Zelf wenkbrauwen threaden
donderdag 16 september 2021 om 12:49
Ik gebruik het met name voor de bovenlip, daarvoor vind ik zelf threaden ideaal. Wenkbrauwen vind ik veel moeilijker om zelf te doen, je zit al snel met je handen ervoor en dan is het moeilijk mikken. Dus het bovenrandje van mijn wenkbrauwen lukt wel, maar onder durf ik het niet. Als ik het laat doen, werken ze de onderkant ook meestal met een pincet af.
Voor wat de draad betreft.. Ik heb wel eens online speciaal threadingdraad gezien, maar ik gebruik gewoon garen. Je wilt dat het niet te snel knapt en dat het niet te veel pluist. Ik zie in een salon ook altijd dat ze met doodnormaal garen werken.
Voor wat de draad betreft.. Ik heb wel eens online speciaal threadingdraad gezien, maar ik gebruik gewoon garen. Je wilt dat het niet te snel knapt en dat het niet te veel pluist. Ik zie in een salon ook altijd dat ze met doodnormaal garen werken.
donderdag 16 september 2021 om 13:54
donderdag 16 september 2021 om 17:43
donderdag 16 september 2021 om 20:37
dinsdag 21 september 2021 om 02:43
Ik doe het bij me kin. Tussen mijn wenkbrauwen en erboven en onder(kleine haartjes) werk idd bij met pincet. Haal nooit te veel weg. Gelukkig zijn volle wenkbrauwen in. Mijn snor en wangen doe ik niks aan. Zou wel me gezicht willen laten laseren of zelf leren waxen. Vind het gaan naar een salon duur en tijdrovend. Heb het wel een tijdje gedaan maar draag nu minder make-up dus maakt het me met foundation en poeders e.d. Minder uit. Heb blonde haren in gezicht maar donkere wenkbrauwen. Eyebrow maping kan je helpen vb: https://youtu.be/WMGSE7GQNt8