Mode & Beauty alle pijlers

Voering jas statisch

18-02-2012 17:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een super toffe jas gekocht van noanoa. De jas heeft een uitneembare voering van een soort teddystof. Alleen de voering is statisch en plakt dus aan de 'buitenkant' van de jas.

Ik dacht, als ik de jas was word het vast wel beter maar hoe was het nou? Wel of geen wasverzachter?

Of hebben jullie andere tips? Want als het niet hoeft was ik Dehaes natuurlijk liever niet..
Ik denk dat je hem beter zonder wasverzachter kunt wassen, maar ik weet het niet zeker. Dus hier heb je eigenlijk ook niks aan..
Je moet wat extra wasverzachter erbij doen. Dit voorkomt dat de voering statisch geladen wordt.
Misschien wat wasverzachter oplossen met water en dat verstuiven met de plantenspuit op de voering?
Het statisch opgeladen worden kan men voorkomen met met een zg aardingskabel met minimaal vier meter grondkontact.

Ook de voering licht bespuiten met een plantenspuit met water op de fijnste nevelstand, kan knetterstroom voorkomen.
Hebben toevallig nog meer mensen tips? Ik heb wasverzachter geprobeerd, maar het helpt geen fluit..
Jas een nachtje in de vriezer leggen.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 09:19:

Jas een nachtje in de vriezer leggen.De hele jas? Of alleen de voering?
Als de voering uitneembaar is, dan zou ik de voering doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven