3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 15:39
He hallo iedereen!
Ben bezig geweest met het inpakken van al mijn hobby en scrabboek spullen. De kaart voor Minni van Freak is dus het laatste wat ik hier gemaakt hebt. Ow meiden ik vind het zo zwaar. Zo moeilijk om al mijn spulletjes in dozen te gooien en straks weer uit te pakken in een vreemd huis.
Ik weet dat ik erg tegenstrijdig me uit laat maar zo voel ik me ook. Voel me soms gewoon in stukken gescheurd.
Ben bezig geweest met het inpakken van al mijn hobby en scrabboek spullen. De kaart voor Minni van Freak is dus het laatste wat ik hier gemaakt hebt. Ow meiden ik vind het zo zwaar. Zo moeilijk om al mijn spulletjes in dozen te gooien en straks weer uit te pakken in een vreemd huis.
Ik weet dat ik erg tegenstrijdig me uit laat maar zo voel ik me ook. Voel me soms gewoon in stukken gescheurd.
zondag 10 januari 2010 om 15:40
Goedemiddag, ben ik ff weer. Iri ik heb je verhaal gelezen en heb dit er over gevonden. Misschien heb je er iets aan?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 18&t=42071
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 18&t=42071
zondag 10 januari 2010 om 15:45
Ja zeker voor herhaling vatbaar.
Haha.
Een van de aanwezige is komend weekend weekend jarig.
Hij word 32.
Nou, ja ik mocht komen. Er zouden een hele hoop komen van die daar nu waren, en nog wat andere.
Dus wie weet ga ik wel. Die jongen waar ik nu mee naar die contactdag was gegaan, gaat ook.
Dus ik hoef niet alleen te gaan. Want dat is een nog langere reis.
Haha.
Een van de aanwezige is komend weekend weekend jarig.
Hij word 32.
Nou, ja ik mocht komen. Er zouden een hele hoop komen van die daar nu waren, en nog wat andere.
Dus wie weet ga ik wel. Die jongen waar ik nu mee naar die contactdag was gegaan, gaat ook.
Dus ik hoef niet alleen te gaan. Want dat is een nog langere reis.
zondag 10 januari 2010 om 15:45