Welke deo?
vrijdag 5 september 2025 om 11:25
Ik ben begonnen met loveli door het viva forum. Was heel erg enthousiast en rook nooit meer naar zweet. Na 1,5 jaar leek het uitgewerkt en begon ik weer te ruiken. Nu overgestapt naar Wild maar ruik mezelf toch nog en krijg grijzige plekken onder m’n oksels en een droge huid.
Heeft iemand dit ook gehad? En tips voor wat ik nu kan proberen?
Heeft iemand dit ook gehad? En tips voor wat ik nu kan proberen?
vrijdag 5 september 2025 om 12:19
Deo raakt toch niet na een paar jaar uitgewerkt?
Net als LL vraag ik me af of je in de overgang bent of iets wat daarop lijkt? Op vakantie rook het vaak naar natte hond en toen ik thuiskwam is die geur nog heel lang blijven hangen bij me. En dat heb ik met andere geurtje ook.
Krijg je van je omgeving terug dat je naar zweet ruikt?
Net als LL vraag ik me af of je in de overgang bent of iets wat daarop lijkt? Op vakantie rook het vaak naar natte hond en toen ik thuiskwam is die geur nog heel lang blijven hangen bij me. En dat heb ik met andere geurtje ook.
.
vrijdag 5 september 2025 om 12:33
vrijdag 5 september 2025 om 13:45
Ik heb ook dat als ik een (voor mij) nieuwe deodorant gebruik het een tijdje goed werkt, maar na verloop van tijd niet meer. Dan moet ik weer een andere gaan gebruiken. Het lijkt of mijn lichaam zich aanpast op de gebruikte deo.
vrijdag 5 september 2025 om 14:05
Nee niet in de overgang, althans neem ik aan want ben begin 30.Rooss4.0 schreef: ↑05-09-2025 12:19Deo raakt toch niet na een paar jaar uitgewerkt?
Krijg het niet van mn omgeving terug maar ruik het zelf als ik ‘s avonds mezelf klaar ga maken voor bed of in de ochtend van de dag ervoor. Een stuk meer dan anders.
vrijdag 5 september 2025 om 17:02
vrijdag 5 september 2025 om 19:16
Ik heb Ben & Anna gebruikt (was prima) en ben sindsdien overgestapt op Happy Earth, omdat die net wat fijner uitsmeert.
Beide deo’s zijn op basis van bicarbonaat, daar moet je wel tegen kunnen. Ze werken bij mij heel goed tegen hormonaal zweet.
https://www.kruidvat.nl/happy-earth-100 ... /p/5430916
Beide deo’s zijn op basis van bicarbonaat, daar moet je wel tegen kunnen. Ze werken bij mij heel goed tegen hormonaal zweet.
https://www.kruidvat.nl/happy-earth-100 ... /p/5430916
vrijdag 5 september 2025 om 21:45
Ik heb deze, dit is aluinsteen en ben er erg tevreden over. Met andere merken ruik ik veel eerder. Soms denk ik: dit doet niets, maar zodra ik 'm niet gebruik ruik ik mezelf. Deze heeft geen geur. Het enige wat je niet moet doen is ze laten vallen. Kunnen ze slecht tegen. 
https://www.trekpleister.nl/happy-earth ... gIqO_D_BwE

Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
vrijdag 5 september 2025 om 22:22
Ik gebruik 2x per week Odorex extra dry depper voor het slapen. Let op, kan lelijke vlekken geven dus daarna een oud shirt aan.
Dat is eigenlijk afdoende, maar voor het gevoel gebruik ik dan dagelijks (als ik eraan denk, want eigenlijk niet zo nodig) rexona maximum protection stick.
Deze combi is bij mij gegarandeerd geen zweet en geur, terwijl ik vroeger zo extreem zweette dat de arts een behandeling (zenuw doorknippen) overwoog. Ik had zweetplekken van elleboog tot middel zo ongeveer.
Dat is eigenlijk afdoende, maar voor het gevoel gebruik ik dan dagelijks (als ik eraan denk, want eigenlijk niet zo nodig) rexona maximum protection stick.
Deze combi is bij mij gegarandeerd geen zweet en geur, terwijl ik vroeger zo extreem zweette dat de arts een behandeling (zenuw doorknippen) overwoog. Ik had zweetplekken van elleboog tot middel zo ongeveer.
vrijdag 5 september 2025 om 22:37
In mijn geval beide, ik zweet zelden en als ik toch zweet ruikt het nauwelijks. Geen idee waarom ik weinig zweet, tijdens een hittegolf wordt ik vooral zo rood als een tomaat.Vivamensje schreef: ↑05-09-2025 22:15Er zijn ook mensen die geen deo gebruiken maar zich alleen met water wassen. En niet stinken. Hebben zij minder last van zweten of ruikt hun zweet minder sterk?
vrijdag 5 september 2025 om 23:04
zondag 7 september 2025 om 09:37
Deze ging bij mij enorm zuur stinken na een tijdje, terwijl ik hem wel afspoelde en afdroogde (waardoor ‘ie ook steeds losser in het houdertje kwam te zitten)Sierlijk schreef: ↑05-09-2025 21:45Ik heb deze, dit is aluinsteen en ben er erg tevreden over. Met andere merken ruik ik veel eerder. Soms denk ik: dit doet niets, maar zodra ik 'm niet gebruik ruik ik mezelf. Deze heeft geen geur. Het enige wat je niet moet doen is ze laten vallen. Kunnen ze slecht tegen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in