Mode & Beauty alle pijlers

Wat te doen met dit haar

17-10-2016 16:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Argh mijn haar, wat moet ik er toch mee. Had ik ooit mooi lang en dik haar wat meteen goed viel zonder er iets mee te doen heb ik nu gewoon hoofdbedekking van dode cellen.

Heb al jaren halflang haar in laagjes met wat uitstapjes naar wat korter en zo'n bob die schuin naar voren loopt. Ooit wel eens een schuine lok gehad.

Heb ooit een chocobruine spoeling gedaan maar het leek net zwart en ik was net morticia van de adams fanily, kreeg er een hard en bleek gezicht van.

Toen een keer highlights maar het was te blond en stond me ook niet. Nu weer mijn eigen kleur nikszeggend donkerblond.

Na mijn zwangerschap is het enorm uitgevallen en is het droog en dof en een stuk dunner. Ik heb het elke dag in een knotje.

Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik durf niet echt uit de band te springen, zo'n type ben ik niet. Ik wil het echt niet verven, misschieb als ik grijs wordt.

Ik heb een ovaal gezicht waarvan ze zeggen dat de meeste kapsels wel staan.

Een pony heb ik vroeger als kind ooit gehad, dat moet ik niet meer doen maar een schuine lok vond ik wel leuk.

Het moet ook praktisch zijn. Ik heb geen tijd en zin om het steeds in model te moeten brengen. Even fohnen met een beetje mousse vind ik echt de max.

Ik wil het ook nog vast kunnen doen.

Lekkere optimistische post is dit geworden he. Wie heeft er goede haartips? Van uitgebluste moeke naar eigentijdse jonge leuk uitziende moeder.
Naar de kapper voor advies op maat? Kortknippen?
Ik zou naar een goede kapper gaan en om advies vragen. Die ziet je haar en kan ter plekke bedenken wat je goed zal staan.
Misschien kun je hier wat mee.

Taaz make-over

Heel veel kapsels
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Zonder beeld is het wel heel moeilijk om advies te geven.

Ga naar een goede kapper. Succes.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hahaha 'hoofdbedekking van dode cellen'

Wat iedereen zegt: trek er 100 euro voor uit en laat je een goede kleur en model aanmeten bij de beste kapper in jouw buurt.

En onderhoud t dan een beetje ;)
Ik was laatst bij mijn kapper, met totaal uitgedund post-zwangerschap haar (het uitvallen is eindelijk gestopt, nu van die pluizige fringe).

Hij herkende het meteen, en zei dat hij eigenlijk altijd een pony adviseert en wat lagen erin, om inhammen en dunheid te camoufleren.

Van een knipbeurt bij een goede kapper kan de boel echt al enorm opknappen, gewoon advies vragen dus. En het komt goed. Zeggen ze
Oke, ik durf het aan. Al eerder een afspraak gemaakt maar was er toen niet uit wat ik moest. Nu nog niet maar ik ga me maar eens laten adviseren! Ben benieuwd.
Vaak weten ze in een kapsalon wel het één en ander over haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven