Mode & Beauty alle pijlers

Waar ken je merkkleding goedkoop kopen los of in partijen

10-02-2017 00:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen vraagje weet iemand hoe al die mensen ineens rondlopen in dure merkkleding en hoe ze daar aan komen ik weet het het is vaak nep maar je loopt er wel classy bij ik wil graag goedkoop aan merkkleding kunnen komen los of in partijen om mischien zelf wat te starten iemand enig idee waar ik daarvoor moet wezen ?
Alle reacties Link kopieren
Bij de interpunctie-winkel?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat een interpunctie winkel ?
In Outlet winkels misschien (Batavia stad, Roermond).. ?? En je kunt het natuurlijk ook aan die mensen vragen (subtiel).
quote:Rolo080 schreef op 10 februari 2017 @ 01:20:

Wat is dat een interpunctie winkel ?De winkel waar iedereen z'n goedkope merkkleding koopt. Heel bekend hoor. Ze verkopen ook online. Via dark web.
Ik ken hem niet...
Wow, wat een lange zin!
Alle reacties Link kopieren
marktplaats/facebook, maar veel is nep hoor en dat mag eigenlijk niet verkocht worden.
Alle reacties Link kopieren
(Neppe) merkkleding is geen garantie dat je er classy bijloopt hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Stijl en klasse zit niet in merkkleding.

Denk je nou echt dat al die jongeren met Canada Goose, Michael Kors, Louis Vuitton en Dolce y Gabanna er classy uitzien?

Classy mensen lopen niet met kleding waar het merk vanaf spat. Het zijn de proleten die dat dragen. Die hebben dat nodig om zich zekerder te voelen. Simpele mensen die zichzelf omhoog proberen te werken d.m.v. dure kleding.
Alle reacties Link kopieren
It kin net.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
http://www.openhandel.nl/ ... artijhandel/restpartijen/
Wat de een stijl en classy vindt, is voor de ander anders. Google is je vriend TO.
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook een classy koppie hebben om er classy bij te lopen hoor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wij kopen in Turkije veel van nep artikelen zoals kleding, zonnebrillen, schoenen, tassen , horloges enz. Heerlijk om 'Adidas" schoenen voor 20 euro te kopen die in Nederland meer dan 100 euro kosten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel wezen maar die lopen niet in nepmerkkleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 10 februari 2017 @ 01:29:

[...]





De winkel waar iedereen z'n goedkope merkkleding koopt. Heel bekend hoor. Ze verkopen ook online. Via dark web.
Alle reacties Link kopieren
Smaak en stijl is niet te koop. En nep merkkleding is voor paupers.
quote:paque_pink schreef op 10 februari 2017 @ 11:33:

Smaak en stijl is niet te koop. En nep merkkleding is voor paupers.



En vaak ook strafbaar.

Niets armoediger dan een nep LV tas. En een Gucci, oh nee, Gocci bril.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 10 februari 2017 @ 11:35:

[...]

Niets armoediger dan een nep LV tas. En een Gucci, oh nee, Gocci bril.Of nep-Adidas schoenen. De enige reden dat ik Adidas schoenen zou kopen is omdat ze lekker zouden zitten. De reden om een neppe variant te kopen ontgaat me dan ook totaal. Gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er meer klasse zit in het verschil weten tussen kunnen kennen en kannen.
quote:nina1966 schreef op 10 februari 2017 @ 11:54:

Ik denk dat er meer klasse zit in het verschil weten tussen kunnen kennen en kannen.
quote:nina1966 schreef op 10 februari 2017 @ 11:54:

Ik denk dat er meer klasse zit in het verschil weten tussen kunnen kennen en kannen.Dat verschil kon TO nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 10 februari 2017 @ 12:03:

[...]





Dat verschil kon TO nog niet.Dat ken ik wel geloven ja.
Alle reacties Link kopieren
in Turkije

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven