Mode & Beauty alle pijlers

Vervelende HM online!

22-10-2010 10:25 16 berichten
Ik bestel regelmatig wat online en kreeg gister de nieuwe folder binnen. Was gelijk enthousiast over een trui en een broek. Vol goede moed ging ik naar de site maar wat een deceptie.. De trui zoials afgebeeld was niet te verkijgen (kleur) en de broek kan ik helemaal nergens terug vinden! Ook had ik nog een gaaf dekbedovetrek gezien maar die was helaas alleen in 1 persoons verkrijgbaar. Heb heel vaak dit soort dingen, hoef het al helemaal niet in de winkel te proberen want de online dingen zijn heel snel uitverkocht of niet eens aanwezig!

Meer H&M online shoppers die tegen het zelfde probleem aanlopen?
Die broek moet dan misschien nog online komen.

Je hebt ook een artikelcode waar je mee kan bestellen toch,volgens mij gaat het dan wel via de site.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook. Was ik laatst aan het shoppen voor de kinderen, wilde ik afrekenen was het plotseling uitverkocht!!! Dat is me al een paar keer gebeurd, ik ga het hierdoor steeds minder leuk vinden.
Je moet gewoon bestellen met het formulier dat bij de catalogus zit. Dan krijg je meestal bericht dat het artikel niet op voorraad is. Hierdoor is de levering dan later (meestal trouwens eerder dan dat ze aangeven), maar je krijgt het artikel tenminste wel.

Online is inderdaad een ramp. Al vind ik VD.nl nog erger. Heel vaak zie ik een leuke jurk/jas, maar nooit verkrijgbaar in mijn maat.
Ik heb dit ook al eens gehad (en niet alleen bij HM).

Even o.t.: als ik iets besteld heb, krijg ik een dag later een kortingskaart in de bus..............Word ik ook nogal droevig van.
quote:Doperwt schreef op 22 oktober 2010 @ 10:25:

Ik bestel regelmatig wat online en kreeg gister de nieuwe folder binnen. Was gelijk enthousiast over een trui en een broek. Vol goede moed ging ik naar de site maar wat een deceptie.. De trui zoials afgebeeld was niet te verkijgen (kleur) en de broek kan ik helemaal nergens terug vinden! Ook had ik nog een gaaf dekbedovetrek gezien maar die was helaas alleen in 1 persoons verkrijgbaar. Heb heel vaak dit soort dingen, hoef het al helemaal niet in de winkel te proberen want de online dingen zijn heel snel uitverkocht of niet eens aanwezig!

Meer H&M online shoppers die tegen het zelfde probleem aanlopen?

Je hoeft de broek toch ook niet te kunnen vinden? Het bestelformulier in de catalogus, staat nl ook op die site en je hoeft dus alleen het nr in te vullen.

Verder: eens. Ruksite. Helft is niet leverbaar, of pas over vijf maanden.
Maw: op de site kun je 'via de site' bestellen en 'via de catalogus'.
Duurt het eigenlijk lang voordat je het in huis hebt? Heb een jurkje gezien en heb dat volgende week zaterdag nodig
quote:plompiedom schreef op 22 oktober 2010 @ 10:43:

Duurt het eigenlijk lang voordat je het in huis hebt? Heb een jurkje gezien en heb dat volgende week zaterdag nodig

Ik zou mijn adem niet inhouden

Ik vind het soms erg lang duren. Vaak wordt dus aangegeven dat iets gewoon niet op voorraad is. Maar als het wél op voorraad is, kan de levering ook weken duren.
Ik heb gisteren besloten dat ik niet meer bij H&M online bestel; ik kreeg een halve bestelling binnen die ik weken daarvoor besteld had en die ook nog eens niet klopte.

Alles gaat vandaag linea recta retour!
quote:Shine73 schreef op 22 oktober 2010 @ 10:36:

Even o.t.: als ik iets besteld heb, krijg ik een dag later een kortingskaart in de bus..............Word ik ook nogal droevig van.gewoon even bellen, dan word de korting netjes verrekend.
Pffff gister mn bestelling binnen gekregen en het is nu al een aantal keer gebeurd dat er dan een aantal dingen niet geleverd worden. Kijk ik op de bon, uitverkocht. Bestelling is al van een hele tijd geleden... Vind het irritant worden!
Oh en inderdaad; veel is uitverkocht of staat nog wel op de op de site in mijn maat, maar als je dan de bestelling krijgt, staat er uiteindelijk: 'uitverkocht' op de bon...
quote:Shine73 schreef op 22 oktober 2010 @ 10:36:

Even o.t.: als ik iets besteld heb, krijg ik een dag later een kortingskaart in de bus..............Word ik ook nogal droevig van.Dan moet je even bellen, dan passen ze alsnog de order aan met korting, heb ik laatst ook gedaan, geen probleem ze waren erg klantvriendelijk!
quote:fleurtje schreef op 22 oktober 2010 @ 10:44:

[...]

Ik zou mijn adem niet inhouden

Ik vind het soms erg lang duren. Vaak wordt dus aangegeven dat iets gewoon niet op voorraad is. Maar als het wél op voorraad is, kan de levering ook weken duren.

Hee Fleurtje bedankt ! Zag dat het jurkje wel op voorraad was maar neem het risico niet .Moet het echt volgende week hebben dus morgen shoppen

Sorry voor het inbreken
Fleurtje, bedankt voor de tip! Broek is inmiddels gevonden

Helaas is de kleur trui nog steeds niet leverbaar dus helaas pindakaas. Verder nog een douchegordijn en sportbroek besteld. Had nog een aantal kortingscodes dus flink goedkoop allemaal! (Jaja HM is al zo duur...) Maar alleen de broek is later leverbaar maar daar had ik al rekeing mee gehouden. Heb nooit problemen met leveren eigenlijk maar wel vaag dat ze niet alles wat ze aanbieden tegelijk kunnen bezorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven