Type hairextensions
dinsdag 4 juli 2017 om 20:00
Zaterdag ga ik vaste hairextensions laten inzetten, alleen twijfel ik tussen microringetjes/ cilindertjes en waxextensions. Ik heb het gevoel dat ringetjes beter zichtbaar zullen zijn en je ze bij het slapen meer zult voelen. Wel zie ik de laatste tijd ontzettend veel meiden dit type nemen ivm minder beschadiging.
Ervaringsdeskundigen: Wat vinden jullie fijner en waarom?
Ervaringsdeskundigen: Wat vinden jullie fijner en waarom?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:09
Leuk, extensions! Ik heb ze ook gehad, 25 maar, met waxjes. Misschien omdat het er maar weinig waren, maar mijn haar was totaal niet beschadigd. Ook waren de extensions nergens zichbaar. Nu heb ik weer kort haar, ik wissel graag van kapsel.
Met ringetjes heb ik geen ervaring. Wel weet ik dat je ze door een ervaren iemand moet laten zetten, welke methode je ook kiest. Mijn kapster heeft tientallen jaren ervaring en ze weet precies hoe ze ze moet vast-sealen zonder het haar te verbranden.
Met ringetjes heb ik geen ervaring. Wel weet ik dat je ze door een ervaren iemand moet laten zetten, welke methode je ook kiest. Mijn kapster heeft tientallen jaren ervaring en ze weet precies hoe ze ze moet vast-sealen zonder het haar te verbranden.
woensdag 5 juli 2017 om 12:13
Ik heb waxjes gehad en weaves, nooit de ringetjes. De waxjes bevielen mij persoonlijk helemaal niet, het uithalen ging niet makkelijk en er moesten soms gedeeltes vrij hard uitgekamd worden. Ik kreeg ook veel klitten omdat ik er zoveel had, alles draaide in elkaar. Ik had krullen dus dat was ook lastiger verzorgen. De weave was wat dat betreft een stuk handiger, maar nadeel daarvan is dat je een hele rij vastgenaaid krijgt en als dat uitgroeit eerder zichtbaar is. Ik vond uiteindelijk clip in haar altijd fijner, omdat je dat uit kan doen en zo ook langer mooi blijft.
woensdag 5 juli 2017 om 15:45
Ik heb ook wax gehad, maar mijn haar is er best wel van beschadigd. Ondanks dat ik elke 3 maanden nieuwe extensions nam.
Ik ging naar een speciale salon waar ze alleen hairextensions deden. Elke 3 maanden de oude set eruit, puntjes knippen en nieuwe set erin. Na een jaar had ik al veel minder eigen haar over. Ik denk omdat mijn eigen haar tussendoor nooit goed geknipt is dus dat het van onderen is gaan splijten (en ook gewoon haaruitval door het gewicht), dus ik heb alleen als tip: tussendoor goed je eigen haar laten bijknippen.
Ik ging naar een speciale salon waar ze alleen hairextensions deden. Elke 3 maanden de oude set eruit, puntjes knippen en nieuwe set erin. Na een jaar had ik al veel minder eigen haar over. Ik denk omdat mijn eigen haar tussendoor nooit goed geknipt is dus dat het van onderen is gaan splijten (en ook gewoon haaruitval door het gewicht), dus ik heb alleen als tip: tussendoor goed je eigen haar laten bijknippen.