Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions

28-06-2017 16:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Graag zou ik willen weten wie van jullie ervaring heeft met wimperextensions en dan met name de one by one methode (heb me laten vertellen dat het zo heet :-))
Ik woon in Zaandam en ben benieuwd welke schoonheidssalon jullie aan raden in deze regio?
Het zijn er namelijk best wel wat (met grote prijs verschillen), waardoor ik het gewoon even niet meer weet.
Hoop dat jullie me kunnen helpen. Dank alvast!
ik heb ze een aantal keer gehad, maar vond het geen succes. na 2 dagen vielen er al een aantal uit en het erin zetten duurde echt een tijd. ik kreeg ook last van mn ogen van de lijm. ik zou het niet meer doen....
een vriendin van mij was wel enthousiast , zij liet ze zetten voor de vakantie, na ene week of drie werd het wel lelijk zei ze, is me iets te korte lol voor dat geld.
Ik woon niet in de buurt, maar heb al meerdere keren wimpers extensions laten zetten.

De eerste keer heb ik het heel goedkoop laten doen, toen was ik ze binnen een paar dagen allemaal kwijt. Voor mijn bruiloft heb ik ze bij een goede salon laten zetten en deze blijven ongeveer 4 tot 5 weken zitten bij mij. Dan moet ik weer laten bijvullen.

Ik vind het ideaal, omdat ik geen mascara op hoef te doen en omdat mijn gezicht er veel sprekender van wordt. Wel vind ik het erg duur.
Dank voor de reacties tot zover. De ervaringen zijn nogal verdeeld. Ben benieuwd of het mij zal bevallen.
Mihoen62 schreef:
28-06-2017 17:41
Ik woon niet in de buurt, maar heb al meerdere keren wimpers extensions laten zetten.

De eerste keer heb ik het heel goedkoop laten doen, toen was ik ze binnen een paar dagen allemaal kwijt. Voor mijn bruiloft heb ik ze bij een goede salon laten zetten en deze blijven ongeveer 4 tot 5 weken zitten bij mij. Dan moet ik weer laten bijvullen.

Ik vind het ideaal, omdat ik geen mascara op hoef te doen en omdat mijn gezicht er veel sprekender van wordt. Wel vind ik het erg duur.
Dacht ook eigenlijk dat je met de wat duurdere behandeling langer plezier van kunt hebben.
Lijkt mij ook ideaal inderdaad maar bovenal het bespaart tijd sochtends :-D
Ik laat ze om de week opvullen en dat kost dan €10. Nieuwe set €35. Vind ik goedkoop en ze zitten echt goed. Niet meer opmaken en dat bevalt uitstekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven