Mode & Beauty alle pijlers

Wide leg pantalon combineren

02-09-2025 17:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor een feestelijke gelegenheid een wide leg pantalon gekocht ( https://www.gutsgusto.com/nl/product/wi ... wart/94128 ) hij zit goed maar het combineren vind ik een crime. Ik draag nooit wide leg en al helemaal geen pantalon dus het is even wennen.

Hoe combineer ik dit lekker? Ik had er een blouse bij https://www.loftymanner.com/products/bl ... 7472157009 maar die is in maat S nog veel te ruim, mijn eigen blouses draag ik altijd op jeans maar staan hier niet echt bij. Ik denk dat er eerder iets meer aansluitends bij moet? Of blousje/feestelijk shirtje en jasje? Ik kan echt niet goed combineren dus help? Het hoeft niet over de top feestelijk, gewoon wat netjes. Kleuren die mij staan zijn heldere kleuren zoals kobalt blauw, wit/beige staan mij helaas niet.
Ik hou van sportief/stoer, ben niet zo van de frutsels en bloemen etc.
fryskefaam wijzigde dit bericht op 02-09-2025 17:24
8.17% gewijzigd
De links werken bij mij niet.
Bij mij werkt de link ook niet.
Gefixt
Hoe draag je de blouse erop?

Vind het zelf altijd wel mooi om een taille te creëren, dat kan door de blouse in te stoppen (wat het model op de foto van de blouse dus eigenlijk al heeft) en een mooie riem erbij te dragen. Gewoon los wordt het wel een soort vierkant.

Verder vind ik strakkere tops ook mooi bij een wide leg.
tinytiny wijzigde dit bericht op 02-09-2025 17:31
10.88% gewijzigd
Ik vind de witte blouse die erbij gedragen wordt heel mooi, maar ik zou wel de mouwen strakker willen. Een aansluitende wikkeltop zou ik mooi vinden, kan in elke kleur die jij leuk vindt.
Een 'regel' die voor mij goed werkt: op iets wijds altijd iets aansluitends. Ik zou dus gaan voor een wat strakkere top of een getailleerde blouse.
Iets aansluitends op iets wijds voelt voor mij ook het meest logisch dus ik zocht inderdaad ook op wikkeltops maar ik kan nog niet echt iets leuks vinden, hebben jullie linkjes?

Ik draag een blouse altijd voor in mijn broek maar bij deze pantalon probeer ik inderdaad ook taille te creëren door de blouse helemaal in de broek te doen maar dan voelt hij nog oversized, denk dat het ook met de mouwen te maken heeft, die zijn vrij breed.
Ik had net op je andere
Topic gereageerd toen ik zag dat er nog een was….

Het lijkt mij dat die blouse juist leuk moet staan. Mag ook wat wijder zijn. Ik doe dan alleen het voorste stukje bij de knoopjes zo’n 10 breed in de broek. De rest laat ik erover hangen leuk juist, evt een riem erop en klaar
Ik vind de top die het model draagt mooi, maar zou nooit een witte top doen op een zwarte broek. Wordt erg serveerster-achtig.

De top die jij hebt gekocht past er prima op. Met leuke schoenen in het zilver of goud er bij, ben je helemaal klaar.
Ik vind de broek erg mooi, maar wel net ietsje te lang. Ik vind het mooier als de broek net iets boven de grond komt.
Kobaltblauw is momenteel lastig, heb zitten zoeken maar niets leuks kunnen vinden. Ik zou gaan voor een simpele aansluitende top met v-hals. Kan zonder mouwen, of met korte of lange mouwen, net wat bij de gelegenheid past en waar je je prettig in voelt. Ik vind een eenvoudig silhouet vaak het mooist, maar dat is persoonlijke smaak.
Die blouse en dat jasje op die broek maken het model juist erg vierkant imho. Vind het niet heel flatteus.
Suus schreef:
02-09-2025 17:52
Ik vind de broek erg mooi, maar wel net ietsje te lang. Ik vind het mooier als de broek net iets boven de grond komt.
Hij valt bij mij niet zo lang, zie er net wat netter uit zeg maar.
fryskefaam schreef:
02-09-2025 17:37
Iets aansluitends op iets wijds voelt voor mij ook het meest logisch dus ik zocht inderdaad ook op wikkeltops maar ik kan nog niet echt iets leuks vinden, hebben jullie linkjes?

Ik draag een blouse altijd voor in mijn broek maar bij deze pantalon probeer ik inderdaad ook taille te creëren door de blouse helemaal in de broek te doen maar dan voelt hij nog oversized, denk dat het ook met de mouwen te maken heeft, die zijn vrij breed.
Ik denk dat je gewoon moeten wennen. Had ik ook toen ik voor het eerst een wide leg droeg en nu wil ik bijna niks anders meer. Ik zou inderdaad die blouse helemaal in je broek stoppen. Zolang je maar een taille creëert kan wijd op wijd prima.
Nothing happens for a reason
fryskefaam schreef:
02-09-2025 18:09
Hij valt bij mij niet zo lang, zie er net wat netter uit zeg maar.

Dan staat het vast heel mooi. :)
Mijn collega had vandaag precies zo’n broek aan met een groen shirt. Zag er goed uit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven