Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwpoeder

09-03-2013 17:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn wenkbrauwen worden wat dunner, omdat ik ze wat voller mooier vind, ben ik op zoek naar wenkbrauwpoeder.

Welke gebruiken jullie en hoe breng ik deze poeder aan?

Mijn wenkbrauwen zijn nu zwart, welke kleur zou ik moeten nemen: donkerbruin?
Donkerbruin. Ga een naar douglas, daar kan je vaak van anastacia een demo krijgen. De setjes zijn erg mooi en je doet er heel lang mee. Ik heb een combi doosje en meng de tinten een beetje, staat hee goed. Ze hebben ook een mooie browgel
Ik gebruik donkerbruine oogschaduw :D is precies mijn kleur haha

En die breng ik aan met een schuin kwastje
Internagelaktisch
Anastacia is top.

Ik gebruik er nu 1 van de Hema. Veel goedkoper, maar ook veeeeeel minder goed.
Anastacia heeft dus ook malletjes in kwastje bij de setjes zitten.

Heel makkelijk zo klaar. Setjes zijn idd niet goedkoop maar ik heb die van mij nu al 2 jaar en poeder blijft prima.

Heeft fijne structuur.
Ik heb een potlood v shiseido? En van anastacia.

welke haarkleur heb je? Je zegt nu zwarte wenkbrauwen, maar wie weet heb je wel blond haar met zwarte wenkbrauwen!

Als je zwart haar heb zou ik t zwart laten. Het moet wel bij je haarkleur passen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb idd die van anastacia met een smal schuin borsteltje (borsteltje gewoon van hema maar precies dezelfde vorm die douglas me probeerde aan te smeren )
nooit zwart nemen, is heel onnatuurlijk, ga altijd voor donkerbruin!
Ik vind het persoonlijk natuurlijker en mooier staan als de wenkies ingetekend worden met een potlood ipv met poeder.
Wenkies?
Ja zo noem ik ze haha
Shiseido heeft ook goede wenkbrauwpoeder. Die van Anastasia is inderdaad ook goed. En haar potloden zijn ook goed.

Ik heb een Anastasiasetje (inderdaad met vormen, poeder, een penseel/borsteltje, wenkbrauwgel en een pincet). Alles is van goede kwaliteit. Het pincet vind ik het fijnste dat ik ooit gebruikt heb.

Maar wenkbrauwpoeder hecht zich niet zomaar aan je huid. Je hebt dan eigenlijk ook de wax nodig, want anders kun je je wenkbrauw niet voller maken. Ik zou je eerder een wenkbrauwpen aanraden. Daarmee kun je ook met kleine bewegingen je wenkbrauwen voller of bijvoorbeeld langer tekenen. Het merk ArtDeco van Douglas heeft deze pennen ook (de Eyebrow colour pen). Stukken goedkoper dan Anastasia, alhoewel die ze ook wel heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven