Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions?

11-09-2016 22:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,

Heb van mijzelf vrij lange en zwarte wimpers, maar ik zit er steeds vaker aan te denken om wimperextensions te laten zetten. Eigenlijk vooral vanwege het praktische gedeelte. Lekker snel klaar 'S ochtends en je hebt altijd een soort van "laagje mascara" op.

Ook vind ik het er soms heel mooi uit zien, mits ze mooi gezet zijn. Ik wil absoluut geen dikke overdreven spinnenpoten die alle kanten op staan. Het moet er wel, voor zover dat kan, natuurlijk uitzien en redelijk subtiel zijn.

Mijn vraag is dus ook wat jullie ervaring is met wimperextensions. Ben je er blij mee? Heb je ze al een keer volledig laten verwijderen? Zo ja, heb je schade aan je wimpers overgehouden?

Ben benieuwd.
Ik vond het geen succes. Elke 3 weken bijwerken of gaten in je wimpers. Na 1 week wimpers die gaan wijken.

Bij mij waren mijn wimpers wel beschadigd, natuurlijk vallen al je wimpers uit en groeien er nieuwe terug dus uiteindelijk komt dat wel weer goed.

Het was erg mooi, maar vooral heel duur en ik vond het het niet waard, omdat ze al vrij snel 'lelijk' worden omdat haartjes niet recht blijven (door de war gaan, verkleven etc) en je na 3 weken echt al wel gaat zien dat er haartjes weg zijn.

Als je van jezelf al lange, donkere wimpers hebt, kun je ze beter laten liften als je dan echt voor het gemak wilt gaan van een mascara-look - is een stuk minder schadelijk, gaat goed mee en je hebt niet dat 'nep' effect na een paar weken (soort permanent voor je wimpers)
It's not always easy, but it's worth it.
Geen extensions maar ik heb me wel ooit een wimper coating laten aansmeren. Da's een soort van dikke permanente mascara. Wat een troep was dat zeg... Ik vond het dikke geklonterde gevoel zo vervelend. Heb de volgende dag alles eraf gepeuterd.
Ik doe het niet meer. Heb het 2x gehad, maar beide keren was ik na een week al heel wat wimpers kwijt en begon het er al lelijk uitgedund uit te zien. En de laatste "sprieten" blijven nog weken zitten (tenzij je ze laat verwijderen natuurlijk).

Voor mij het geld niet waard.
Ja ik ben er blij mee! Het is zeer verslavend als je er eenmaal aan begint wil je niet meer zonder

Het is wel prijzig ja, en na 3 weken moet je het wel echt opvullen. Ik verzorgde mijn wimpers redelijk goed en het bleef er altijd netjes uitzien.

Ik heb mijn wimpers verwijderd en had geen beschadigde wimpers waar ik wel bang voor was! Maar ik heb het dan wel bij een goede salon gedaan en niet voor te zware wimpers gekozen.
Als je van jezelf al goeie wimpers hebt, zou ik ze laten verven
Ik heb ze al tijden. Je moet ze inderdaad na maximaal 3 weken bij laten werken dus het is een prijzige bedoening. Je wimpers vallen continu uit, net zoals je hoofdharen, dus je begint vanaf dag 1 al wimpers te verliezen. Ik heb van mezelf heel veel wimperharen, dus bij mij vallen er niet echt gaten in ofzo. Mijn wimpers 'dunnen' meer uit. Maar na anderhalve week zie je al verschil ten opzichte van als ze net zijn opgevuld. Je moet niet denken dat je 3 weken met supervolle wimpers loopt. Als je je niet braaf aan alle voorschriften houdt liggen ze er binnen twee weken ook allemaal af.

Ik vond het heel erg wennen dat je helemaal niet meer in je ogen kunt wrijven, je moet er ook zo min mogelijk aanzitten etc. (Ik ben nogal een frunniker). Het zetten en bijwerken duurt ook wel lang (Eerste keer duurde bij mij 2 uur en bijwerken altijd een uur of langer). Vergis je er ook niet in dat je ze op een bepaalde manier soms wel voelt zitten. Soms kan dat best even irritant zijn, als er net even eentje niet lekker zit.

Weet niet precies wat je met schade overhouden bedoeld, je wimpers vallen om de haverklap uit, dus dat kan niet echt.

Als je besluit om ze te laten zetten zorg dan wel dat je dat echt door iemand laat doen die goed is. Op treatwell kun je vaak reviews lezen, dat is wel fijn. Heb toch echt al vaak heel lelijk gezette wimperextensions gezien.
Draag ze al ruim 1.5 jaar. laat ze elke 2.5 weken opvullen, en ja net zoals je wimpers vallen ze uit maar nooit gaten gehad. Ik vind het geweldig, kan niet meer zonder denk ik.
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 22:46:

Ik heb ze al tijden. Je moet ze inderdaad na maximaal 3 weken bij laten werken dus het is een prijzige bedoening. Je wimpers vallen continu uit, net zoals je hoofdharen, dus je begint vanaf dag 1 al wimpers te verliezen. Ik heb van mezelf heel veel wimperharen, dus bij mij vallen er niet echt gaten in ofzo. Mijn wimpers 'dunnen' meer uit. Maar na anderhalve week zie je al verschil ten opzichte van als ze net zijn opgevuld. Je moet niet denken dat je 3 weken met supervolle wimpers loopt. Als je je niet braaf aan alle voorschriften houdt liggen ze er binnen twee weken ook allemaal af.

Ik vond het heel erg wennen dat je helemaal niet meer in je ogen kunt wrijven, je moet er ook zo min mogelijk aanzitten etc. (Ik ben nogal een frunniker). Het zetten en bijwerken duurt ook wel lang (Eerste keer duurde bij mij 2 uur en bijwerken altijd een uur of langer). Vergis je er ook niet in dat je ze op een bepaalde manier soms wel voelt zitten. Soms kan dat best even irritant zijn, als er net even eentje niet lekker zit.

Weet niet precies wat je met schade overhouden bedoeld, je wimpers vallen om de haverklap uit, dus dat kan niet echt.

Als je besluit om ze te laten zetten zorg dan wel dat je dat echt door iemand laat doen die goed is. Op treatwell kun je vaak reviews lezen, dat is wel fijn. Heb toch echt al vaak heel lelijk gezette wimperextensions gezien.

Bedankt voor je antwoord! Ik had inderdaad gelezen dat 3 weken toch wel de max is en dat het zetten idd lang duurt.

Dat is ook wel een twijfel puntje hoor.. Dat het zo kort mooi blijft. Dat je eigenlijk al na twee weken verschil ziet en niet meer op z'n mooist is. Twee weken, das echt niks!

Over beschadiging had ik dus ook gelezen. Dat je wimpers er dunner, korter en rechter van worden. Lees je echt heel veel. Vandaar...
quote:ERnurse schreef op 11 september 2016 @ 22:54:

Draag ze al ruim 1.5 jaar. laat ze elke 2.5 weken opvullen, en ja net zoals je wimpers vallen ze uit maar nooit gaten gehad. Ik vind het geweldig, kan niet meer zonder denk ik.

En als je je ogen hebt opgemaakt, kan je die dan gewoon normaal schoonmaken?

Heb jij nooit dat ze zo vreselijk door elkaar gaan zitten en alle kanten op gaan staan?
quote:MonicaG schreef op 11 september 2016 @ 22:45:

Als je van jezelf al goeie wimpers hebt, zou ik ze laten verven Donker zijn ze al.
quote:Veeanne1 schreef op 11 september 2016 @ 22:41:

Ja ik ben er blij mee! Het is zeer verslavend als je er eenmaal aan begint wil je niet meer zonder

Het is wel prijzig ja, en na 3 weken moet je het wel echt opvullen. Ik verzorgde mijn wimpers redelijk goed en het bleef er altijd netjes uitzien.

Ik heb mijn wimpers verwijderd en had geen beschadigde wimpers waar ik wel bang voor was! Maar ik heb het dan wel bij een goede salon gedaan en niet voor te zware wimpers gekozen.En heb je ze nu weer? Het lijkt mij ook zo ideaal! Gelukkig dat je dus geen schade had.
quote:SignOfLife schreef op 11 september 2016 @ 22:34:

Ik doe het niet meer. Heb het 2x gehad, maar beide keren was ik na een week al heel wat wimpers kwijt en begon het er al lelijk uitgedund uit te zien. En de laatste "sprieten" blijven nog weken zitten (tenzij je ze laat verwijderen natuurlijk).

Voor mij het geld niet waard.Was het na een week al niet meer mooi? Was het een goede salon?
Ja dat dunner, korter en rechter is denk ik alleen als je ze net hebt verwijderd. De extensions worden op je wimpers geplakt, en die zijn dood, er kan dus vrij weinig aan de natuurlijke structuur van je wimpers veranderen.

het is voor mij de moeite waard omdat ik verder helemaal geen make up gebruik. alleen bij heel heel heel speciale gelegenheden (waar foto's worden gemaakt) Dus die wimperextensions zijn mijn enige dagelijkse make up. en daar hoef ik alleen maar 1 keer per 3 weken een uurtje voor te liggen.

Het reinigen van de wimpers (of van je ogen als je oog make up gebruikt) is wel een dingetje. Moet verticaal, je kan niet even lekker tekeer gaan. Je mag ook bepaalde producten niet gebruiken, alles waar olie in zit niet. Warm/heet water wordt ook afgeraden. (omdat ik dit allemaal sowieso niet doe, denk ik dat ze daarom wel langer mooi blijven bij mij)

En ja ze gaan wel eens door elkaar, maar daar heb ik een heel mooi borsteltje voor. Ik borstel ze 2 keer per dag, en heb m ook altijd bij me voor als ze een beetje gek doen.
Wat miste ik het om in m'n ogen te wrijven!

Vond mezelf echt prachtig ermee maar wat een gedoe en zo duur.
Tvp! Lijkt me geweldig, maar lijkt me zo duur en gedoe.

Wimpers verven vond ik ook gedoe. Je wimpers vallen eigenlijk continu uit, dus met een week was de kleur al een stuk minder vond ik. Ik verf ze nu zelf thuis, maar dat kost me ook wel driekwartier in de week...

Dat 'liften' ken ik ook nog niet, dat lijkt me ook wel ideaal. Hoelang blijft dat 'zitten'?
Wimperserum! Even googlen welke de beste is want mag geen reclame maken.
Ik heb ze een tijdje niet gehad, omdat ik het best irritant soms vond. Shirt over je hoofd aandoen voel je de wimpers... Soms als mensen je gedag kussen komen ze langs je wimpers hahaha. Kon niet meer op mijn buik slapen door de wimpers!

Maar er is nu aan de overkant van mijn huis een nieuwe wimperextension studio gekomen dus ik ga een nieuwe afspraak maken.

Ik zou zeggen probeer het, ervaar het zelf en aub laat het doen door een goede studio er zijn nu teveel "wimperstylistes" die slecht werk leveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven