Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur haarverf?

12-08-2011 09:59 10 berichten
Sinds een tijdje verf ik mijn haar zelf met Etos eigen merk nr. 46. Het is roodbruin en pakt bij mij uit als een donkere rood. Probleem is dat ik een tintje lichter wil, maar het nergens kan vinden (of ik kijk er vreselijk overheen ). Ik vind de kleur vaak pas mooi na een week of drie.

Heeft iemand een suggestie voor een warme rood, maar niet te donker? Ik zoek ongeveer dit:

klik

klik2
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de plaatjes aan de kapper laten zien en vragen wat hij/zij je aanraadt. Ben je misschien iets meer geld kwijt (als je het daar laat doen) maar weet je wel zeker dat het niet verkeerd uitpakt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat jouw huidige haarkleur is, moeilijk om dit op een forum te behandelen.
quote:misspoes1 schreef op 12 augustus 2011 @ 10:27:

Ik zou de plaatjes aan de kapper laten zien en vragen wat hij/zij je aanraadt. Ben je misschien iets meer geld kwijt (als je het daar laat doen) maar weet je wel zeker dat het niet verkeerd uitpakt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat jouw huidige haarkleur is, moeilijk om dit op een forum te behandelen.Ik kan qua budget niet meer naar de kapper, vroeger deed ik dat wel. Mijn eigen haarkleur was de kleur van de plaatjes, maar is wat verbleekt.
Je kan het bij de kapperswinkel proberen, ik haal mijn verf daar ook altijd en ze kunnen je goed voorlichten.
quote:rosaly02 schreef op 12 augustus 2011 @ 10:34:

Je kan het bij de kapperswinkel proberen, ik haal mijn verf daar ook altijd en ze kunnen je goed voorlichten.Goed idee, mag ik vragen wat je voor je verf betaald hebt? En was dat voor kort of lang haar?
he shit nu breng je mij weer op ideeën ;)

Had net 'besloten' niet meer te kleuren, maar deze kleur is zooo mooi.....
Ik heb blond kort haar en heb dus aan 1 tube genoeg. Voor 1 tube ben ik ong 9 euro kwijt ofzo dus dat scheelt heel wat met de kapper.
Volgens mij heeft hennaplus dat soort kleuren in het assortiment.

Heb je daar al tussen gekeken?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik weet dat Syoss die kleur heeft, vlgs mij is dat 6.7 goudblond. Dan krijg je deze kleur, heb deze kleur ook gehad en bij mij werd het die kleur die jij beschreef

Succes!
Bedankt voor de tips! Ik ga zo even kijken naar hennaplus, die hebben op de website veel roodtinten staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven