Mode & Beauty alle pijlers

Wat op deze jurk? Bruiloft

27-08-2016 07:24 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober heb ik een bruiloft. Dresscode is "een beetje herfst". Nu heb ik onderstaande jurk besteld, maar die is nogal bloot zo. Ik wil er dus iets overheen, maar wat? En welke kleur? Ik heb bij Hema een oranje fijngebreid vestje gezien, maar dat is eigenlijk wat te basic vind ik. Qua kleur is hij volgens mij wel perfect. Hebben jullie tips en ideeën?







Het vestje :



Alle reacties Link kopieren
En een T-shirt met lange mouw eronder? Trek je wel minder makkelijk uit, dus zou het dan alleen uittrekken bij het feest. Ik trek ook wel eens een lang vest aan (even lang als de jurk) op zulke gelegenheden.



Gave jurk! Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:iss schreef op 27 augustus 2016 @ 08:25:

En een T-shirt met lange mouw eronder? Trek je wel minder makkelijk uit, dus zou het dan alleen uittrekken bij het feest. Ik trek ook wel eens een lang vest aan (even lang als de jurk) op zulke gelegenheden.



Gave jurk! Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?



Een t-shirt met lange mauwen eronder zou echt zonde zijn. Niet doen hoor! Dat is (vind ik) altijd not done.



Verder vind ik het best wel een zomers jurkje, maar kan ook prima in de herfst hoor. Ik zou een mooie omslagdoek of een korte blazer erover doen, maar die alleen dragen als het echt nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Een longsleeve eronder vind ik geen gezicht. Sorry

Heb hem besteld bij next.
Alle reacties Link kopieren
Dat vestje van de H3ma echt niet doen hoor. Heb gisteren met dit model in handen gestaan en het heeft geen model . Maat M zag eruit als een grote L zonder vorm. Echt niet doen dus
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 27 augustus 2016 @ 08:37:

Dat vestje van de H3ma echt niet doen hoor. Heb gisteren met dit model in handen gestaan en het heeft geen model . Maat M zag eruit als een grote Lijnen zonder vorm. Echt niet doen dusoke zonder model is het idd geen gezicht. Als hij mooi getailleerd is en aansluit rond mijn middel vind ik een vestje ook wel kunnen.

Maar ik ga straks maar even de stad in en langs steps en mango.
Ik zou kiezen voor een blazer.



Neem de jurk even mee als je gaat shoppen voor een blazer en pas verschillende kleuren, tot je de 'perfecte' combinatie gevonden hebt.



De kleur van dat vestje staat volgens mij goed op het jurkje. Het vest zelf vind ik alleen niks.. Niet voor op zo'n mooi, stijlvol jurkje. Maar smaken verschillen, doe wat jíj leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Een wollen pashmina in de kleur van het vestje staat erg mooi en is ook heel warm hoor.

Maxima zweert ook bij die dingen (en ik ook).
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 27 augustus 2016 @ 08:45:

Een wollen pashmina in de kleur van het vestje staat erg mooi en is ook heel warm hoor.

Maxima zweert ook bij die dingen (en ik ook).ik niet ik vind zo'n los ding om mijn schouders gewoon niet prettig. En buiten dat heb ik van een blazer ook meer plezier na de bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Qua stofcombinatie lijkt dat vestje van de hema het beste te combineren. Het gladde van de jurk vs het wollige karakter van het vestje. En de kleur lijkt de beste match. Is het geen optie om de mouwen omhoog te schuiven om het wat vlotter te maken?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zit deze kleur er ook een beetje in? Of net anders?





Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Lichtroze heb ik ook aan gedacht, maar twijfel of het dan niet te flets wordt. Ik vind oranje wat beter bij het seizoen en de dresscode passen.



Het vest van de Hema is blijkbaar vormeloos ik ga even kijken of ik een mooier vestje kan vinden ergens in de goede kleur.
Alle reacties Link kopieren
Deze van King Louie, maar is 63 euro en dat vind ik echt te gortig. Bruiloft is in het buitenland en kost dus al genoeg aan overige kosten.



Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Bij de zara hebben ze mooie suedelook vestjes, ik dacht ook in okergeel.
Alle reacties Link kopieren
Okergeel lijkt me niet mooi bij de jurk.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik twijfelde ook al een beetje. Best lastige kleur, je ziet het nu weinig!
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 08:57:

[img]http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/sta ... 1466972192[/img]

Ik zou persoonlijk gaan voor zo'n kleur blazer.



Als je persé een vestje wil zou ik wel echt een leuke uitkiezen. Dan maar eentje die ruim 60 euro kost.



Het is zonde als het vestje een 'afbreuk' doet aan de jurk. En dat zie ik redelijk vaak.. Dat een outfit verpest of in ieder geval minder leuk wordt door een verkeerde combinatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 27 augustus 2016 @ 09:00:

Lichtroze heb ik ook aan gedacht, maar twijfel of het dan niet te flets wordt. Ik vind oranje wat beter bij het seizoen en de dresscode passen.



Ik vind het niet te flets worden. Bij een knalkleur zie je eerst het vestje en dan pas de jurk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, ik dacht dat Nouschi's blazer gebroken wit was.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met Nouschi eens; een vestje of blazer in de lichte crèmekleur van de jurk geeft de jurk alle aandacht; met een oranje ding erop zie je voornamelijk de blazer. Hoewel de kleur erg leuk is, maar het gaat om de jurk. Ik zou dus zeker voor een kort, licht vestje kiezen. Zeker niet iets dat aan de voorkant dichtvalt/sluit, zodat je de hele bovenkant van de jurk niet meer ziet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 27 augustus 2016 @ 09:13:

Oh, ik dacht dat Nouschi's blazer gebroken wit was. Is ook mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 08:57:

[afbeelding]Wow,mooi!
Alle reacties Link kopieren
Het licht roze vestje van Nouschi is werkelijk prachtig.

Maar misschien net niet de goede kleur.

De oranje van K.L. is een mooie kleur bij de jurk, ze zijn inderdaad wat prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken wit vind ik not done op een bruiloft. De jurk zelf is lichtroze/beige. Vind daar gebroken wit ook niet mooi bij. Dan moet het exact dezelfde kleur zijn als van de jurk en dat gaat denk ik heel lastig worden.

Ik denk dat ik toch voor een korte blazer ga

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven