3000+ deel 19!

zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 14:56

zaterdag 9 januari 2010 om 14:59
Wat hebben wij hier toch een stel échte lieverds onder ons zeg.. pfffff.. beetje emo om te lezen van vannacht..
3000 is een topic om trots op te zijn.
Sgaapie je OP-plaatje is ook heel mooi.. die mag met recht iedere keer weer opnieuw geplaatst worden.
Eh.. goed dat ik nog even bijgelezen heb op beleid over gisteravond.. ik heb voor mijn stoute quote geen waarschuwing gehad
3000 is een topic om trots op te zijn.
Sgaapie je OP-plaatje is ook heel mooi.. die mag met recht iedere keer weer opnieuw geplaatst worden.
Eh.. goed dat ik nog even bijgelezen heb op beleid over gisteravond.. ik heb voor mijn stoute quote geen waarschuwing gehad
zaterdag 9 januari 2010 om 15:04
Ja soms lijkt het wel alsof we allemaal pepers hebben gegeten zo snel gaat het dan.
Ik ben soms een half uur bezig met bijlezen (doe ik altijd voor ik gedag zeg) en als ik dan uitgelezen ben zijn er soms al weer 4 nieuwe pagina's bij haha.
Maareh... meer aanwezig zijn dus hè zodat je niet zoveel bij hoeft te lezen
Ik ben soms een half uur bezig met bijlezen (doe ik altijd voor ik gedag zeg) en als ik dan uitgelezen ben zijn er soms al weer 4 nieuwe pagina's bij haha.
Maareh... meer aanwezig zijn dus hè zodat je niet zoveel bij hoeft te lezen
zaterdag 9 januari 2010 om 15:07
Bubb.. denk dat ik hier thuis dan ruzie krijg..
Och ik hou het ondertussen ook wel bij hoor.. na iedere pagina kijk ik hier even.. dus als ik dan bij ben, ben ik ook helemaal bij zeg maar.
Maar ik snap niet hoe jullie ook nog andere topics bij kunnen houden.. ik heb hier écht mijn handen vol aan.. en ben toch niet zo traag.. volgens mij
Och ik hou het ondertussen ook wel bij hoor.. na iedere pagina kijk ik hier even.. dus als ik dan bij ben, ben ik ook helemaal bij zeg maar.
Maar ik snap niet hoe jullie ook nog andere topics bij kunnen houden.. ik heb hier écht mijn handen vol aan.. en ben toch niet zo traag.. volgens mij