Mode & Beauty alle pijlers

Zalando - Waarom kan ik niet met acceptgiro betalen?

30-06-2011 21:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een hele avond winkelen op zalando.nl wil ik m'n bestelling plaatsen en nu blijkt dat ik niet met creditcard mag betalen. Vervolgens besluit ik dan maar met acceptgiro te betalen, blijkt dat die optie ook ineens verdwenen is...



Ik wil liever niet vooruit betalen omdat je dan weken kan wachten op je geld als er items niet goed zijn maar dat lijkt niet te lukken...



Weet iemand waarom?
quote:lisa2 schreef op 01 juli 2011 @ 13:34:

[...]





Bij mij hetzelfde. Besteld met acceptgiro. Deel retour en krijg een mailtje met nog te betalen.



Zo ongeveer werkt het ook bij Omoda.

Bij Zalando heb ik maar 1x besteld en volgens mij kun je wel omruilen, maar dat moet je dan bij de retourzending al aangeven.

Hun administratie kan het anders niet meer koppelen. Dat omruilen werkt prima, maar duurt wel een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Snap het probleem eigenlijk niet, in de winkel moet je toch ook gewoon gelijk betalen als je iets koopt, waarom zou het online dan anders moeten? als je het geld niet hebt dan kan je het niet kopen, lullig maar zo simpel is het. En mbt terugstorten, heb zelf goede ervaringen met Zalando, de keren dat ik iets gekocht heb en geretourneerd dus om die reden lijkt het me niet zo moeilijk om per ideal te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is bizar. In hun huisregels staat anders vermeld namelijk.
I am surrounded by morons
Ja, in de winkel moet je ook vooraf betalen. Maar in de winkel kijk ik ook zelf even of het de goede maat is of het niet beschadigd is. Ook als er een kleurverschil is dan neem ik wel of niet mee. Maar als je dat bij een postorderbedrijf hebt meegemaakt dan ga je niet vooraf betalen. Zeker niet als het erg lang duurt voordat ze correcties verwerkt hebben.

Ik begrijp heel goed dat andere klanten niet alles in de juiste zakken terug doen, maar daar let ik zelf wel goed op. Verder verwacht ik ook dat als ik iets vraag dat het dan gecontroleerd wordt. In de winkel kan het zelf controleren, maar bij een postorder niet. Ik vind dat ze veel te slordig werken.

Nu is er weer een retour maar gedeeltelijk verwerkt.



Bij Omoda en Zalando vind ik het vooruitbetalen geen probleem. Daar heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee. Ze brengen ook geen verzendkosten in rekening.
Mijn bestelling is gewoon goed gegaan zonder vooruitbetalen. Heb net een mail gehad dat het artikel is verzonden.

Ik ben nog steeds boos op Wehkamp. Ik ga het niet meer proberen om daar nog te bestellen. Ik ga toch liever naar een winkel. Dan kan ik afgeprijsde miskopen niet retour zenden, maar wel van te voren passen en zien. Ik vind het jammer van die ene jurk die toch blijft lonken, maar heb dus nu een andere bij Zalando besteld. Voorlopig genoeg online gewinkeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven