*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Nou, het begon vanmorgen als losse rode plekjes, op wangen en hals, maar nu ook op mijn bovenarmen en ze gaan hier en daar grote plekken vormen. Voelt stijf en warm aan en iets jeukerig. Heb net gezien dat het echt de 5e kan zijn. Leuk hoor. Heb ik weer.
Lach maar. Is haske besmettelijk hoor

KUCH
Heb een goeie virusscanner.
Krijgen volwassenen dan ook de 5e ziekte? Dacht dat dat echt alleen een kinderziekte was.
Laa maa, je vriendin Gemma heeft het mij al verteld
Nieuwe topics hiernaast.........ben ik nou zwanger of niet???.... ja van een pony. Mijn god.
Trek ff je blauwe jurk aan Yette, kan je het vertellen.
Bij sommige mensen vraag je je af hoe ze hebben uit kunnen vinden hoe sex moest.
Hoi kom nog ff buurten.

Collega had laatst combi tussen 5e ziekte en roodvonk..... Kan zich dus ook nog kruisen
Sex? was dat nou weer.
Hoi Mik
Sex?? wa's da? Dat heb ik nog nooit gedaan hoor, bah vies
Dat geeft de burger moed Mik
'k ga maar eens naar bed, kijken of daar nog wat te doen valt.

Truste
Wel he Yet? Het was ook nog eens erg besmettelijk zei ze, nou ja mij heeft het overgeslagen.

Trust Winx
Truste Winx. Zonder knuf dan maar
Ik wacht het gewoon even af. Ben niet echt ziek of zo, het voelt een beetje alsof je te lang in de zon hebt gezeten. Ziet er alleen nogal suf uit, maar dat zie ik zelf toch niet.
Pfoei nu hebben ze ergens slaande ruzie, nou ja smijtende ruzie, maar het is niet boven, maar naast ons vandaag.
\Hè bah.

Staan jullie wel ingeschreven voor een ander plekkie?
Al 7 jaar ondertussen, reageren ook al 7 jaar, maar steeds worden om de zoveel jaar de regels veranderd waardoor we van richting tiende plek ineens kelderen naar plekkie 50 of lager

We gaan al weer richting de 10 dus we zitten te wachten op de nieuwe regels
Tsjonge. Wat heb ik dan altijd een mazzel gehad zeg.
Nou ja, nu hebben we met kind en hond qua buurt nogal wat noten op onze zang, maar het moet allicht beter zijn dan we nu hebben vinden wij... Er zijn wel buurten waar je snel een woning krijgt, maar dat zijn in onze ogen nog niet de beste wijken om een kind op te laten groeien (veel rottigheid enzo)

Nadeel is gewoon dat we niet kunnen kopen, huren duurt lang als je ook nog een huisje wilt waar je een aantal jaren wil blijven wonen.
Ik heb ook tijden gehuurd, in Limburg bij de woningbouwvereniging en in Amsterdam eerst particulier en later via een makelaar. Maar nooit langer dan 2-3 maanden op nieuw hoeven wachten (snelste flat hadden we binnen een dag, 's ochtends verzonnen dat we gingen samenwonen, 's middags flat gekozen) Uiteindelijk hebben we onze flat in Limburg (waar Man bleef wonen toen ik ging studeren) omgeruild voor een eengezinswoning en die konden we een jaar later voordelig kopen. Daarna begon de ellende pas: we kregen het huis niet verkocht en hadden bijna 2 jaar lang twee koopwoningen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven