3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 13:59
Nee, het scheen weer door te gaan. Maar ik heb gisteren met een borreltje teveel op eruit geflapt dat ik niet van plan was om het bij één man te houden en dat ik er niks van geloofde dat hij het bij één vrouw zou houden. Tot mijn verbazing was hij het daar toch wel een beetje mee eens. Helemaal toen ik verder vertelde dat ik toch niet in NL zou blijven zodra Midi 18 is, sterker nog dat ik van plan was om voor het einde van het jaar de stad te verlaten voor mijn studiestad. Er zit duidelijk 0,0 toekomst in dus laten we maar gewoon lol hebben, zei ik. Bovendien ben ik niet van plan ooit te trouwen of nog meer kinderen te maken, en dat wil hij uiteindelijk wel. Het was een verbazingwekkend goed gesprek moet ik zeggen. Alsof we eindelijk eens echt eerlijk waren tegen elkaar zonder allerlei onzin spelletjes en dubbele agenda's. Tja...en nu gewoon vrienden en lol totdat ik vertrek of hij zijn huwelijkskandidaat vindt.
dinsdag 2 februari 2010 om 14:00
quote:zusenzo schreef op 02 februari 2010 @ 13:59:
Hoezo niet Minny?
Neukt ie niet goed?
(sorry woordje neuken moet er soms even uit...... uit blijdschap dat ik het hier wel mag zeggen en nu mocht ik het)Oh jawel hoor, en vannacht beter dan ooit
We zijn allebei opgelucht dat het hoge woord eruit is denk ik. Het werd verdorie ook eens tijd...
Hoezo niet Minny?
Neukt ie niet goed?
(sorry woordje neuken moet er soms even uit...... uit blijdschap dat ik het hier wel mag zeggen en nu mocht ik het)Oh jawel hoor, en vannacht beter dan ooit
We zijn allebei opgelucht dat het hoge woord eruit is denk ik. Het werd verdorie ook eens tijd...
dinsdag 2 februari 2010 om 14:09
Volstrekt niet! Als het goed was gegaan tussen Dude en mij, dan had ik er best nog eentje bij willen hebben zo rond mijn 25e. Maar nu niet meer, ik heb op mijn 17e een kind gekregen en straks kan ik eindelijk die reis maken en in Schotland settelen, zoals ik al heel lang wil. Ik wacht wel op de kleinkinderen
dinsdag 2 februari 2010 om 14:11
dinsdag 2 februari 2010 om 14:16
dinsdag 2 februari 2010 om 14:18
dinsdag 2 februari 2010 om 14:22