*187* Bar Too Much *187*
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:33
Beterschap voor zoon Bloe! Waardeloos als je je vakantie zo moet afsluiten.
Ik ga Dochter van school halen, die heeft kennismakingsweek. Ze vind het ontzettend leuk. Baalde alleen dat ze zo weinig tekst had bij het toneelstuk van gisteren
Tsja en foto's ... heb je facebook? Ik ga daar vandaag of morgen het een en ander op zetten.
Ik ga Dochter van school halen, die heeft kennismakingsweek. Ze vind het ontzettend leuk. Baalde alleen dat ze zo weinig tekst had bij het toneelstuk van gisteren
Tsja en foto's ... heb je facebook? Ik ga daar vandaag of morgen het een en ander op zetten.
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:37
zaterdag 14 augustus 2010 om 04:25
Bloe, ik zal je van de week wat foto's mailen.
Je weet niet wat je ziet. Van rommelrijtjeshuis naar nette villa. En de culture-shock hier gaat gewoon door. Ik hoorde net dat ik morgen vroeg op moet, want ik krijg een auto voor mijn verjaardag Weet ook even niet meer hoe ik hier op moet reageren.
Ik heb al een Fwatuuur. Die staat thuis. Een fijne oude onbetrouwbare Citoën. Die het asfalt lekker openploegt als ik mijn epileptische zoon van school haal. Waar ik van hou
En ik ben gewend dat ik een boek krijg. Of een doos bonbons. En bovendien ben ik maandag pas jarig. Pfff.
Sorry voor het gezeik maar te leuk is ook best wennen.
Ieieieieie!!!
Je weet niet wat je ziet. Van rommelrijtjeshuis naar nette villa. En de culture-shock hier gaat gewoon door. Ik hoorde net dat ik morgen vroeg op moet, want ik krijg een auto voor mijn verjaardag Weet ook even niet meer hoe ik hier op moet reageren.
Ik heb al een Fwatuuur. Die staat thuis. Een fijne oude onbetrouwbare Citoën. Die het asfalt lekker openploegt als ik mijn epileptische zoon van school haal. Waar ik van hou
En ik ben gewend dat ik een boek krijg. Of een doos bonbons. En bovendien ben ik maandag pas jarig. Pfff.
Sorry voor het gezeik maar te leuk is ook best wennen.
Ieieieieie!!!
zaterdag 14 augustus 2010 om 15:18
Zoooo heeeee Yette!
Lijkt net "My super sweet sixteen party" !
Nee, zonder gekheid: Wij, nuchtere Hollanders zijn gewend: "Doe maar lekkah gewoon, doe je al gek genoeg!
Amerikanen daarentegen zeggen: "Hoe gekker, groter en bizarrer, hoe mooier! " En ja, da's een regelrechte shock!
Succes met het verwerken ervan!
Hela, als je klaar bent tuus he, kun je dan ook even mijn kant opkomen??
Lijkt net "My super sweet sixteen party" !
Nee, zonder gekheid: Wij, nuchtere Hollanders zijn gewend: "Doe maar lekkah gewoon, doe je al gek genoeg!
Amerikanen daarentegen zeggen: "Hoe gekker, groter en bizarrer, hoe mooier! " En ja, da's een regelrechte shock!
Succes met het verwerken ervan!
Hela, als je klaar bent tuus he, kun je dan ook even mijn kant opkomen??
zondag 15 augustus 2010 om 00:42
quote:Bloesie schreef op 13 augustus 2010 @ 22:15:
Sjonge, zie door de topics Bar too Much niet meer.....
Poe he, wat een hoop poeha, gesodemieter en gemiep zeg!
Word er doodmoe van.....Ja, wat een oeverloos gezeik allemaal he? Pfff tis dat ik jullie niet kan missen, maar anders kon het hele forum m'n rug op.
Sjonge, zie door de topics Bar too Much niet meer.....
Poe he, wat een hoop poeha, gesodemieter en gemiep zeg!
Word er doodmoe van.....Ja, wat een oeverloos gezeik allemaal he? Pfff tis dat ik jullie niet kan missen, maar anders kon het hele forum m'n rug op.
zondag 15 augustus 2010 om 00:51
Wish You Were Here
So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.
So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.
zondag 15 augustus 2010 om 23:02
Hallo, hallooooo,
ik sla al die topics over hoor, vevelende mensen met hun gezeik.....
Mag wel oppassen, straks wordt er een topic geopend, of ik dit soort dingen wel mag zeggen......
Ik mis Mutch al een tijdje, zou ze het te druk hebben voor ons??????
zo lieve mensjes, nog even een glaasje voor het slapen gaan, we hebben vanavond heerlijk de houtkachel in de tuin aan gehad en daar behaaglijk omheen gezeten.
We leken wel Yetje, zoals we genoten van al het goede....
En nu ga ik heerlijk onder zeil, de mazzel en tot morreguh
ik sla al die topics over hoor, vevelende mensen met hun gezeik.....
Mag wel oppassen, straks wordt er een topic geopend, of ik dit soort dingen wel mag zeggen......
Ik mis Mutch al een tijdje, zou ze het te druk hebben voor ons??????
zo lieve mensjes, nog even een glaasje voor het slapen gaan, we hebben vanavond heerlijk de houtkachel in de tuin aan gehad en daar behaaglijk omheen gezeten.
We leken wel Yetje, zoals we genoten van al het goede....
En nu ga ik heerlijk onder zeil, de mazzel en tot morreguh
maandag 16 augustus 2010 om 18:43
Oh Bloe, heb je bij emigranten geantwoord, maar hier is misschien handiger Mijn nummer is dus gewoon nog ons oude vaste nummer. Betaal je niks meer dan als je me in Nederland zou bellen Email is ook nog hetzelfde.
Ik ben er weer weg van. Boodschappen doen, taart bakken en ruimte maken voor de verhuizerts.
Ik ben er weer weg van. Boodschappen doen, taart bakken en ruimte maken voor de verhuizerts.
maandag 16 augustus 2010 om 22:28