Wollen jas en pluizen :S
dinsdag 7 januari 2014 om 19:03
Voor het eerst een wollen jas aangeschaft, maar nu lijk ik soms een golden retriever van alles wat eraan vast blijft plakken. Ik moet hem om de paar dagen afrollen met zo'n plakrol of fluweelborstel. Mijn vraag, hoe krijg ik dat ding minder statisch? Zou haarlak hier ook op werken
Of mezelf erbij neerleggen dat ik tegenwoordig tot de "harige soorten" behoor?
Of mezelf erbij neerleggen dat ik tegenwoordig tot de "harige soorten" behoor?
Hier waakt de enige echte Barones
dinsdag 7 januari 2014 om 19:40
Vorig jaar ook een voor mij behoorlijk dure wollen jas gekocht.
En inderdaad al ik gem nirt bijna dagelijks schoonmaak met zo een kleefroller ziet hij er niet uit.
Echt balen.
Ik doe het trouwens ook wel eens met een scheermesje.
Aan de onderkant van de mouwen zitten wel eens van die harde bolletjes, die haal ik er dus met een scheermes af.
En inderdaad al ik gem nirt bijna dagelijks schoonmaak met zo een kleefroller ziet hij er niet uit.
Echt balen.
Ik doe het trouwens ook wel eens met een scheermesje.
Aan de onderkant van de mouwen zitten wel eens van die harde bolletjes, die haal ik er dus met een scheermes af.
dinsdag 7 januari 2014 om 23:12
@Mafalda, ja, ik gebruik ook idd een scheermesje voor het "pillen" wat jammer is dat toch eigenlijk van zo'n jas inderdaad . Ik was echt in 1 klap verliefd toen ik hem zag hangen.
Maar goed, ik ga eerst de diepvries maar eens proberen. Als dat niet werkt misschien toch op een onopvallende plek met haarlak aan de gang.
Dank dames!
Maar goed, ik ga eerst de diepvries maar eens proberen. Als dat niet werkt misschien toch op een onopvallende plek met haarlak aan de gang.
Dank dames!
Hier waakt de enige echte Barones