Mode & Beauty alle pijlers

Waar naaikoffertje kopen?

03-09-2016 16:24 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een naaikoffertje. Inmiddels ben ik al bij wibra, zeeman, xenos, big bazaar, blokker, action, sow low en de hema geweest maar zonder resultaat. Bij zo'n budgetwinkel hier in de buurt hadden ze er 1, maar die was heel klein en het bakje bovenin zat er heel strak in en kreeg je er dus bijna niet uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar onderstaande, of iets wat vergelijkbaar is qua grootte. Maar waar? Online ook al gezocht, maar kan niet echt wat vinden. Graag niet al te duur, max 10 euro.

Ik heb een mooie grote gevonden bij de Blokker!
Ik ben al bij 2 blokkers geweest en die hadden niks en op hun website staat er ook geen.
De Lidl heeft vrij regelmatig dit soort dingen wel! Misschien daar de folder van in de gaten houden?
Ik heb hem volgende week nodig
Ik heb een gereedschapskoffertje als naaikoffertje, is dat misschien een idee?
Als ik op naaibox zoek op Blokker.nl krijg ik 2 resultaten. Een grote en een kleine van Sunware.
quote:stempelinkt schreef op 03 september 2016 @ 16:35:

Als ik op naaibox zoek op Blokker.nl krijg ik 2 resultaten. Een grote en een kleine van Sunware.

Naaibox...daar had ik niet op gezocht! Ik ga even kijken

Kon ook niet echt de categorie vinden waarin ik moest zoeken. Die site vind ik echt een drama. Maar bedankt! Die kleinste ziet er goed uit. Denk dat ik die maar ga bestellen!
Google geeft bij 'curver naaibox' verschillende mogelijkheden, o.a. Wehkamp en bol.com en de Curver webshop maar wel vanaf 15 euro.

Zit er geen fourniturenzaak bij je in de buurt? Er staan er ook een paar op Marktplaats.
Curver heeft ook een grote en een kleine, zag ik via Google.

O.a. bij Wehkamp verkrijbaar. Maar daar hebben ze maar 1 maat, als ik het goed zag.
Fijn...bij blokker kan je pas vanaf 15 euro online bestellen en dit is een web only ding...
Die van curver is meteen weer 15 euro en dat is me wat te prijzig eigenlijk.
Op een oud topic lees ik ook Action. Andere optie idd gereedschaps- of viskoffer(tje).
Ik ga maandag nog maar eens bij een grotere action kijken dan. Misschien dat ik daar meer geluk heb. Anders op zoek naar een gereedschapskoffertje ben ik bang. Die zien er meestal toch wat minder leuk uit.
Ik heb zelf wat naalden en garen in zo'n kinderknutselkoffertje van Action. Kost 4 euro, uit mijn hoofd.
quote:-Belle- schreef op 03 september 2016 @ 16:40:

Fijn...bij blokker kan je pas vanaf 15 euro online bestellen en dit is een web only ding...2 bestellen en 1 artikel terugbrengen in de winkel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 september 2016 @ 16:51:

[...]

2 bestellen en 1 artikel terugbrengen in de winkel?Daar dacht ik ook aan
quote:-Belle- schreef op 03 september 2016 @ 16:52:

[...]

Daar dacht ik ook aan

Ik ook.

Bij Action hebben ze ook nog een kunststof gevlochten opbergbox. Daar zit een inzetbakje in. Alleen zit er verder geen vakverdeling. Ze staan bij ons bij alle plastic opbergdozen enz.
Het is toch gelukt bij blokker! Heb eerst ingelogd en aangegeven dat ik het in de winkel wil afhalen en toen 1 van de 2 naaiboxen weer uit mijn mandje gegooid. Dat ging blijkbaar
Mooi!
Bedankt voor de hulp! En vooral voor het idee om op naaibox te zoeken
Aliexpress.
Ik was er eerder ook naar op zoek en nog niks kunnen vinden.

Ik lees mee dus:)
Kruidvat had een paar weken geleden soort van naaikoffertjes.
Zat me suf te bedenken waar ik ze onlangs heb gezien, maar dat was inderdaad bij Kruidvat. Maar je probleem is al opgelost lees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven