Wolford pantys
zaterdag 4 november 2017 om 19:50
Ik lees vaak over wolford en die zijn nu toevallig in de aanbieding bij vente exclusieve. Maar alsnog €15.
Ik twijfel al de hele week. Zijn ze het waard? Ik lees weleens mensen die een jaar met zo’n panty doen maar die hebben vast geen kleine kinderen
Ik heb nu panty’s van €4 die opzich goed bevallen maar dus wel na 4x ofzo kapot gaan.
Ik twijfel al de hele week. Zijn ze het waard? Ik lees weleens mensen die een jaar met zo’n panty doen maar die hebben vast geen kleine kinderen
Ik heb nu panty’s van €4 die opzich goed bevallen maar dus wel na 4x ofzo kapot gaan.
zaterdag 4 november 2017 om 20:13
zaterdag 4 november 2017 om 20:14
ik draag idd duurdere pantys (vanaf ca 20 eur) waaronder Wolford en die gaan idd bijna net zo lang mee als ieder ander kledingstuk. Ik begreep nooit waarom iedereen altijd pantyproblemen heeft, maar denk dat het heel erg met de kwaliteit te maken heeft!
Heb ze niet dagelijks aan, wel regelmatig. Ook kleine kinderen maar die komen niet echt aan de panty: ik kleed me aan terwijl zij tv kijken, dan laad ik iedereen in de auto en drop hen bij de opvang. 's Avonds haal ik ze op en thuis doe ik mijn panty etc weer uit.
Heb ze niet dagelijks aan, wel regelmatig. Ook kleine kinderen maar die komen niet echt aan de panty: ik kleed me aan terwijl zij tv kijken, dan laad ik iedereen in de auto en drop hen bij de opvang. 's Avonds haal ik ze op en thuis doe ik mijn panty etc weer uit.
zaterdag 4 november 2017 om 20:16
Bij mij tussen 4 en 6 keer dragen. Zeeman / primark ook of hooguit iets minder. Maar omgerekend is het bij mij echt niet waard.liefbeest schreef: ↑04-11-2017 20:13Ik vind het hele fijne en mooie panty's.
Wel erg duur maar wat mij betreft wel het geld waard al gaan ze bij mij ook na een stuk of 6 keer dragen en wassen kapot, dit is een stuk langer dan de tijd die pantys van andere merken meegaan.
Ik ben nogal klunzig zeg maar![]()
zaterdag 4 november 2017 om 20:28
6 keer dragen vind ik het echt absoluut niet waard. Die van €4 doe ik dus een keer of 4 mee, dus daar kan ik er 3 van kopen.
Ik draag ze ook op dagen dat de baby gewoon thuis is en die slaat rustig zijn klauwtjes in mijn benen. Niet dat panty’s daar stuk van gaan maar bevordelijk is het ook niet echt.
Ik draag ze ook op dagen dat de baby gewoon thuis is en die slaat rustig zijn klauwtjes in mijn benen. Niet dat panty’s daar stuk van gaan maar bevordelijk is het ook niet echt.
zaterdag 4 november 2017 om 20:41
Die van 4 euro zijn bij mij na 2x kapotjurkmetstipjes schreef: ↑04-11-2017 20:286 keer dragen vind ik het echt absoluut niet waard. Die van €4 doe ik dus een keer of 4 mee, dus daar kan ik er 3 van kopen.
Misschien ben ik gewoon niet zo geschikt voor pantys haha
maandag 20 november 2017 om 11:43
Die dunne Wolfords (20 tot 40 denier) gaan bij mij ook wel kapot maar die dikkere velvet 66 draag ik vaak en kunnen bij mij jaren meegaan.
Als ik 6x uit een dunne Wolford krijg ben ik al blij. Met goedkopere merken heb ik vaak genoeg dat het bij 1x blijft of dat ze al lelijk zijn voordat ik de deur uitloop.
Ik vind ze superfijn zitten en lekker zacht. Die dingen van de Zeeman begin ik niet eens meer aan.
Als ik 6x uit een dunne Wolford krijg ben ik al blij. Met goedkopere merken heb ik vaak genoeg dat het bij 1x blijft of dat ze al lelijk zijn voordat ik de deur uitloop.
Ik vind ze superfijn zitten en lekker zacht. Die dingen van de Zeeman begin ik niet eens meer aan.