en de wallen

anoniem_170687 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 14:05
29.17% gewijzigd
maandag 18 september 2017 om 14:03
Mijn oma was 93 en nog helemaal wild van dierprint Vooral in bruin en donkergroene kleuren En nee alles behalve ordi hoor. Ze wilde er juist altijd tip top en netjes uitzien. Dus dat leeftijd gedoe gaat niet op.Gewooneendame schreef: ↑18-09-2017 13:15Dat klopt maar ik vind het wel leuk commentaar van de oudere generatie,de dames die dit tegen mij zeggen zijn tussen de 65-89 jaar en in hun geval is tijgerprint nog steeds iets ordinairs. Maar goed dat is niet relavant voor deze post.

maandag 18 september 2017 om 14:17
Over Maxima heb ik nog iets toegevoegd he, wel goed lezen.
Ik blijf er trouwens bij dat ik het niet mooi vind. Bij (bijna) niemand.
Dat mag toch? Het lijkt wel of mensen die er wel van houden zich meteen aangevallen voelen.
Ik heb er bepaalde associaties bij, net als ik weer andere associaties heb bij een oranje herenpantalon en Burberryjas.
Ik zal er dus zelf niet voor kiezen.

maandag 18 september 2017 om 14:17
amarna schreef: ↑18-09-2017 13:50Als je het met iets sportiefs of klassieks combineert, krijgt het beslist geen "Veerkampjes"uitstraling.
Met een goede jeans bijvoorbeeld, een zwart jasje en pittige laarsjes.
En niet teveel sieraden. Het is i.m.o. de combinatie met veel goud, lak, of kant dat het goedkoop oogt.
En zwart leer naar mijn mening.

maandag 18 september 2017 om 15:39
Meen je niet,dat is jammer (nou ja voor mij dan). De kleinste maat is 36 en ik heb maat 34.

maandag 18 september 2017 om 16:04
Oh my wat een toffe collectie! Wist hier niks van. Ik wil nu de pantalon en het bomberjack met luipaard print!
Wat al een aantal keer gezegd is: combineer met zwart. En niet te bloot, te goud of te strak (tenzij maat <36). Maar goed, sommige mensen lijken ordinair in een galajurk, anderen lijken super chique in een latex pak. Het moet je wel staan.

Wat al een aantal keer gezegd is: combineer met zwart. En niet te bloot, te goud of te strak (tenzij maat <36). Maar goed, sommige mensen lijken ordinair in een galajurk, anderen lijken super chique in een latex pak. Het moet je wel staan.
maandag 18 september 2017 om 16:18
Er zelf niet voor kiezen mag, maar maakt het nog niet ordinair.herfstappeltaart schreef: ↑18-09-2017 14:17Over Maxima heb ik nog iets toegevoegd he, wel goed lezen.
Ik blijf er trouwens bij dat ik het niet mooi vind. Bij (bijna) niemand.
Dat mag toch? Het lijkt wel of mensen die er wel van houden zich meteen aangevallen voelen.
Ik heb er bepaalde associaties bij, net als ik weer andere associaties heb bij een oranje herenpantalon en Burberryjas.
Ik zal er dus zelf niet voor kiezen.
maandag 18 september 2017 om 16:19
I
en goeie panter print.
En ik ben echt geen Nel Veerkamp. Ik ben hoogopgeleid, en draag ook op mijn werk gerust een panter bloesje hoor! Mijn man vind het trouwens vreselijk. En die was gisteren Heidi Klums commercial al aan het bespotten dus ik durfde niet naar de Lidl vandaag

En ik ben echt geen Nel Veerkamp. Ik ben hoogopgeleid, en draag ook op mijn werk gerust een panter bloesje hoor! Mijn man vind het trouwens vreselijk. En die was gisteren Heidi Klums commercial al aan het bespotten dus ik durfde niet naar de Lidl vandaag

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 18 september 2017 om 16:32
Niet getreurd, ze hebben ook size 8, en dit is een Nederlandse maat 34. Wordt dan vertaald naar maat 36, maar dit klopt niet.Gewooneendame schreef: ↑18-09-2017 15:39Meen je niet,dat is jammer (nou ja voor mij dan). De kleinste maat is 36 en ik heb maat 34.![]()
Er is altijd veel misverstand over omdat Europese maten zo van elkaar verschillen.
Ik heb een Nldse maat 36, en draag altijd UK 10.
maandag 18 september 2017 om 16:34
maandag 18 september 2017 om 17:26
Ik heb net via de site van Lidl de sizecalculator ingevuld,(dat stond het gedeelte van de productinformatie vermeld) en er kon aan de hand van mijn ingevoerde gegevens geen maat berekend worden. Mijn zusje is hier nu en zij heeft mijn maten 2x opgemeten,dus dat klopt wel. Denk dat ik te slank ben.

maandag 18 september 2017 om 17:43
Ja kan best he! Ga ik gewoon met mijn hoogzwangere buik aan de bar hangen tot ik een nieuwe papa gevonden heb.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

maandag 18 september 2017 om 18:35
maandag 18 september 2017 om 18:46

maandag 18 september 2017 om 18:51
blue_lagoon schreef: ↑18-09-2017 18:46Dat maakt mij dan weer niets uit. Heb veel leuke fijne kleding van de Lidl en als mensen vragen waar het is gekocht zeg ik gewoon dat het uit de Lidl webshop komt.
Lidl verkoopt af en toe ook prima hardloopkleding.