Ik ben op zoek naar een naaikoffertje. Inmiddels ben ik al bij wibra, zeeman, xenos, big bazaar, blokker, action, sow low en de hema geweest maar zonder resultaat. Bij zo'n budgetwinkel hier in de buurt hadden ze er 1, maar die was heel klein en het bakje bovenin zat er heel strak in en kreeg je er dus bijna niet uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar onderstaande, of iets wat vergelijkbaar is qua grootte. Maar waar? Online ook al gezocht, maar kan niet echt wat vinden. Graag niet al te duur, max 10 euro.
quote:stempelinkt schreef op 03 september 2016 @ 16:35:
Als ik op naaibox zoek op Blokker.nl krijg ik 2 resultaten. Een grote en een kleine van Sunware.
Naaibox...daar had ik niet op gezocht! Ik ga even kijken
Kon ook niet echt de categorie vinden waarin ik moest zoeken. Die site vind ik echt een drama. Maar bedankt! Die kleinste ziet er goed uit. Denk dat ik die maar ga bestellen!
Ik ga maandag nog maar eens bij een grotere action kijken dan. Misschien dat ik daar meer geluk heb. Anders op zoek naar een gereedschapskoffertje ben ik bang. Die zien er meestal toch wat minder leuk uit.
quote:-Belle- schreef op 03 september 2016 @ 16:52:
[...]
Daar dacht ik ook aan
Ik ook.
Bij Action hebben ze ook nog een kunststof gevlochten opbergbox. Daar zit een inzetbakje in. Alleen zit er verder geen vakverdeling. Ze staan bij ons bij alle plastic opbergdozen enz.
Het is toch gelukt bij blokker! Heb eerst ingelogd en aangegeven dat ik het in de winkel wil afhalen en toen 1 van de 2 naaiboxen weer uit mijn mandje gegooid. Dat ging blijkbaar