Timberlands 14 inch
zondag 19 juni 2011 om 21:01
zondag 19 juni 2011 om 21:13
zondag 19 juni 2011 om 22:01
Hoi Bianca,
Welke ben je van plan om te kopen? (bovenste of onderste)
Ik heb namelijk deze timberland boot maar in beige/goude kleur. Het betreft maat 37/38 (er staat 6.5 op). Ik was van plan ze op marktplaats te verkopen, misschien wil jij ze overnemen?
Ik heb ze maar een paar keer aangehad. Ze zien er nog heel goed uit. Ik zou je foto's kunnen sturen.
quote:Tickel schreef op 19 juni 2011 @ 21:07:
Of deze?
[afbeelding]
Welke ben je van plan om te kopen? (bovenste of onderste)
Ik heb namelijk deze timberland boot maar in beige/goude kleur. Het betreft maat 37/38 (er staat 6.5 op). Ik was van plan ze op marktplaats te verkopen, misschien wil jij ze overnemen?
Ik heb ze maar een paar keer aangehad. Ze zien er nog heel goed uit. Ik zou je foto's kunnen sturen.
quote:Tickel schreef op 19 juni 2011 @ 21:07:
Of deze?
[afbeelding]
zondag 19 juni 2011 om 22:18
Ik heb de onderste maar dan in wit/zilverkleurig. Zijn niet zo opzichtig (dus geen glitterzilver)
Heb ze ooit, 3 jaar terug ofzo, in de uitverkoop gekocht voor 100 euro. Vind ze erg leuk maar ben er achter gekomen dat het geen brede schoenen zijn dus krijg al snel last van mijn voeten................
Zijn die van het bovenste plaatje veel hoger eigenlijk?
Heb ze ooit, 3 jaar terug ofzo, in de uitverkoop gekocht voor 100 euro. Vind ze erg leuk maar ben er achter gekomen dat het geen brede schoenen zijn dus krijg al snel last van mijn voeten................
Zijn die van het bovenste plaatje veel hoger eigenlijk?
zondag 19 juni 2011 om 22:25
zondag 19 juni 2011 om 22:34
quote:Bianca1986 schreef op 19 juni 2011 @ 22:17:
@ girlmusic:
Vind die bruine erg mooi! Alleen het is denk ik niet mijn maat. Heb maat 39
Weet niet of ze echt als een 38 vallen? Want tussen 37 en maat 38 zit nog al een verschil haha. Vallen ze groot dat jij weet?
Anders heb ik wel interesse
Zoals eerder verteld, heb ik niet de bruine maar die beige. Hoe ze vallen weet ik niet meer. Ik heb zelf maat 37/38 dus ik moet toendertijd maat 37 of 38 hebben gekocht. Op de label binnenin staat alleen 6.5.
Misschien kunnen anderen meer over de maten vertellen.
Je zou ze anders ook in de winkel kunnen passen dan weet je meteen welke maat je hebt.
@ girlmusic:
Vind die bruine erg mooi! Alleen het is denk ik niet mijn maat. Heb maat 39
Weet niet of ze echt als een 38 vallen? Want tussen 37 en maat 38 zit nog al een verschil haha. Vallen ze groot dat jij weet?
Anders heb ik wel interesse
Zoals eerder verteld, heb ik niet de bruine maar die beige. Hoe ze vallen weet ik niet meer. Ik heb zelf maat 37/38 dus ik moet toendertijd maat 37 of 38 hebben gekocht. Op de label binnenin staat alleen 6.5.
Misschien kunnen anderen meer over de maten vertellen.
Je zou ze anders ook in de winkel kunnen passen dan weet je meteen welke maat je hebt.
zondag 19 juni 2011 om 22:50
quote:Bianca1986 schreef op 19 juni 2011 @ 22:45:
@ girlmusic
Oh sorry te snel gelezen.
Ja dat wou ik idd ook eens gaan doen, maar dichtbijzijnde winkel van timberland is ong 120 km rijden Waarschijnljk heb je het zelf al onderzocht, maar ik zeg het toch maar: In sportschoenenzaken (bijv. frontrunner) verkopen ze hem meestal ook. Je hoeft dus niet speciaal in een timberland store te zijn.
@ girlmusic
Oh sorry te snel gelezen.
Ja dat wou ik idd ook eens gaan doen, maar dichtbijzijnde winkel van timberland is ong 120 km rijden Waarschijnljk heb je het zelf al onderzocht, maar ik zeg het toch maar: In sportschoenenzaken (bijv. frontrunner) verkopen ze hem meestal ook. Je hoeft dus niet speciaal in een timberland store te zijn.
zondag 19 juni 2011 om 23:32
Maat 6,5 = 38
http://www.dortmondschoenen.nl/info/maattabel.htm
http://www.dortmondschoenen.nl/info/maattabel.htm
“Don’t look back – you’re not going that way.”