Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen op festivals?

03-07-2007 19:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vraag zegt het al: welke schoenen dragen jullie op festivals? Ik heb afgelopen weekend een 4-daagsfestival gehad, maar had schoenen aan die niet stevig genoeg waren. Ik voelde echt alles door mijn zolen heen. Ik heb wel meerdere festivals meegemaakt, en mijn favoriete schoenen zijn tot nu toe legerkisten. Maar die zijn niet meer waterdicht (zit gat in). En nu ben ik aan het twijfelen of ik nieuwe koop, of andere schoenen. Kisten kosten toch wel ongeveer 100 euro :o wat ik best prijzig vind om alleen op festivals te dragen. Tips?
Alle reacties Link kopieren
Een oud paar bergschoenen? doctor martens....tweedehands kistjes....
Alle reacties Link kopieren
van die vrolijk gekleurde regenlaarzen misschien.. kosten ongeveer 15 euro
Alle reacties Link kopieren
Draag op festivals altijd legerkistjes. Alleen de laatste Lowlands was nogal van de natte, toen heb ik hele kekke roze regenlaarzen gekocht. Was echt ideaal!
.
Alle reacties Link kopieren
Ben pas ook nog geweest, en iedereen had die leuke laarsjes!!

Heel geinig, maar of het ook lekke staat/loopt??

Ik hou het op waterdichte brgschoenen!
Alle reacties Link kopieren
Ga nooit naar festivals, maar sta vaak lange nachten te dansen op mijn naaldhakken. En de uitvinding is: gelzooltjes in je schoenen! Kun je kopen bij verschillende schoenenwinkels of drogisten. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Hm die gelzooltjes daar kan ik misschien wel s naar gaan kijken.... verder ga ik misschien ook wel voor de bergschoenen? Regenlaarzen heb ik ook, hele leuke, maar daar kan ik echt niet lang op lopen.... pijn aan mijn rug, te weinig steun gok ik... .tanx voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon lekker ergens zitten af en toe!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven