Mode & Beauty alle pijlers

Waar goedkope trouwjurken?

20-10-2020 11:34 32 berichten
Voor een project ben ik bezig met goedkope trouwjurken. Ik wil laten zien dat je er ook met goedkope/budget vriendelijke jurken mooi uit kunt zien. Een beetje het idee van de zeeman trouwjurk van een paar jaar geleden. Maar waar oh waar koop ik deze? Het gaat om nieuwe jurken en dus geen tweedehands.

Al onder andere afgezocht : Bonprix, Zalando, Ali :proud:

Heb jij een goedkope trouwjurk gekocht? Of tips waar ik deze kan vinden? Let me know.
C&A
Wat is je budget? Ik weet dat Peek & cloppenburg galajurken verkoopt en ook in het wit/ivoor. Die kunnen prima door als trouwjurk. Verder heeft topvintage een aantal witte jurken die als trouwjurk prima zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik bij asos en h&m wel eens trouwjurkachtige modellen gezien. En je hebt natuurlijk outlet stores van bruidswinkels, maar die zijn dan wel nog duurder dan de zeemanjurk.
Oh wat een goede tips! C&A en Asos, dat ik daar niet aan gedacht heb. En inderdaad, gala jurken in het wit zijn ook helemaal prima. Budget is tot maximaal €300. Top, wat moet ik toch zonder het VF.
Alle reacties Link kopieren
In Frankrijk heb (had?) Je Tati Mariage.
biebeltje wijzigde dit bericht op 20-10-2020 11:46
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ivy&Oak heeft prachtige jurken van rond de 200-300 euro.
Ik heb er hier een in de kast hangen van mijn wettelijk huwelijk en het is jammer dat ik hem niet te vaak aan kan (ik ben een vlekkenmagneer :proud:).
Alle reacties Link kopieren
Tati Mariage.

O.a. in Parijs.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De trouwjurken van C&A waren het vorig seizoen, maar tussen de avondjurken en maxijurken staan er een paar die met gemak door de trouwdouane komen.
Alle reacties Link kopieren
H&M had vorig jaar een bruidscollectie maar nu volgens mij niet meer zo specifiek.

Wel gewoon opties tussen de rest van de jurken, bijvoorbeeld deze of deze.
Alle reacties Link kopieren
Light in the Box? Moet je wel goed opletten, schijnt nogal eens Ali kwaliteit te zijn heb ik begrepen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je goedkoop?
O.a. bijenkorf en zalando hebben van phase eight en ivy&oak jurken van een paar honderd euro.
Zelf heb toen een pasmodel gekocht, was ik 1250 voor kwijt, maar de normale prijs van die jurk was 3500. Veel bruidswinkels doen dat met de collecties van vorig jaar/ seizoen.
Alle reacties Link kopieren
de mijne was "vintage", maar dat heette toen nog gewoon tweedehands
Alle reacties Link kopieren
En Wed2B maar dat is ook een 'echte' trouwwinkel maar dan met goedkopere jurken omdat alles 'off the rack' is
King Louie heeft betaalbare trouwjurkem.
Alle reacties Link kopieren
Bonprix heeft soms ook mooi spul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst bruidsjurken gepast bij C&A. Mocht ik ooit trouwen, dan koop ik 'm daar!
Assepoester in Arnhem heeft ze vanaf 199 euro.
Je kunt eens bij topvintage.nl kijken. Die hebben oa King Louie in het assortiment
Esprit heeft soms ook wel wat witte jurken die voor trouwjurk kunnen doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
https://www.dreamdresses.nl/

in Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Hier is de duurste trouwjurk 200 euro. Of het wat is weet ik niet.

https://www.honneloeloe.nl/trouwen/trouwjurken
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ja bij Tati mariage heb ik mijn trouwjurk gekocht voor 350€ maar je hebt ook goedkopere modellen. Ik was er heel tevreden mee. Ik woon trouwens in Frankrijk, maar zo te lezen ook in Nederland bekend :-)
Anders kan je bv ook op witte galajurken bij zalando zoeken
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry ik zie dat je al op zalando hebt gekeken ;)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zoeken op een witte jurk. Maakt niet uit of het het labeltje 'bruidsjurk' draagt. Zo vond ik mijn bruidsjurk op Zalando voor 70 euro. Zelf gestyled met een mooie zijden sjaal en schoentjes e.d. waardoor het er bruidsachtig uitzag.

[edit] O, ik lees nu dat je alleen nieuwe jurken wilt, dus stukje over vintage jurken verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven