Mode & Beauty alle pijlers

Welk horloge?

17-08-2017 13:07 25 berichten
Ik mag voor mijn verjaardag een horloge uitzoeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Mijn laatste horloge heb ik 15 jaar gehad (Tag Heuer) maar die ging onherstelbaar stuk. Nu zoek ik een relatief goedkoop horloge, rond 200 euro. Als ik rondkijk vind ik bij Michael Kors en Renard wel leuke modellen, maar zijn die een beetje duurzaam?
Wat vinden jullie mooie horloges? Ik heb een klein model nodig (pols is ca 5 cm breed, dus best tenger).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf na jaren zonder horloge een Bering gekocht. Best een fijn model 😊

edit:

http://www.beringtime.com/en-nl/womens-watches/ceramic/

Ik heb zelf een witte, maar ze hebben allerlei kleuren.
Fossil is niet duur en heeft best mooie modellen. De prijs-kwaliteit verhouding is prima!
Ik heb een horloge van Jacob Jensen, ben ik erg blij mee.
Die van Michael Kors en DKNY gaan bij mij net een jaartje mee. Dan is het glas bekrast en de doublé half weggevaagd. Kan uiteraard aan mijn lompigheid liggen. Ik heb nu een Citizen met saffierglas (ecodrive) en die ziet er na 8 maanden nog als nieuw uit (en vanwege ecodrive: heel plat en licht, ik heb ook van die kinderpolsen).
ik heb al jaren een guess horloge die super mooi blijft.
Hier Fossil en Gues. Beiden rond de 100 euro en doe er al jaren mee.
Ik vind het ook wel leuk om zo eens in de vijf jaar een nieuwe erbij te kopen. Vandaar de wat lagere prijs en toch goede kwaliteit. Of ze de 15 jaar gaan halen weet ik nog niet, maar de 10 sowieso wel.
anoniem_212431 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 14:06
1.98% gewijzigd
Cluse heeft ook leuke horloges (groot, middel en klein). In zilver, goud of rosé. Kun je verschillende bandjes bij kiezen.

Deze
https://clusewatches.com/shop/f/eyIzMV8 ... BtbSJdfQ==

Alleen lastig kiezen welke. Ik weet het nog steeds niet....
Ik vind de horloges van cluse erg mooi, en dan vooral de la boheme (groot) en minuit (middel) in het zilver, met stalen bandje.
Ik denk dat een metalen bandje langer meegaat, maar die leren kun je natuurlijk vervangen. Een gekleurde wijzerplaat vind ik wel erg leuk, maar daar is genoeg keuze in.
miss_musica schreef:
17-08-2017 13:20
Ik heb zelf na jaren zonder horloge een Bering gekocht. Best een fijn model 😊

edit:

http://www.beringtime.com/en-nl/womens-watches/ceramic/

Ik heb zelf een witte, maar ze hebben allerlei kleuren.
Wat een mooie horloges zijn dat zeg. Ik heb een verlanglijstje gemaakt! Nu nog even sparen.
Fossil! Ik heb zelf een van Cluse nu en die vind ik ook prachtig, ze hebben ook kleinere variant. Rosefield idem en ook mooi.
Hommeltjes schreef:
17-08-2017 16:05
Wat een mooie horloges zijn dat zeg. Ik heb een verlanglijstje gemaakt! Nu nog even sparen.
Ze zijn echt zo mooi :proud: . En in steeds meer kleuren. Jaren geleden voor een witte gevallen, nu eindelijk gekocht! Heb mezelf moeten
beheersen om geen roze te kopen, vond dat niet zo'n handige kleur voor een dagelijks horloge :$ .
Ik heb deze van Michael Kors. Nu anderhalf jaar en nog steeds heel mooi, geen krassen en doet het prima. Enige nadeel is dat je de datum handmatig goed moet zetten bij maanden van 30 of minder dagen :-P) Ik heb hem in de outlet in Roermond gekocht overigens. Scheelde best veel in prijs. Zie bij de Bijenkorf dat hij €249,- kost en ik heb er volgens mij €169,- voor betaald.

Afbeelding
miss_musica schreef:
17-08-2017 19:29
Ze zijn echt zo mooi :proud: . En in steeds meer kleuren. Jaren geleden voor een witte gevallen, nu eindelijk gekocht! Heb mezelf moeten
beheersen om geen roze te kopen, vond dat niet zo'n handige kleur voor een dagelijks horloge :$ .
Ik vind deze roze/grijze erg mooi. En ik ben helemaal geen horlogedrager, maar misschien ga ik hem toch kopen, als ik wat geld opzij kan leggen.

http://beringstore.com/de/bering-cerami ... -10729-769

Waar heb jij hem gekocht?
Lees even mee, ben ook op zoek naar iets nieuws. Mijn Fossil en Oozo hebben het helaas tamelijk snel begeven.

Zoiets vind ik mooi, iets voor jou TO?

Afbeelding

Maar neem rustig de tijd om te kijken of vergelijken. Vergelijk foto's naast elkaar of beter nog, pas bij de juwelier om te kijken hoe het je staat.
Met oozoo heb ik ook minder goede ervaringen. Maar deze waren dan ook een stuk goedkoper. Oozoo vind ik trouwens ook minder mooi.
Ik ook wel weer een nieuw horloge.
Het liefst met een bruin metalen band, niet te klein en geen steentjes.

Heb al wel her en der gekeken maar nog niet gevonden wat ik zoek.
Als jullie sugesties hebben, tot 200 euro ben ik zeer benieuwd. :)
Hier ook dol op cluse. Minimalistisch en ik vind t tof dat je de bandjes kan verwisselen en zo kan aanpassen aan je kleding enz. Ik heb deze en heb ook een nude kleurig bandje erbij. De kast is ook mooi plat. Heb zelf ook vrij dunne polsen en deze staat Top! Nog steeds erg blij mee.
Afbeelding
misz81 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 21:06
28.32% gewijzigd
Dubbel
Vraag van een horlogeleek :facepalm: maar op het horloge dat Whomi plaatst zie ik nog drie klokjes. Zie dat vaker bij horloges, maar wat zijn het precies? Timers?
Hier iemand met horlogetic.

Cluse en The Horse zijn erg mooi en simplistisch. Ikki en Oozoo hebben ook mooie betaalbare modellen.
Beetje lastig te zien maar ik heb dit MK horloge, erg mooi, past bij alles en niet teveel bling:

Afbeelding
Skagen en Marc Jacobs bevallen mij goed. Die ik heb van Skagen is ook heel plat. Fossil heb ik in het verleden ook gehad: op zich best prima, maar toen er een keer ergens een schroefje uit was gevallen, konden ze geen losse schroefjes leveren...beetje jammer.
Ik heb een horloge van Mondaine. Kostte rond de 200 euro volgens mij. Gaat al een paar jaar probleemloos mee en ik ben er zeker nog niet op uitgekeken. Die ik heb lijkt op deze.

Afbeelding
Ik heb nu bijna twee jaar een Daniel Wellington met bruin leren bandje, lijkt een beetje op Cluse. Nog steeds erg blij met dit horloge, en hij komt ook in drie maten. Dus ook met een dunnere pols is er een passend model :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven