3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 16:14
Ik voel me eenzaam omdat ik erg weinig sociale contacten heb.
Ik voel me eenzaam omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder nu minder aandacht voor me heeft. (invloed van haar vriend denk ik).
Voel me gewoon alleen, kan nooit echt goed met iemand in RL praten.
En word er gek van om altijd helemaal alleen thuis te zitten.
Ik voel me eenzaam omdat ik het gevoel heb dat mijn moeder nu minder aandacht voor me heeft. (invloed van haar vriend denk ik).
Voel me gewoon alleen, kan nooit echt goed met iemand in RL praten.
En word er gek van om altijd helemaal alleen thuis te zitten.
woensdag 13 januari 2010 om 16:21
Hoi Zjeen,
Even in de gaten blijven houden dan dit is niet de bedoeling.
Freak!
Gelukkig is het feestje goed gegaan. Is ze erg verwend?
Justme,
Hoe ziet je sociale leven er nu uit eigenlijk? Heb je ook echt weinig mensen om je heen of voel je je allen zo. Beide is natuurlijk erg moeilijk maar als er echt weinig mensen zijn kun je daaraan blijven werken.
Even in de gaten blijven houden dan dit is niet de bedoeling.
Freak!
Gelukkig is het feestje goed gegaan. Is ze erg verwend?
Justme,
Hoe ziet je sociale leven er nu uit eigenlijk? Heb je ook echt weinig mensen om je heen of voel je je allen zo. Beide is natuurlijk erg moeilijk maar als er echt weinig mensen zijn kun je daaraan blijven werken.
woensdag 13 januari 2010 om 16:22
Hoi Just, heb je verhaal tegen jezelf gelezen, had nog wel even door kunnen gaan, goeie zelf therapie.
Zo te horen heb je wel vriendinnen, maar jij wilt /kunt niet geloven wat ze over je zeggen?
Ben je altijd zo onzeker geweest?
Ik hoop dat je je vriendinnen kunt houden, ookla is het er maar 1. En ze moeten niet zeggen WAT je moet doen, alleen luisteren en je troosten (met chocola)
Is er wat gebeurd?
Ja, je zit natuurlijk ook alleen maar met die rot krantewijk. En anderen zijn drukdruksruk(haha, laatste staat ruk) Maar ik hou zelf niet van die drukkerds.
Heb je geen geld tekort dan als je stopt, het is toch zo'n 200 euro schat ik?
Wat een moeilijke keuze
Zo te horen heb je wel vriendinnen, maar jij wilt /kunt niet geloven wat ze over je zeggen?
Ben je altijd zo onzeker geweest?
Ik hoop dat je je vriendinnen kunt houden, ookla is het er maar 1. En ze moeten niet zeggen WAT je moet doen, alleen luisteren en je troosten (met chocola)
Is er wat gebeurd?
Ja, je zit natuurlijk ook alleen maar met die rot krantewijk. En anderen zijn drukdruksruk(haha, laatste staat ruk) Maar ik hou zelf niet van die drukkerds.
Heb je geen geld tekort dan als je stopt, het is toch zo'n 200 euro schat ik?
Wat een moeilijke keuze