3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 18:59:

[...]

2e pagina openen! Heb ik ook. ik heb 5 tabbladen openstaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah Bi: voor je. Hoe ist met Bianco?
quote:Bianca40 schreef op 03 februari 2010 @ 19:00:

Oke Appel... en dat is omdat je? minder wil/kan werken? of evaluatie van hoe het nu gaat?

Ik ben nu voor meer dan de helft beter gemeld, maar zit dus ook nog voor een aantal uur in de ziektewet.

En dat is al bijna 2 jaar zo, en stopt de baas met betalen zeg maar. dus nu word het overgenomen door de wia. De aanvulling dan.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 19:00:

[...]

Bedoel hieronder aan dit scherm. Die komt zo af en toe naar boven.Ohhh die heb ik niet Hiero op mn laptoppie... wel in de winkel (groter scherm) maar daar heb ik ook die auto die steeds door mn beeld schommelt!
quote:rosanna08 schreef op 03 februari 2010 @ 19:01:

[...]

ik heb 5 tabbladen openstaan 5 keer viva?
je hebt ook al een tijdje geen meer gehad, dus bij deze
quote:Bianca40 schreef op 03 februari 2010 @ 19:00:

Oke Appel... en dat is omdat je? minder wil/kan werken? of evaluatie van hoe het nu gaat?Dat wilde ik ook vragen..
OP staat klaar
quote:Bianca40 schreef op 03 februari 2010 @ 19:01:

[...]

Ohhh die heb ik niet Hiero op mn laptoppie... wel in de winkel (groter scherm) maar daar heb ik ook die auto die steeds door mn beeld schommelt!Die baby boom is die auto!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 19:02:

[...]

5 keer viva? yep
Je kijkt niet goed naar de reclames Bianc!
Oke Appel.. dan snap ik het weer. Heb je dat gesprek met de arbeidsdeskundige binnenkort??

Met Bianco gaat het goed Roos... hij is vanavond pas laat thuis. Ook daarom voel ik me niet zo happy, heb ik altijd de dag nadat we trammelant hebben gehad.
quote:rosanna08 schreef op 03 februari 2010 @ 19:02:

[...]

yep

Hoezo verslaafd???

Welke topics?
Oh Appel en voor de overige uren moet je dan WW aanvragen.. klinkt raar.. maar heb ik ook gehad!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 19:02:

[...]

Die baby boom is die auto! Oke... niet gezien!!! Reclame op Viva heeft voor mij dus duidelijk geen nut!!
Weet ik niet bianc. Krijg daar nog bericht over.
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:03:

Oh Appel en voor de overige uren moet je dan WW aanvragen.. klinkt raar.. maar heb ik ook gehad!Ik krijg zeer waarschijnlijk geen ww, maar een wia uitkering.
er kwam vandaag bij mij een oud-collega langs die ik al 13 jaar niet meer gezien had. Zij wist niet dat ik daar werkte, dus surprise! Was gezellig even.
Oke Appel... ben benieuwd dan, maar zal wel goedkomen want het is wel duidelijk dat je al meer werkt dan de meesten zouden kunnen/doen in jouw situatie
Oh das beter Appeltje.. ik kreeg voor 4 uurtjes WW en moest solliciteren!! en dat 5!! jaar lang!!
Das altijd gezellig Friezzz!
Leuk Friezje.. vorige week was ik naar een vriendin geweest die ik al meer dan 15 jaar niet meer gezien had.. was errug leuk!!
Hee Bi.. waar zit je volgende week om deze tijd??

Vast en zeker geen ruzie met Bianco te maken he.. anders ga ik volgende keer wel mee!!
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:05:

Oh das beter Appeltje.. ik kreeg voor 4 uurtjes WW en moest solliciteren!! en dat 5!! jaar lang!!

Dat is stom!!

Voor 4 uurtjes?!

Ik krijg een wia aanvulling omdat verwacht word dat ik binnen het half jaar weer volledig aan het werk ben.
Hee dames kom op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven