Mode & Beauty alle pijlers

Wintersportkleding

02-12-2009 00:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet een van jullie een grote winkel met veel keus aan (leuke) wintersportkleding in verschillende prijsklasses? Hoe groter hoe beter.. ik ben op zoek naar een nieuwe wintersportoutfit en heb geen idee waar ik zo'n winkel kan vinden. Online shoppen is geen optie, hoewel ik erg leuke dingen gezien heb tot nu toe (vooral uit de US, van burton en roxy) durf ik het niet aan om iets te kopen waarvan ik het niet heb kunnen passen vantevoren. Als het niet past is het toch weer zo'n gedoe met terugsturen en moet je vaak de verzendkosten betalen enz.

Ik hoop dat iemand iets weet!
Vaak hebben campingwinkels 's winters een hele grote wintersportcolletie.
Wim jaqcuet in amersfoort heeft redelijk veel, en Telstar ook..
Waar kom je vandaan? Ik heb mijn skikleding bij de Wit in Schijndel gekocht, ook een campingwinkel met een grote collectie skikleding en ski's.
Ik woon in het midden van nederland, maar als er ergens een hele grote winkel (/hal, nog beter haha) is rij ik daar zo heen hoor :-D
Bij Snowworld in Zoetermeer zit een winkel met best veel keus. En in Scheveningen heb je echt een hele grote winkel met wintersportkleding, volgens mij heet het de Skihut of zo.
Perry Sport in bijv. Sliedrecht, in de buurt van waar de Ikea zat.

Top Shelf in Rotterdam, Leerdam, Utrecht

Daka in bijv. Rotterdam
Bakker Sport in Woerden heeft veel!
de Daka in rotterdam Blijdorp is heeeel groot. Heel veel verschillende dingen, veel maten, goedkoop en duur, eigenlijk van alles. Ik kan daar altijd wel slagen.

Ik heb mijn zinnen gezet op zo'n mooie zwarte Killey (zo?) jas, maar ik denk dat ik het weer te duur vind.
bever zwerfsport in houten
Skihut in scheveningen!
Buitensport Four Seasons in Duiven.

Volgens mij hadden ze daar ook een aparte hoek met Roxy.

De hele benedenverdieping is volgens mij vol met hippe skikleding a la Protest/ O'neil enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven