3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 21:24
Nou ik bedoel eigenlijk met resultaat dat je snel het gevoel krijgt dat je een stapje vooruit zet ipv 10 terug, betreft je emoties en alle heftigheid waarmee het op je afkomt.
Ik heb jaren geleden een paar sessies gehad bij een psycholoog. Na het eerste gesprek kon ik die man wel door de kamer meppen met alle emoties die hij los peuterde.
Pas na de 5e keer ofzo ging ik enigszins opgelucht bij hem vandaan!
Knap dat je positief blijft! Dat vind ik een mooie eigenschap, hoe moeilijk het soms ook is.
Ik heb jaren geleden een paar sessies gehad bij een psycholoog. Na het eerste gesprek kon ik die man wel door de kamer meppen met alle emoties die hij los peuterde.
Pas na de 5e keer ofzo ging ik enigszins opgelucht bij hem vandaan!
Knap dat je positief blijft! Dat vind ik een mooie eigenschap, hoe moeilijk het soms ook is.
maandag 18 januari 2010 om 21:29
Het is heel apart te zien dat we allemaal wel een vorm van psychische hulp gehad hebben.
Het graven in verleden en zo werkte bij mij juist helemaal niet. Ik had baat bij iemand die me leerde mijn emoties die uit toen komen in het nu te begrijpen en mee te leren leven. Eigenlijk heeft ze het fundament wat gestut zodat ik langzaam maar zeker en wat stevigs van gemaakt heb.
Het graven in verleden en zo werkte bij mij juist helemaal niet. Ik had baat bij iemand die me leerde mijn emoties die uit toen komen in het nu te begrijpen en mee te leren leven. Eigenlijk heeft ze het fundament wat gestut zodat ik langzaam maar zeker en wat stevigs van gemaakt heb.
Heb ik dat?!