3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 09:32
Appel wat goed dat je het hebt opgeschreven ik hoop dat je het ook echt zo voelt.
Jeetje Floor wat is dat oneerlijk geregeld. Goed dat je erachter aan gaat. Gooi al die woede er maar uit.
Roos en Iry,
Jammer dat ik er niet was vannacht. Had het wel fijn gevonden om het met jullie over de es te hebben.
Vind het altijd mooi om de nachtploeg te lezen. Meestal is iedereen zo open en eerlijk en word er zo lief gereageerd. Natuurlijk doet de nachtploeg dat ook maar dan lees en schrijf ik telkens mee dus valt dat minder op zeg maar.
Jeetje Floor wat is dat oneerlijk geregeld. Goed dat je erachter aan gaat. Gooi al die woede er maar uit.
Roos en Iry,
Jammer dat ik er niet was vannacht. Had het wel fijn gevonden om het met jullie over de es te hebben.
Vind het altijd mooi om de nachtploeg te lezen. Meestal is iedereen zo open en eerlijk en word er zo lief gereageerd. Natuurlijk doet de nachtploeg dat ook maar dan lees en schrijf ik telkens mee dus valt dat minder op zeg maar.
dinsdag 2 februari 2010 om 09:44
dinsdag 2 februari 2010 om 09:46
Schuif maar aan hoor Ananya!
Cito-toest...brrr..Oudste was gisteravond zo zenuwachtig dak er maa een valdispert in gegooid heb.
Hoop dat ze de zenuwen wat de baas is en het goed maakt.
(hoeft eigenlijk niet want ze zat vorig jaar op vwo niveau en ze wil naar vmbo.....dus echt haar best doen hoeft ook weer niet.
Cito-toest...brrr..Oudste was gisteravond zo zenuwachtig dak er maa een valdispert in gegooid heb.
Hoop dat ze de zenuwen wat de baas is en het goed maakt.
(hoeft eigenlijk niet want ze zat vorig jaar op vwo niveau en ze wil naar vmbo.....dus echt haar best doen hoeft ook weer niet.
dinsdag 2 februari 2010 om 09:48
Hier zijn ze totaaaaaal niet zenuwachtig. Net na taak taal 1 kwam ook de opmerking: "Het is helemaal niet nodig om hier zenuwachtig voor te zijn"
Maar wel spannend lijkt het me als je eigen grut er aan mee doet.. en van vwo naar vmbo? als ze het maar naar dr zin hebben en op hun plek zitten zeg ik altijd.
Hier overigens niet spekglad, gewoon lekker regen zonder ijzel! Ik heb eerder last van mn bekken omdat ik mn bed uitdonderde (had echt geen zin dus de welbekende trap had effectX-D)
Maar wel spannend lijkt het me als je eigen grut er aan mee doet.. en van vwo naar vmbo? als ze het maar naar dr zin hebben en op hun plek zitten zeg ik altijd.
Hier overigens niet spekglad, gewoon lekker regen zonder ijzel! Ik heb eerder last van mn bekken omdat ik mn bed uitdonderde (had echt geen zin dus de welbekende trap had effectX-D)
dinsdag 2 februari 2010 om 09:51
Niet van mij Ananya, van mn moeder maar die is pas overleden. Ik heb haar beloofd dat Rakker echt NIET in een asiel terecht zou komen. Omdat wij zelf al 2 katten hebben wilden we hem zelf eigenlijk liever niet in huis en nu bood Freaky (die schrijft hier ook mee) aan dat zij het wil gaan proberen. Freaky is lief dus en Rakker is eigenlijk lelijk maar hij is op zn mooist en liefst gaan kijken voor de foto.