Welke kleur haarverf?
vrijdag 12 augustus 2011 om 09:59
Sinds een tijdje verf ik mijn haar zelf met Etos eigen merk nr. 46. Het is roodbruin en pakt bij mij uit als een donkere rood. Probleem is dat ik een tintje lichter wil, maar het nergens kan vinden (of ik kijk er vreselijk overheen ). Ik vind de kleur vaak pas mooi na een week of drie.
Heeft iemand een suggestie voor een warme rood, maar niet te donker? Ik zoek ongeveer dit:
klik
klik2
Heeft iemand een suggestie voor een warme rood, maar niet te donker? Ik zoek ongeveer dit:
klik
klik2
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:27
Ik zou de plaatjes aan de kapper laten zien en vragen wat hij/zij je aanraadt. Ben je misschien iets meer geld kwijt (als je het daar laat doen) maar weet je wel zeker dat het niet verkeerd uitpakt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat jouw huidige haarkleur is, moeilijk om dit op een forum te behandelen.
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:29
quote:misspoes1 schreef op 12 augustus 2011 @ 10:27:
Ik zou de plaatjes aan de kapper laten zien en vragen wat hij/zij je aanraadt. Ben je misschien iets meer geld kwijt (als je het daar laat doen) maar weet je wel zeker dat het niet verkeerd uitpakt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat jouw huidige haarkleur is, moeilijk om dit op een forum te behandelen.Ik kan qua budget niet meer naar de kapper, vroeger deed ik dat wel. Mijn eigen haarkleur was de kleur van de plaatjes, maar is wat verbleekt.
Ik zou de plaatjes aan de kapper laten zien en vragen wat hij/zij je aanraadt. Ben je misschien iets meer geld kwijt (als je het daar laat doen) maar weet je wel zeker dat het niet verkeerd uitpakt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat jouw huidige haarkleur is, moeilijk om dit op een forum te behandelen.Ik kan qua budget niet meer naar de kapper, vroeger deed ik dat wel. Mijn eigen haarkleur was de kleur van de plaatjes, maar is wat verbleekt.