3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
maandag 11 januari 2010 om 16:47
maandag 11 januari 2010 om 16:48
Wow goed van je 65.. diep respect want op dit moment met alle stress rook ik me te pletter
Pfff van Makelaar werd ik niet blij want als Ex liegt over de hypotheek op inschrjfformulier dan kan hij het dus gewoon huren. Maar terwijl ik dit aan het tikken was heb ik toch nog even de makelaar gesproken en aangezien wij nog in gemeenschap zijn getrouwd moet ik meetekenen hihi en dat doe ik dus lekker niet... dus het word in ieder geval niet eenvoudig voor hem......
En ook mijn advocaat nog even gebeld en die gaat de laatste voorstellen nog even naar mij mailen dus die kan ik dan ook uitdraaien en aan hem geven
En uitschrijving SEH geregeld.. maw ben even heel goed bezig geweest hier vandaag!
Ibi jijook... zet m op je kan het... *heb me neus wel even dichtgeknepen goed *
Pfff van Makelaar werd ik niet blij want als Ex liegt over de hypotheek op inschrjfformulier dan kan hij het dus gewoon huren. Maar terwijl ik dit aan het tikken was heb ik toch nog even de makelaar gesproken en aangezien wij nog in gemeenschap zijn getrouwd moet ik meetekenen hihi en dat doe ik dus lekker niet... dus het word in ieder geval niet eenvoudig voor hem......
En ook mijn advocaat nog even gebeld en die gaat de laatste voorstellen nog even naar mij mailen dus die kan ik dan ook uitdraaien en aan hem geven
En uitschrijving SEH geregeld.. maw ben even heel goed bezig geweest hier vandaag!
Ibi jijook... zet m op je kan het... *heb me neus wel even dichtgeknepen goed *
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 11 januari 2010 om 16:59
maandag 11 januari 2010 om 17:19
Hehe, had weer warm water hoor. Ik heb nu toch wel heul erge trek in een hijs aan een sigaret hoor. Maar ik heb kletsnat haar, fóhn het bewust niet droog, zit in een ouwe badjas. Dus redenen genoeg om NIET naar de winkel te rennen. Haha, ik krijg dat nicotinekreng wel!!!
Freak, veel sterkte vanavond.
En voor iedereen een vette
Voor Minni een
Ik ga ff tv kijken (durf niet te zeggen waarnaar)
Freak, veel sterkte vanavond.
En voor iedereen een vette
Voor Minni een
Ik ga ff tv kijken (durf niet te zeggen waarnaar)