Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen onder deze jurk?

07-10-2019 20:23 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik heb binnenkort bruiloft en ik heb het volgende jurkje gekocht: https://www.promiss.nl/jurk-contrast-zw ... uct/90534/

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een stel leuke schoenen. Ik ben dol op net iets aparters. Ik moet daarbij zeggen dat ik heel iets langer ben dan mijn vriend, dus niet nog veel langer wil ogen, maar iets aparts / galants mag het wel zijn. Ik loop niet vaak op hakken, maar vind het ook wel weer heel erg leuk. Nu weet ik eigenlijk niet wat voor schoenen ik hierbij wil en wat past... op de website heeft de dame sandaaltjes met hak aan, maar ik draag hem halverwege november.

Kortom, bikerboots, pumps, enkellaarsjes... iemand advies?

Hoor het graag :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die laarsjes erg leuk voor dagelijks gebruik maar voor een bruiloft vind ik pumps toch meer feestelijk en gekleed.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
14-11-2019 10:52
Ik vind die laarsjes erg leuk voor dagelijks gebruik maar voor een bruiloft vind ik pumps toch meer feestelijk en gekleed.
Snap ik. Alleen ben ik al niet zo van de pumps en ben ik ook zeker niet de slankste. Van mezelf heb ik een wat stoerdere stijl, dus vond dit wel heel erg gaaf.
Alle reacties Link kopieren
maar je gaf zelf aan iets galants te zoeken en hakken wel erg leuk te vinden, vandaar ;-) Ik snap dat je geen 11 cm stiletto`s wil maar een pump met een queenie hakje bijvoorbeeld lijkt mij feestelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven