Welke sandalen slippers hielspoor
zondag 8 juni 2025 om 20:04
Jaja, de jaren beginnen bij mij ook te tellen, ik heb dus al een paar weken hielspoor.
Of nou ja, het is eigenlijk Fasciitis plantaris, maar qua gebied en pijn komt het op hetzelfde neer. De zomer komt er aan, wat zijn aanraders om te dragen? Ik heb smalle voeten dus veel slippers en sandalen vallen daardoor ook helaas snel af.
Of nou ja, het is eigenlijk Fasciitis plantaris, maar qua gebied en pijn komt het op hetzelfde neer. De zomer komt er aan, wat zijn aanraders om te dragen? Ik heb smalle voeten dus veel slippers en sandalen vallen daardoor ook helaas snel af.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 25 juni 2025 om 20:56
Dank je voor de tip! Ik heb last van hielspoor en al diverse behandelingen bij de fysio gehad waarbij hij een naald in mijn voet stak(au au au) en doe trouw oefeningen maar helemaal over is het nog niet. Heb diverse XSensible sneakers die goed lopen en ook Fitflops maar niet gedacht aan sleehakken met verende kurken zool….en er staan nog een aantal paar in mijn kastM3LL0N4 schreef: ↑09-06-2025 11:25Ik draag deze:
https://www.panamajack.nl/nl/products/vera-b17
Ze zien er niet comfortabel uit, maar door de sleehak (dus verkorte achillespees) en de verende kurken zool kan ik hier de avondvierdaagse op lopen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in