Mode & Beauty alle pijlers

wijde pijpen?

17-08-2012 07:26 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even gegoogeld, maar klopt het dat wijde pijpen weer (sinds vorig jaar) en nog steeds "in de mode zijn"? Ik heb er weinig verstand van en bega dus misschien een blunder als ik straks met een broek met wijde pijpen, die ik nog had liggen van lang geleden, de deur uit ga. Mocht het geen mode zijn dan kan ik de broek natuurlijk wel aan, maar dan moet ik zo'n blik hebben van "ik trek me niks aan van wat mode is of niet". Alvast bedankt!
Ik heb werkelijk geen idee wat in of uit de mode is, spijkerbroeken met wijd uitlopende pijpen staan beter bij mij.

Dus die draag ik...mode of niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kun je dat hoofd niet gewoon sowieso opzetten? Waarom moet dat van de mode afhangen?

Het is volgens de modemensen wel in ja maar ik zie het nog weinig.
Persoonlijk vind ik ze niet (meer) mooi..je bedoeld toch die bovenaan strak, en onderaan uitlopend?

Vroeger vond ik ze geweldig. Nouja, het veranderd wel eens wat ik leuk vind natuurlijk, maar bij deze soort kan het me bijna niet voorstellen
Ik draag altijd bootcut, zal me echt 'n zorg zijn of dat nog mode is of niet, maar het staat bij mij gewoon beter.
Oja, ik vind ze heel erg leuk (maar ben dan ook een halve hippy ). Gisteren in de stad zag ik ze nog hangen, maar mijn man vind het vreselijk, dus koop ik ze maar niet, maar je loopt zeker niet voor gek hoor!
Nou, ik denk dat ik het nu wel aandurf! Hartelijk dank voor jullie reacties op deze vroege morgen!
Als je het bewust draagt kan t cool zijn

Maar anders ook niet uiteraard

ofzo
quote:savoije schreef op 17 augustus 2012 @ 07:36:

Oja, ik vind ze heel erg leuk (maar ben dan ook een halve hippy ). Gisteren in de stad zag ik ze nog hangen, maar mijn man vind het vreselijk, dus koop ik ze maar niet, maar je loopt zeker niet voor gek hoor!

Say what? Jij vind iets leuk, maar omdat je man het niks vind trek je het niet aan? Dat dat nog bestaat zeg...mijn man kan hoog en laag springen, maar ik trek aan waar ik me lekker in voel. Boeiend wat hij ervan vind.

Ik draag ook meestal bootcut, zit gewoon het mooist! En volgens mij is het eigenlijk altijd wel "in". Die modellen broeken liggen iig altijd gewoon in de schappen met verschillende modellen broeken, zoals bij de rode winkel enzo.
Ik draag altijd wijde pijpen. Ik gruwel van skinny
Sorry, maar op de vroege ochtend lees ik... 'Wild pijpen'

Begon me al af te vragen hoe dat er dan uit ziet...
Jeetje, ik draag gewoon wat ik lekker vind.

Of het nou wel of niet in de mode is,houd ik me helemaal niet mee bezig eigenlijk.

En al helemaal niet in termen als dat ik een blunder bega,en een hoofd moet trekken alsof ik me nergens wat van aantrek zeg!

enne @savoije,dat meen je toch niet he?Dat je iets niet aantrekt omdat je man het niet mooi vindt?Dat dat nog bestaat zeg,van die onderdanige vrouwtjes?
Ik heb werkelijk geen idee wat in of uit de mode is, spijkerbroeken met wijd uitlopende pijpen staan beter bij mij.

Dus die draag ik...mode of niet
Ik ben zo onderdanig

Bootcut heb ik ook, maar die zijn niet zo wijd als TO bedoelt volgens mij.
vroegah had ik van die hele wijde, maar tegenwoordig neem ik liever bootcut. Ik vind ze leuk en ze staan mij ook beter de skinny.
Ik draag veel bootcut, maar vandaag heb ik een echt wijde pijpen broek aan. Dus TO, je bent zeker niet de enige. Fijne broek? Gewoon doen dan!
Even een vraagje over wijde pijpen. Wat dragen jullie voor soort schoenen eronder? Ik loop eigenlijk nooit op gympen, maar ook niet echt op 'tuttige' laarzen met een degelijk hakje. Ik heb wel mooie rijglaarzen met een sleehak. Zoiets? Pumps kunnen natuurlijk ook. Iemand anders nog ideeen?
quote:InyMiny schreef op 17 augustus 2012 @ 07:43:

Sorry, maar op de vroege ochtend lees ik... 'Wild pijpen'

Begon me al af te vragen hoe dat er dan uit ziet...Ik las het ook
quote:daydream schreef op 17 augustus 2012 @ 09:01:

[...]

Ik las het ook

check

a dirty mind....
Een blunder begaan als je in zo'n broek naar buiten gaat?

Ik draag zo'n broek ook nog regelmatig hoor, niemand zit me raar aan te kijken. Ga eens lekker op een terras zitten met een vriendin en kijk goed om je heen. Dan zul je opmerken wat een types er rondlopen die zich gewoon echt niet kunnen kleden. En die worden juist aangekeken.

Wat maakt het nou uit wat mode is op dit moment. Als ik ergens lak aan heb is dat het wel Dare to wear!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:liv83 schreef op 17 augustus 2012 @ 08:55:

Even een vraagje over wijde pijpen. Wat dragen jullie voor soort schoenen eronder? Ik loop eigenlijk nooit op gympen, maar ook niet echt op 'tuttige' laarzen met een degelijk hakje. Ik heb wel mooie rijglaarzen met een sleehak. Zoiets? Pumps kunnen natuurlijk ook. Iemand anders nog ideeen?Ik draag altijd pumps eronder. In de winter zijn lange laarzen natuurlijk ideaal
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ik ook pumps, of laarzen met hakken. Nooit gympen, dat staat me te casual.
Hou zelf ook van een broek met wijdere pijpen.

Vind een baggy/chino ook heel fijn.

Absoluut geen skinny...zou het al warm krijgen als ik doe aan moest trekken.

Hou van een broek die goed om het gat zit en de rest wat losser om je heen.

Een paar mooie laarzen of sneakers eronder...klaar.
Het zou inderdaad een ramp zijn als je met een broek met wijde piepen de deur uit zou gaan als het geen mode is..........

Hier kan ik me dood aan ergeren , ik heb gewoon maling aan wat mode is en draag gewoon wat ik leuk vind en waarvan er geen 13 in een dozijn zijn. Iedereen doet elkaar na brrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven