Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom volgen.. alleen seizoen 1 en 2 gezien op Netflix maar manlief en ik hebben vol verbazing toch ook wel gesmuld van alle absurditeit.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ha hulde , zodra ik bij ben met Star Trek discovery gooi ik het weer aan! Ben nu in seizoen 1 van RHWBH en loop me werkelijk scheel te ergeren aan Kim en haar bitchy zus. Echt wat een slachtoffer rol die Kim en alles is bweh en negatief. Ik snap dat haar zus af en toe klaar is met dat gejank en haar steekjes onderwater geeft.

Tot nu toe vind ik echt iedereen in die serie een onwijs leeg leven hebben. En er niet uit zien. Dat Engelse stel trek ik nog t best. Die hebben wel humor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep ik heb ook alleen seizoen 1 en 2 gezien maar volgens mij ook ooit een paar seizoenen later op net 5 of zo met Yolanda Hadid toen ze met David Foster ging trouwen. Of was dat een ander programma?
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb ook alleen de 1ste 2 seizoenen gezien, Atlanta heb ik wel via YT gekeken veel losse stukjes.

Wat vinden jullie trouwens van Adrienne & Paul.., ik vroeg mij regelmatig af, wat hun samen bindt...., of de rek is er gewoon uit.. vond Paul zelf wel leuk Adrienne komt op mij over als control freak/workaholic

Ik vind LVP ook heel leuk heeft het grootste huis maar is toch wel erg nuchter in sommige opzichten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Adrienne en Paul zijn al tijden gescheiden. Paul oftewel doc. Nassif is inmiddels getrouwd met een Griekse godin.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 03-01-2021 20:56
Reden: Using titles is soooo American
9.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Adrienne en Paul totaal niet bij elkaar passen. Ze waren ook best vaak onaardig naar elkaar. Leefden compleet langs elkaar heen. Ik heb ze allemaal opgezocht op insta omdat ik wilde weten hoe het verder ging. Mag ik dat melden of is dat een spoiler?
ach.. ik doe ook maar wat..
Newstart20 schreef:
03-01-2021 20:55
Adrienne en Paul zijn al tijden gescheiden. Paul is inmiddels getrouwd met een Griekse godin.
Aha. Dat ze gescheiden waren wist ik. Verbaasde me ook niks.
Nou ik vond het wel vaag dat Paul overal bij wilde zijn . Zogenaamd voor de gezelligheid maar ik kreeg er beetje kriebels van.
Elfje* schreef:
03-01-2021 20:56
Aha. Dat ze gescheiden waren wist ik. Verbaasde me ook niks.
Slechts 29 jaar leeftijdsverschil trouwens O_O
Paupertrol schreef:
03-01-2021 20:58
Nou ik vond het wel vaag dat Paul overal bij wilde zijn . Zogenaamd voor de gezelligheid maar ik kreeg er beetje kriebels van.
Van wat ik me herinner leek het alsof hij nog enige moeite deed om er iets van te maken. Zij deed vooral alsof hij de hondendrol onder haar Maloofhoof was.
Newstart20 schreef:
03-01-2021 20:59
Slechts 29 jaar leeftijdsverschil trouwens O_O
Ook dat verbaasd me niet van hem.
Afbeelding

What the fack haha ben beetje aan het googlen en zie dat Adrienne verkering heeft gehad met Jacob Busch. Die kwam me al bekend voor en toen dacht ik hey wait is dat niet de vriend waar Rebel Wilson nu mee gaat? Als dat zo is dan heeft ie jaren een heel veel oudere vriendin gehad dus.... niet dat t uit maakt maar wel ...apart.
Alle reacties Link kopieren Quote
DuchessMeganMarkle schreef:
03-01-2021 20:47
Afbeelding
:HA:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Newstart20 schreef:
03-01-2021 20:55
Adrienne en Paul zijn al tijden gescheiden. Paul oftewel doc. Nassif is inmiddels getrouwd met een Griekse godin.
verbaasde mij ook totaal niet toen ik hoorde dat ze gescheiden waren,

trouwens de Ex-man van Yolanda Hadid komt, kwam eerder voor de serie dan zij :hihi: (Mohamed Hadid vader van haar kinderen)
Paupertrol schreef:
03-01-2021 20:58
Nou ik vond het wel vaag dat Paul overal bij wilde zijn . Zogenaamd voor de gezelligheid maar ik kreeg er beetje kriebels van.
mwah vond Russel een stuk enger, had al meteen een naar gevoel bij toen hij weg wilde en van Taylor eiste dat ze stande pede mee ging
Relax we're all crazy, it's not a competition
Paupertrol schreef:
03-01-2021 21:02
Afbeelding
Die foto is echt geniaal! Echt hè, die Amerikanen. Is heel bekend Nederland niks bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Paul Nassif doet Botched op TLC met Terry Dubrow. Zijn vrouw, Heather Dubrow, zit in The real housewives of Orange County.. ook een typetje!
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die man van Taylor was echt een creep.
Ik vond Russell ook enger dan Paul. Pail had wel iets komisch. Russell mishandelde Taylor en was echt een nare man.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 03-01-2021 21:13
1.71% gewijzigd
Als ik dan die vrouw van Paul zie en die vriend van Adrienne in die foto dan denk ik hebben die twee geen ogen? Als ik hen was zou ik wegrennen bij dat stel bejaarden en het samen gezellig maken of gewoon met de noorderzon vertrekken. Maar hey het is Echte Liefde (of Was in het geval van jacob en adrienne)
Ik ben van plan te gaan kijken nav het roddeltopic. Ben benieuwd! :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
03-01-2021 21:10
Ja die man van Taylor was echt een creep.
Ja! Hij keek altijd zo eng.. zwarte ogen.
Nou ja.. dat dus..
Paupertrol schreef:
03-01-2021 20:41
Ha hulde , zodra ik bij ben met Star Trek discovery gooi ik het weer aan! Ben nu in seizoen 1 van RHWBH en loop me werkelijk scheel te ergeren aan Kim en haar bitchy zus. Echt wat een slachtoffer rol die Kim en alles is bweh en negatief. Ik snap dat haar zus af en toe klaar is met dat gejank en haar steekjes onderwater geeft.

Tot nu toe vind ik echt iedereen in die serie een onwijs leeg leven hebben. En er niet uit zien. Dat Engelse stel trek ik nog t best. Die hebben wel humor.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar vind dat niet van Lisa en Adrienne. Dat zijn beiden gewoon zeer succesvolle zakenvrouwen die ook echt hard werken. Bij Adrienne kreeg ik niet echt het idee dat ze met haar thuissituatie (huwelijk) gelukkig was, maar bij Lisa wel. Die heeft volgens mij echt een mooi gezin. Ik heb overigens alleen de eerste twee seizoenen gekeken, want dat is het enige op Netflix.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die aflevering bij Camille thuis met die idiote waarzegster was ook zo erg. Dat rare mens dat aan die elektrische sigaret zat te lurken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven