Mode & Beauty alle pijlers

Wollen jas en pluizen :S

07-01-2014 19:03 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst een wollen jas aangeschaft, maar nu lijk ik soms een golden retriever van alles wat eraan vast blijft plakken. Ik moet hem om de paar dagen afrollen met zo'n plakrol of fluweelborstel. Mijn vraag, hoe krijg ik dat ding minder statisch? Zou haarlak hier ook op werken

Of mezelf erbij neerleggen dat ik tegenwoordig tot de "harige soorten" behoor?
Hier waakt de enige echte Barones
Volgens mij zou haarlak wel kunnen helpen. Meen me te herinneren ooit zoiets gelezen te hebben. Misschien helpt laten stomen ook wel. Handdoeken voelen ook zo raar aan als je ze nog niet gewassen hebt, misschien geldt dat ook voor wol. Geen idee eigenlijk.
Vorig jaar ook een voor mij behoorlijk dure wollen jas gekocht.

En inderdaad al ik gem nirt bijna dagelijks schoonmaak met zo een kleefroller ziet hij er niet uit.

Echt balen.

Ik doe het trouwens ook wel eens met een scheermesje.

Aan de onderkant van de mouwen zitten wel eens van die harde bolletjes, die haal ik er dus met een scheermes af.
Een dag in de diepvries leggen, dan schijnt hij minder statisch te worden. Pluisjes bewerk ik inderdaad ook vaak met een scheermesje.
@Mafalda, ja, ik gebruik ook idd een scheermesje voor het "pillen" wat jammer is dat toch eigenlijk van zo'n jas inderdaad . Ik was echt in 1 klap verliefd toen ik hem zag hangen.

Maar goed, ik ga eerst de diepvries maar eens proberen. Als dat niet werkt misschien toch op een onopvallende plek met haarlak aan de gang.

Dank dames!
Hier waakt de enige echte Barones

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven